ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

یکی از روش های تبلیغات پیامکی که این روزها بیشتر مورد توجه بازاریابان قرار گرفته است، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل است. ارسال پیامک از روی نقشه گوگل (پیامپ) یکی از قابلیت های مهم سامانه پیامک می باشد. چرا که یکی از ماژول هایی است که شما میتوانید بصورت هدفمند و به مشتریانی که در منطقه شما هستند، پیامک ارسال کنید.در این مقاله میخواهیم چگونگی انجام این کار را شرح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید…

سامانه های پیامکی از بانک شماره های مختلفی مانند ارسال استانی و شهری، ارسال بر اساس پیش شماره، ارسال پیامک به مشاغل، ارسال پیامک به دکل BTS ایرانسل، ارسال منطقه ای و ارسال پیامک از طریق کد پستی جهت ارسال تبلیغات استفاده میکنند که ارسال کدپستی در ارسال های منطقه ای نسبتا هدفمندتر به نظر میرسد.

ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه گوگل

برای بسیاری از کاربران این سوال مطرح است که زمانیکه از ماژول ارسال پیامک از روی نقشه استفاده میکنند، پیامک دقیقا به چه افرادی ارسال می شود؟ افرادی که در حال حاضر در آن منطقه سکونت دارند؟ یا کسانی در زمان خرید سیمکارت آدرس آن منطقه را ارائه کرده اند؟

در جواب باید بگوییم ارسال پیامک از روی نقشه گوگل از روی دیتا بیس کد پستی بناگذاری شده است و شما به کسانی پیامک ارسال میکنید که در زمان خرید سیمکارت، آدرس منطقه ای که در آن زندگی میکنند را ارائه کرده اند. بنابراین اگر مخاطب شما در جای دیگری باشد، پیامک شما به دستش خواهید رسید.

در واقع شماره های مناطق پستی را در نقشه دیجیتالی مانند نقشه گوگل برایتان آماه کرده ایم. شما در محیط سامانه پیامک از قسمت ارسال پیامک ارسال از روی نقشه را انتخاب و بعد شهر مورد نظر را انتخاب میکنید تا نقشه دیجیتالی شهر مورد نظر برایتان نشان داده شود.

ارسال اس ام اس ابوه از روی نقشه گوگل

همانطور که در تصویر مشخص است؛ مناطق مختلف روی نقشه به بلوک های کوچک قابل انتخاب تقسیم شده اند که شما می توانید از روی نقشه منطقه مورد نظر را انتخاب کنید و به آن مناطق متن تبلیغاتی خودتان را در قالب پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از روی نقشه برای همراه اول یا ایرانسل؟

ارسال اس ام اس از روی نقشه

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که ارسال از روی نقشه برای ایرانسل یا همراه اول ممکن می باشد؟ در این نوع ارسال به هردو اپراتور همراه اول و ایرانسل میتوان ارسال کرد و می توانید انتخاب کنید که به شماره های موجود از هر اپراتور به چه تعدادشان ارسال شود.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل برای کدام شهرها ممکن می باشد؟

همانطور که در قبل هم اشاره کردیم ارسال پیامک از روی نقشه گوگل با دیتابیس کدپستی مناطق پایه گذاری شده و بصورت دستی برنامه نویسی شده است و درحال تکمیل این پروژه هستیم و روز به روز شهرها و مناطق جدید را به این نقشه اضافه میکنیم. ولی در حال حاضر ارسال از روی نقشه برای شهرهای:

تهران – مشهد – کرج – اصفهان – تبریز – اهواز – بندرعباس – همدان – گرگان – کرمانشاه – زاهدان – بابل – اسلامشهر – آمل – قزوین – یزد – زنجان – اردبیل – کرمان – ارومیه – اراک – قم – رشت – شیراز

آماده شده و قابل استفاده برای کاربران و نمایندگان زیرمجموعه مکث اس ام اس می باشد.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل یا ارسال پیامک کد پستی؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت بین ارسال پیامک کد پستی و ارسال پیامک از روی نقشه گوگل چیست؟ آیا بانک شماره تلفن آنها متفاوت است؟

در جواب باید بگوییم خیر. هیچ تفاوتی بین بانک شماره موبایل ارسال پیامک بر اساس کد پستی و نقشه گوگل وجود ندارد و یکسان می باشد. بلکه قابلیت ارسال پیامک از نقشه گوگل برای شهرهایی که ارسال پیامک منطقه ای مورد استقبال قرار گرفته است طراحی و پیاده سازی شده است تا بتوان به آسانی و بصورت شکیل پیامک ارسال کرد.

همچپنین ما در نرم افزار پنل اس ام اس و در بخش نقشه کد پستی؛ کدپستی مناطق مختلف را قرار داده‌ ایم اما شما می‌توانید با جستجو در اینترنت و یا مراجعه به اداره پست شهر خود، کد پستی شهرهای و منطقه های مختلف برای ارسال پیامک منطقه ای را پیدا کنید.

ارسال پیامک از طریق دکل bts ایرانسل

علاوه بر ارسال پیامک از طریق کد پستی و نقشه گوگل، روش دیگری نیز برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد که آن ارسال پیامک از طریق دکل BTS می باشد.ما قبلا در مقاله ای جداگانه بصورت مفصل در مورد ارسال پیامک از طریق دکل bts صحبت کرده ایم که میتوانید به آن مراجعه کنید.اما تفوت ارسال پیامک از دکل بی تی اس (BTS) و ارسال پیامک کد پستی در چیست؟

همانطور که در فوق نیز گفته شد، هنگامیکه شما بر اساس نقشه گوگل پیامک ارسال می کنید، پیامک شما به دست افرادی میرسد که در زمان خرید سیمکارت آدرس منطقه هدف شما را اعلام کرده اند. گاهی اوقات شما نیاز دارید به افرادیکه در حال حاضر و بصورت زنده در محل شما حضور دارند پیامک ارسال کنید. به کمک ارسال پیامک از طریق دکل bts شما میتوانید به افرادی که از دکل مخابراتی در محدوده مد نظر شما سرویس میگیرند، پیامک ارسال کنید.

همچنین این نوع ارسال برای تمامی شهرهای کشور فعال می باشد و محدود به شهر و منطقه خاص نیست. قابل ذکر است که این نوع ارسال پیامک فقط توسط اپراتور ایرانسل ارائه می شود و به عبارتی شما نمی توانید به کسانی که سیمکارت همراه اول دارند، پیامک ارسال کنید.

کلام آخر

انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک می کند تا ارتباط خود با مشتریان تان را حفظ و تقویت کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا برای ثبت نام پنل اس ام اس از طریق منوی امکانات و تعرفه های پنل پیامک خدمات ما را بررسی کنید.

4.9/5 - (13 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

4 Comments

Leave a comment