راهکارهای ارسال پیامک به مشتریان

/, تكنیک های تبليغات پيامکی, راهكارهای پيامکی/راهکارهای ارسال پیامک به مشتریان

راهکارهای ارسال پیامک به مشتریان

روزانه  تعداد بالایی ازکاربران پنل اس ام اس این سوال را دارند که جهت تجارت ومعرفی کارخود به مشترکین، چه متن پیامک هایی ارسال کنند تا بازدهی بالایی درکار داشته باشد.

از آنجایی که میزان خوانده شدن پیامک ارزش بالایی دارد، کاربران پنل های اس ام اس سعی میکنند تا آمارهای بالایی را در این مورد کسب کنند، اما زمانی که صحبت از جزئیات به میان می آید دچار سردرگمی شده و نمیتوانند پیامک مناسب را ارسال کنند.

به همین علت، در ادامه مطلب به چند راهکار ارسال پیامک به مشترکین اشاره میکنیم:

آگاه سازی مشترکین از اخبار مهم

به طور مثال آدرس محل کار شما تغییر پیدا کرده است و میخواهید مشتریان خود را از این موضوع مطلع سازید، این کار باعث جلب اعتماد مشتری شما شده، تصور کنید مشتری جهت خرید از شما مسیر طولانی را صرف آمدن به فروشگاه شما میکند و با این صحنه مواجه میشود که فروشگاهی وجود ندارد، چه حسی به مشتری دست میدهد؟

برای اینکه مشتری شما با همچین صحنه ای مواجه نشود میتوانید نمونه پیامک زیر را از طریق پنل پیامکی خود ارسال کنید:

مشتری گرامی از تاریخ….. فروشگاه به آدرس……تغییر مکان داده است، ازین پس در مکان جدید پذیرای حضور شما میباشیم.

 

 

پیامک ارسال شده دارای محتوای مهم و ارزشمندی باشد

به طور مثال فروشگاه شما به طور انحصاری محصولی را وارد کشور کرده، میتوانید با ارسال پیامک مشتریان خود را از این خبر مهم مطلع سازید. یا شرکت شما برگزار کننده مراسم مهمی میباشد، با ارسال پیامک افراد مورد نظر خود را آگاه سازید.

جهت ارسال پیامکهای دارای محتوای مهم بهتر است ابتدا مشترکین پیامکی خودر را در اولویت ارسال قرار بدهید، زیرا با این کار نه تنها احساس رضایت را برای مشترکین القا میکنید بلکه میزان فروش یا سطح خدمات خود را افزایش میدهید، به این علت که با اطلاع رسانی پیامکی شما،این حس در مشترکین بوجود می آید که جزو گروه مخفی شما بوده و احساس رضایت نمایند و همین امر باعث میشود که این موضوع را با آشنایان و اطرافیان خود در میان گذاشته و رفته رفته بر تعداد مشتریان شما افزوده شود.

ازین پس میتوانید خریدار محصول انحصاری…..از کشور…… در فروشگاه ما باشید.

 

ارسال موضوعاتی که باعث ایجاد حس کنجکاوی وهیجان در مشترکین شود همراه با درج  تاریخ انقضاء!

ممکن است پیامک ارسالی برای مشترکین دارای موضوعی جذاب و هیجان انگیز باشد اما تاریخ اتمام نداشته باشد. از آنجایی که نمیتوانید موضوعی فوق العاده و هیجان انگیزی را پیشنهاد بدهید و تاریخی برای اتمام آن تعیین نکنید، مسلما نتیجه مطلوب را نمیتوان استخراج کرد. به این علت که مشترکین از موضوع شما ممکن است استفاده کنند اما چون تاریخ انقضاعی برای آن تعیین نشده اهمیت چندانی برای انجام نداشته باشند.

اگر موضوع پیشنهادی پیامکی شما بدون تاریخ مهلت یا القا ضرورت باشد، مطمعنا از سوی مشترکین فراموش خواهد شد. به همین علت میتوانید با اضافه کردن تاریخ اتمام موضوع پیشنهادی به مشترکین، حس ضروری بودن و مهم بودن موضوع را به مشترک القا کرده و نتیجه مطلوب تری را کسب کنید، به نمونه پیامکی زیر توجه کنید:

با هر خرید خود و نشان دادن این پیامک تا ساعت شش عصر یک کتاب بعنوان هدیه از کتابفروشی ما دریافت کنید.

 

 

 

تبلیغات پنل پیامک مکثidth=
خرید پنل اس ام اس فقط در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید

84 + = 93