راه کارهای مورد استقبال قرار گرفتن پیامک تبلیغاتی

/, اطلاعيه ها, تبليغات پيامکی, تكنیک های تبليغات پيامکی, راهكارهای پيامکی/راه کارهای مورد استقبال قرار گرفتن پیامک تبلیغاتی

راه کارهای مورد استقبال قرار گرفتن پیامک تبلیغاتی

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم یکی از روش های موثر موفق بازاریابی روز ،بازاریابی پیامکی می باشد.

می توانید با استفاده از این روش و ارسال پیامک های تبلیغاتی کسب و کار خود را گسترش دهید.

اما اگر این روش تبلیغاتی به درستی صورت نپذیرد می تواند به حریم خصوصی مشترکین تجاوز کند ، زیرا این روش یک روش شخصی می باشد و به اطلاعات مشترکین دسترسی کامل دارد.

ممکن است به مرور زمان از مشتریان پیامک تبلیغاتی شما کاسته شود، یکی از علل این موضوع میتواند عدم رضایت مشتریان از پیامکهای تبلیغاتی ارسالی شما باشد.

اگر چنین اتفاقی افتاد باید هر چه سریع تر به حل این مشکل بپردازید تا از کاهش مشترکین جلوگیری نمائید.

به طور مثال شما مشتری یک فروشگاه کیف و کفش هستد، از طرف فروشگاه هر هفته یک پیامک  کد تخفیف برای شما ارسال میشود، این موضوع تا چندین هفته ادامه دارد اما کم کم پیامکهای ارسالی فقط یک متن تبلیغاتی بدون هیچ پیشنهاد می باشد.مطمئنا شما نیز به مرور زمان دیگر تمایلی به خواندن پیامکها ندارید.

درادامه مطلب به چند راه کار، جهت جلوگیری از عدم استقبال پیامک تبلیغاتی اشاره می کنیم :

برای پیشنهادات خود تاریخ انقضاء قرار دهید :

فرض کنید برای فروش بیشتر محصولات فروشگاه خود پیامک با کد تخفیف ارسال می کنید.

توجه داشته باشید که در این پیامکها حتما تاریخ انقضاء را قرار دهید.زیرا این کار باعث میشود که مشتریان شما برای شرکت در این امر، سریع تر اقدام کنند.

ارائه پیشنهادات همگانی :

برای جذب بیشتر مشتری همیشه پیشنهادات دقیق و همگانی ارائه نمائید.

پیشنهادی ارائه نمائید که درصد بیشتری از مشترکین شما بتوانند از آن استفاده کنند.

به طور مثال شما صاحب یک فست فود هستید ، می خواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، فرضا پیامکی ارسال کنید با این موضوع که “با سفارش هر ساندویچ مخصوص یک نوشیدنی مهمان ما باشید“.با این پیشنهاد نمی توانید درصد بالایی از استقبال را دریافت کنید.پیشنهادی ارائه دهید که همگانی بوده و بیشترین استقبال را داشته باشد.

ارسال پیامک با روش و متد ثابت :

شما  هر هفته 3 پیامک تبلیغاتی ارسال میکنید، اما با مرور زمان بر تعداد این پیامکها اضافه میشود ‍! یا مثلا شما برای مشترکین هر هفته یک پیامک با کد تخفیف ارسال می کنید اما بعد از گذشت چند هفته این پیامکها جایشان را به پیامکهای صرفا اطلاع رسانی می دهند!

این روش باعث میشود که اعتماد مشتریان به شما  کم شود و با مرور زمان از تعداد آنها کاسته شود که به طبع این موضوع بر کسب و کار شما تاثیرات منفی را در پی خواهد داشت.

تبلیغات پنل پیامک مکثidth=
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس

درباره نویسنده:

۴ دیدگاه

  1. […] از محصولات و یا خدمات زمستانی شما تنها کافیست مقداری پیامک های تبلیغاتی خود را با این فصل هماهنگ و آمیخته […]

  2. […] زمانی بازاریابی پیامکی شما با موفقیت روبرو خواهد شد که اصول نوشتار متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را رعایت کرده […]

  3. […] ی فوق العاده معرفی کرده اید حتما فوق العاده باشد تا پیامک تبلیغاتی شما نقش خود را به خوبی ایفا کرده […]

  4. […] که کارایی آن تنها برای ارسال پیامک انبوه و یا ارسال پیامک های تبلیغاتی میباشد، اما امروزه پنل های پیامک دارای امکانات […]

دیدگاه خود را بنویسید

80 − 78 =