از مراحل اولیه بازاریابی پیامکی ایجاد اعضای خبرنامه پیامکی میباشد، شما باید با استفاده از روش های موثر، اعضای مورد هدف کسب و کارتان را افزایش دهید. در مقالات گذشته وبلاگ مکث اس ام اس، به این روش ها اشاره شده است.در این مقاله میخواهیم به نکات قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره کنیم.

درست است که بازاریابی پیامکی بعلت مقرون به صرفه بودن و صرفه جویی در زمان، یکی از موثرترین روش های بازاریابی می باشد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که تلاشهای شما در پیشبرد این روش نقش بسزایی در موفقیت بدست آمده دارد. باید برای بدست آوردن موفقیت بیشتر تمام اصول و فنون بازاریابی پیامکی را فرا بگیرید. برای ارسال پیامک های خود برنامه ریزی داشته باشید و بی هدف برای مشترکین پیامک ارسال نکنید.

دومین مرحله، ایجاد پیشنهادات هدفمند و با ارزش، با نیاز های مخاطبان می باشد، در این مورد نیز در مباحث گذشته راه کار های مفیدی را ارائه داده ایم. این دو مرحله بسیار مهم بوده و به شما در موفقیت کمک می کند.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که برای ارسال پیامک ها، برنامه ریزی داشته باشید و بدون هدف موضوعی را برای مشترکین خود ارسال نکنید. انجام این امور به موفقیت و کسب سود در تجارت تان کمک بسزایی می کند. اگر بتوانید با استفاده از نکاتی که در وبلاگ مکث اس ام اس گفته شده، نکاتی را جهت پیشرفت هدف خود بیاموزید، یقینا در مدت زمان کوتاهی نتایج خوبی را خواهید دید.

برندسازی از طریق پیامک
>

پشتیبانی خرید و راه اندازی حساب کاربری

روش هایی برای افزایش وفاداری مشتری

معمولا برای افرادی که تازه قصد خرید و راه اندازی حساب کاربری خود را دارند، مشکلاتی بعلت عدم آشنایی و آگاهی از شرایط پیش می آید. کارشناسان حرفه ای سامانه مکث اس ام اس بصورت شبانه روز آماده ارائه هرگونه کمک ، خدمات و پشتیبانی قبل و بعد از راه اندازی حساب کاربری، می باشند.

با چه روشی مشتریان را ترغیب به خرید کنیم؟

سعی کنید برای هر پیامک پیشنهادی خود راه ارتباطی جهت برقرراری ارتباط با مخاطب قرار دهید. اگر این کار را انجام ندهید میزان استقبال از پیشنهاد شما بسیار پائئین خواهد بود و نداشتن راه ارتباطی باعث سردرگمی مشتریان خواهد شد.

به طور مثال اجناس فروشگاه شما به علت های مختلف فروش نرفته است و شما برای جلوگیری از ضرر، اجناس را به صورت تخفیف می فروشید. این کار ممکن است ایده خوبی باشد. اما ممکن است با نیاز بسیاری از مشتریان شما مطابقت نداشته باشد. بنابراین همیشه سعی کنید پیشنهاداتی ارائه دهید که اکثریت مشتریان را به سمتش جذب کند. مشترکین شما برای دریافت پیشنهادات و تخفیفات عضو خبرنامه پیامکی شما شده اند، پس پیشنهاداتی بدهید که آنها می خواهند.

تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی با پیامک
>

چه مدت پیشنهاد خود را در دسترس مخاطب قرار بدهم؟

نداشتن تاریخ انقضاء، مراجعه و خرید مشتریان را به تعویق می اندازد. زمانی که مشتریان شما از این موضوع که پیشنهاد، تاریخ اتمام دارد اطلاع داشته باشند، برای خرید از شما زودتر اقدام می کنند. لزومی ندارد برای تخفیف خود 1 ماه زمان تعیین کنید! همچنین از ارائه پیشنهادات قدیمی و منسوخ شده بپرهیزید. به طور مثال پیشنهاد کرده اید که

“با خرید تا سقف قیمت صد هزار تومان اشانتیون به شما تعلق میگیرد”

اما با مرور زمان مشاهده کرده اید که این روش نتیجه و استقبال خوبی را در بر نداشته است، اشتباهات را تکرا نکنید و پیشنهادات جدید ارائه بدهید.