ارسال اس ام اس از دکل ایرانسل BTS

ارسال اس ام اس از دکل ایرانسل BTS

یکی از قابلیت های پنل اس ام اس ارسال پیامک از دکل ایرانسل BTS یا همان ارسال پیامک BTS می باشد. اما این ارسال به چه صورت می باشد؟ امروزه ارسال اس ام اس تبلیغاتی یکی از بزرگترین روش های موثر در زمینه بازاریابی و تبلیغات است که صاحبان مشاغل از این طریق کالا و خدمات خود را به عموم مردم یا دسته ای خاص از مردم معرفی می کنند. از آغاز سال 92 امکان ارسال پیامک به خطوط ایرانسل فراهم نموده شده است. در این مقاله میخواهیم به صورت مفصل به چگونگی ارسال اس ام اس از دکل BTS ایرانسل بپردازیم.

دکل BTS چیست؟

حتما در سطح شهر برخی از دکل های مخابراتی را دیده اید، دکل های مخابراتی BTS به آنتن های مخابراتی گفته می شود که به طور مستقیم با تلفن های همراه در ارتباط می باشند و برد مفید آن بین 20 تا 60 کیلومتر است. البته به دلیل وجود ساختمان ها و موانع برد مفید تر این دکل ها تا 20 کیلومتر می باشد.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS

ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS به شماره های فعال و شماره هایی که در چند روز اخیر از محدوده یک دکل BTS سرویس گرفته اند، اطلاق می شود. بنابراین تمام کاربران میتوانند محدوده مورد نظر خود را انتخاب کرده و پیامک خود را به صورت انبوه به آن منطقه ارسال کنند و تمامی افرادی که با خطوط ایرانسل در آن منطقه قرار دارند می توانند آن را دریافت کنند. این روش ارسال بی تی اس نامیده می شود.

به عبارتی در روش ارسال پیامک از طریق دکل BTS شما نیازی به بانک شماره تلفن ندارید. درخواست شما از طریق سامانه پیامک ثبت و به اپراتور ارسال شده و سپس اپراتور اقدام به ارسال پیامک مد نظر شما به شماره هایی که از آن دکل سرویس گرفته اند می شود. با استفاده از این سرویس میتوان به موبایل های حاضر (فعال) در دکل های ایرانسل منطقه مورد نظر پیام های تبلیغاتی بی تی اس ارسال نمود. با فراهم بودن این قابلیت منحصر به فرد برای کلیه شهر های ایران، امکان ارسال به افراد حاضر در یک موقعیت خاص در همه مناطق و موقعیت های کشور وجود دارد.

پیش از این فقط امکان ارسال پیامک به موبایل هایی که در یک منطقه خاص جغرافیایی که قبوض آنها توزیع می گردید (بر اساس کدپستی) و فقط برای همراه اول میسر بود که طی قرارداد منعقده بین این شرکت و شرکت ایرانسل از این پس می توان به موبایل های حاضر در یک یا چند منطقه مورد نظر پیامک ارسال نمود.

ارسال BTS با چه شماره هایی صورت می پذیرد؟

لازم به ذکر است که این سیستم مختص به استان و یا شهر خاصی نبوده و امکان ارسال تبلیغات به تمامی شماره های ایرانسل از رنج شماره های ۰۹۳۵-۰۹۳۶-۰۹۳۷-۰۹۳۸-۰۹۳۹-۰۹۳۰ و تمام پیش شماره های آتی ایرانسل چه خطوط دائمی و چه اعتباری در تمامی نقاط ایران را میدهد.این روش یکی از روش های کاملا موثر و دقیق جهت ارسال اس ام اس از طریق شماره های ایرانسل است. که ارسال کننده میتواند به راحتی متن و منطقه یا خیابان مورد نظر خود را مشخص کندو ارسال پیام خود را انجام دهد.

برای اطمینان از صحت و بازدهی بالای این روش شما میتوانید شماره ایرانسل جدیدی را خریداری کرده و بدون اینکه شماره آن را به کسی اطلاع دهید آن شماره را در زمان ارسال پیامک در منطقه ویژه مورد نظر قرار دهید، خواهید دید که خط جدید شما نیز جزو دریافت کنندگان اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل با روش بی تی اس می باشد.

ارسال پیامک به دکل های مخابراتی برای هتل ها، شرکت های برگزار کننده همایش ، فروشگاه ها و … بسیار کاربردی می باشد. ضمنا لازم به ذکر است که حداقل تعداد پیامکهای ارسالی به خطوط ایرانسل 10000 عدد می باشد و این نوع ارسال با پیش شماره ۹۰۰۰ ایرانسل انجام میگردد.

ذکر این نکته مهم است که در این نوع ارسال تنها به شماره هایی ارسال می شود که حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از زمان ارسال در منطقه مورد نظر حضور داشته و شماره آنها فعال بوده است. پس درصد خاموش بودن شماره تقریبا صفر است.
بدلیل اینکه درصد خطای ارسال از طریق دکل های ایرانسل بسیار پایین میباشد احتمال نرسیدن پیامک به مخاطب نیز درحد صفر می باشد.

نحوه ارسال اس ام اس از دکل BTS ایرانسل

  • برای ارسال از آیتم ارسال جدید استفاده نمایید.
  • در این بخش می توانید ارسال به دکل های مخابراتی محدوده ایرانسل داشته باشید.
  • توجه نمایید بعد از درج هزینه ارسال به صورت کامل از حساب شما کسر و امکان حذف و یا تغییر در متن ارسال نخواهد بود.
  • تمامی ارسال ها 72 ساعت بعد از ثبت ارسال خواهد شد.
  • ارسال های این بخش بر روی دکل BTS ایرانسل به صورت یک طرفه “فقط ارسال” خواهد بود و دریافت نخواهد داشت.

ارسال پیامک دکل BTS

پس از دریافت پنل پیامکی مکث اس ام اس، از قسمت ارسال از دکل ایرانسل ابتدا استان و شهر مورد نظر را انتخاب می نماییم و آدرس محدوده ارسال را از روی نقشه گوگل مشخص می نماییم، تعداد ارسال را در فیلد مورد نظر وارد می کنیم و در نهایت پس از تعیین روز و ساعت ارسال به دکل ایرانسل، متن مورد نظر را وارد کرده و دکمه ثبت درخواست را کلیک می نمایید.در نتیجه ارسال اس ام اس دکل در زمان مشخص شده انجام می گیرد و گزارش کلی ارسال پیامک به دکل در قسمت لیست ارسال ها قرار می گیرد.

  • آدرس اعلام شده می بایست کامل باشد به طور مثال: استان تهران، شهر تهران ، محدوده ونک ( میدان ونک )
  • زمان ارسال پیام 72 ساعت کاری بعد از ثبت درخواست است و نتیجه ارسال در همین بخش اعلام خواهد شد.
  • ارسال دکل مخابراتی فاقد گزارش از طرف اپراتور است و فقط ارتباطات ایرانسل اعلام ارسال موفق می نماید
  • در روز های تعطیل مانند جمعه و یا تعطیلات تقویمی امکان ارسال میسر نخواهد بود.

سخن آخر…

ارسال دکل مخابراتی (ارسال پیامک از آنتن ایرانسل BTS) به هر نقطه از کشور و شهر مورد نظر امکان پذیر است، و فقط به شماره های همراهی که در زمان ارسال روشن و در حال تردد در محدود دکل هستند، ارسال می شوند. نکته قابل توجه در ارسال پیام دکل ایرانسل این است که کلیه ارسال های پیام به این شکل فقط به خطوط روشن ارسال می شوند در نتیجه حتی یک sms نرسیده به گوشی نیز باقی نمی ماند، و به همین خاطر ارسال دکل bts پر طرفدارترین ارسال پیام کوتاه می باشد.

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف، تنها کافیست پنل اس ام اس تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان! انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک می کند تا ارتباط خود با مشتریان تان را حفظ و تقویت کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا برای ثبت نام در پنل پیامک از طریق منوی امکانات و تعرفه های پنل پیامک خدمات ما را بررسی کنید.

 

4.9/5 - (11 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

14 Comments

  • آواتار فائزه

    فائزه

    مارس 12, 2016 - 13:55

    سلام من پیامک های عاشقانه ی سرویس پیشخوان رو فعال کردم .و الان دیگه میخوام لغوش کنم اما هرکاری میکنم نمیدونم باید چیکار کنم.تو سایتا زیاد گشتم اما کد این سرویس نبود توی سایت.فقط سرویسای دیگه بودن.واقعا دیگه کلافه شدم هروقت شارژ میزنم انقدر برام mmsمیاد که بالاخره در عرض یک یا دو روز شارژم تموم شه.ترخدا کمکم کنید .خیلی شارژمو میبره

    • آواتار مديريت

      مديريت

      مارس 13, 2016 - 12:20

      سلام.
      باید کلمه ی غیر فعالسازی سرویس را ب شماره ای ک پیامکهای هزینه دار به شما ارسال میکند را ارسال کنید تا راهنمای کنسل کردن سرویس برایتان ارسال شود.
      چند تا از کلمات غیر فعالسازی عبارتند از:
      کنسل
      لغو
      Off
      Cancel
      Laghv
      L
      یعنی مثلا کلمه ی “کنسل” را درجواب به همان پیامک هزینه دار پیامک کنید تا راهنمای غیرفعال کردن برایتان ارسال شود. اگر نشد کلمه ی دیگر مثل “off” را امتحان کنید و …

  • آواتار فیصل

    فیصل

    مارس 19, 2016 - 03:50

    سلام. چند سوال:
    ۱- آیا لیست شماره هایی که براشون با ارسال شده ( در محدوده دکل) در اختیارمون قرار میگیرد.
    ۲- آیا میتوان به شماره هایی که الان وارد شدند ارسال نمود و کسانیکه آنجا زندگی میکنند ارسال نشه( جامهه هدف گردشگران)

    • آواتار مديريت

      مديريت

      مارس 19, 2016 - 11:54

      سلام.
      ۱- نخیر لیست شماره ها در گزارش ارسال ارائه نمیشود.
      ۲- نخیر در ارسال BTS تمام شماره هایی ک در ۱۵ روز اخیر از این منطقه تبادل سیگنال داشتند مورد هدف میباشد.

  • آواتار یونس

    یونس

    آوریل 14, 2016 - 12:40

    سلام خسته نباشید .ما تو منطقه پیشوا میشینیم اینجا ایرانسل به شدت انتنش ضعیفه ما برای مکالمه با هزار بدبختی وجابه جا شدن صدامونو به طرف مقابل میرسونیم .چیزی به اسم اینترنت اصلا نداریم به داد ما برسید لطفا خیر امواتتون

  • آواتار hoda

    hoda

    آگوست 12, 2016 - 02:45

    تشکر برای این. من که قبلا از طرفداران بزرگ از وبلاگ شما هستم. با تشکر برای به اشتراک گذاری این اطلاعات بزرگ واقعا کمک می کند

  • آواتار علی فتحی

    علی فتحی

    اکتبر 1, 2016 - 02:47

    واقعا متاسفم برای داشتن چنین سیمکارت مزخرفی
    اینقدر در تبلیغاتتان فریب اذهان عمومی هست که آدم از دیدن این همه دروغ شگفت زده میشه
    اینترنت شما در محل زندگی من در حد ماقبل تاریخه
    جای پرتی هم نیست شهر ری هستم

  • آواتار رضا

    رضا

    نوامبر 14, 2016 - 22:33

    تمام کشورهای جهان تحت استعمار انگلیس است انگلیس کسانی را که سر از سیاست ها واطلاعات سری وفوق سری او در آورند به آنها ثروت وقدرت می دهد به دلیل اینکه اطلاعات سیاسی را فاش نکنند که انگلیس دیگر نتواند استعمار مدرن خود را در جهان پیاده کند انگلیس جنگ ها را در جهان به این دلیل به راه می اندازد که مردم بترسند وسمت سیاست نروند که از آن طرف به آنها ثروت وقدرت بدهد در آمریکا به این دلیل حمل اسلحه آزاد است که انگلیس می خواهد غیر مستقیم به مردم دنیا بگوید که چون متفکران در آمریکا هستند جان مردم آمریکا برای انگلیس مهم نیست که باند ها و مردم دنیا پیش خودشان فکر کنند که انگلیس به متفکران اهمیت نمی دهد که انگلیس به این دلیل این کار را انجام می دهد که مردم دنیا یه زمانی به متفکران ضربه نزنند وچیزی به متفکران ومغز ها نگویند که مغز ها ومتفکران برای انگلیس در آمریکا که مغزها هستند دیگر اختراع وابتکار وغیره نکنند چون اساس اینکه جمعیت دنیا انقدر زیاد است این است که مغزها در سرتا سر دنیا برای انگلیس اختراع وابتکار وغیره انجام می دهند

    • آواتار مديريت

      مديريت

      نوامبر 15, 2016 - 00:53

      ارسال پیامک از دکل BTS…انگلیس….ایرانسل…..وبلاگ مکث اس ام اس…
      امیدوارم مفید بوده باشه!

  • آواتار گوگل ادوردز

    گوگل ادوردز

    دسامبر 21, 2017 - 12:19

    ممنون اطلاعات کاملی بود

  • کاربرد پنل پیامک برای موسسات تغذیه و لاغری | پنل اس ام اس مکث

    دسامبر 31, 2017 - 13:55

    […] ارسال های منطقه ای ارسال از دکل ایرانسل و یا همان BTS نیز جهت ارسال به شماره های ایرانسل پیشنهاد […]

  • ارسال اس ام اس از طریق دکل های مخابرات | پنل اس ام اس مکث

    آوریل 19, 2018 - 13:44

    […] این مقاله می خواهیم به ارسال پیامک از طریق دکل های مخابراتی اشاره کنیم، شما می توانید از طریق دکل های […]

  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل | ‎پنل اس ام اس مکث

    می 29, 2021 - 12:36

    […] می باشد.ما قبلا در مقاله ای جداگانه بصورت مفصل در مورد ارسال پیامک از طریق دکل bts صحبت کرده ایم که میتوانید به آن مراجعه کنید.اما تفوت […]

Leave a comment