در این مطلب در مورد اشتباهات پیامکی افراد تازه کار صحبت خواهیم کرد. هدف شرکت ما تنها فروش پنل پیامکی و دریافت پول از مشترکین نمی باشد، موفقیت در تجارت مشترکین از طریق پیامک باعث موفقیت ما نیز می باشد. در ادامه مطلب به چند اشتباه رایج در ارسال پیامک توسط افراد تازه کار اشاره می کنیم :

عدم درج تاریخ و ساعت انقضای مهلت در ارسال پیامک

اگر می خواهید پیامک های ارسالی شما مهم جلوه کند برای آن تاریخ و ساعت انقضاء تعریف کنید. می خواهید اینکار را به صورت حرفه ای انجام دهید می توانید به ابزارهای مرتبط در پنل پیامکی ما مراجعه کرده و برای پیامک های خود تاریخ انقضاء و دوره زمانی مشخصی را تعیین کنید.

عدم ارسال پیامک در ساعات مناسب و کاری

این یک قانون کلی است و بهتر است همیشه به خاطر داشته باشید ” هرگز قبل از ساعت 9 صبح و بعد از ساعت 9 شب برای مشترکین خود هیچگونه پیامکی ارسال نکنید” همینطور پیشنهاد می شود همیشه برای ارسال پیامک های خود یک روز و یک ساعت مشخص را انتخاب کنید، به طور مثال جهت اطلاع رسانی مشترکین خود از تخفیفات فروشگاهتان در طول هفته یک روز و یک ساعت مشخص را تعیین کرده و در این زمان های مشخص پیامک خود را ارسال کنید، به این صورت نباشد که در یک هفته روز شنبه ساعت 16 و در هفته آتی رو سه شنبه ساعت 14 پیامک خود را ارسال کنید.

نکاتی که باعث موفقیت بازاریابی پیامکی میشود
>

عدم درج راهکار دریافت تخفیفات و اعتبار

همانطور که میدانیم اکثر اوقات ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی جهت اطلاع رسانی درباره تخفیفات و پیشنهادهای مهم و ویژه استفاده می شود، اما ممکن است مشترکین از پیشنهاد های پیامکی شما استقبال و استفاده نکنند و هزینه و وقت شما هدر برود، اگر می خواهید در این راه موفق باشید می توانید طریقه استفاده ازین پیشنهادات را به مشترکین خود اطلاع دهید، این راهکار ساده وجذاب میتواند درج اطلاعات تماس در پایان پیامک ارسالی شما باشد، قابل ذکر می باشد که در ارسال پیامک خود سعی کنید زیبایی متن  را نیز رعایت کنید، به طور مثال پیامکی ارسال می کنید که تلفن های تماس از موضوع اصلی دارای کاراکتری بیشتری می باشد، این روش باعث نا منظم بودن پیامک شما می شود، همچنین به طور مثال درج پیامک “این پیامک را به مسئولین ما نشان دهید” نیز می تواند یک روش مناسب باشد.