کاربرد پنل اس ام اس برای نمایندگی بیمه:

صنعت بیمه یکی از بزرگ ترین و مهم ترین صنایع دنیاست و کشور ما هم از پیشروان صنعت بیمه می باشد. امروزه در کشور عزیز ایران شرکت های بیمه متنوعی اعم از دولتی و خصوصی وجود دارند وبین این شرکت ها رقابت بسیار شدیدی برای بدست آوردن بازار پر رونق بیمه وجود دارد. و از آنجایی  که هر شرکت بیمه هزاران نمایندگی  مجاز در سطح تمام شهرها دارد، رقابت دیگری نیز بین نمایندگی های بیمه وجود دارد. در واقع این دفاتر نمایندگی بیمه هستند که مستقیما با مردم سر و کار دارند و آنها را بیمه میکنند و رقابت اصلی بین نمایندگان بیمه می باشد.

دفاتر نمایندگی بیمه ها برای بدست آوردن بازار و رونق بخشیدن به کسب و کار خودشان از ابزارهای متفاوتی استفاده میکنند که یکی از مهمترین آنها پنل اس ام اس است.

کاربرد پنل اس ام اس در نمایندگی بیمه دو دسته است:

  1. تبلیغ و جذب مشتری جدید
  2. ارتباط با بیمه گذار (مشتری)

تبلیغ و جذب مشتری جدید:

نمایندگان بیمه میتوانند با تهیه یک پنل اس ام اس از امکانات تبلیغات و ارسال پیامک انبوه برای جذب مشتری یا حتی بازاریاب استفاده کنند. ماژول تبلیغات پنل اس ام اس مکث دارای امکاناتی مثل: ارسال پیامک تبلیغاتی به منطقه پستی خاص، ارسال به یک استان خاص و یا شهر خاص و به پیش شماره خاص، تفکیک سیم کارت دائمی و اعتباری، بانک مشاغل.

سامانه پیامکی در فرهنگسرا ها
>

دفاتر نمایندگی بیمه میتوانند با استفاده از امکانات ذکر شده متن پیامک تبلیغاتی را به صورت انبوه به محله مجاور یا هر منطقه پستی دیگر ارسال کنند. همچنین نمایندگان دفاتر بیمه می توانند به شماره های شهر مشخصی، پیامک ارسال کنند. البته میتوانند ارسال هایشان را تقسیم بندی کنند و در هر دوره زمانی مثلا هر هفته به تعداد مشخصی پیامک کنند و در پایان دوره ها به تمام شماره موبایل ها پیامک تبلیغاتی را ارسال کرده باشند.

ارسال پیامک به گروه شغلی خاص:

ماژول دیگر پر استفاده در نمایندگی بیمه ها  بانک مشاغل می باشد. بانک مشاغل مکث اس ام اس یک باک اطلاعاتی کامل از شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف است. بسیاری از نمایندگان بیمه از بانک مشاغل سامانه پیام کوتاه استفاده می کنند تا انواع بیمه نامه های مسئولیت آتش سوزی و … برای صاحبان مشاغل و اصناف مختلف تبلیغ کنند. البته در ماژول بانک مشاغل سامانه پیامکی شما دقیقا نوع صنف را انتخاب می کنید.

روش های تبلیغات سوپرمارکت ها و فروشگاه ها
>

ارتباط با بیمه گذار (مشتری):

بیمه نامه ها بصورت قرارداد های زمان دار هستند و معمولا یکساله می باشند. نمایندگان بیمه برای اینکه در سال بعد نیز قرارداشان را با مشتری (بیمه گذار) تمدید کنند باید در این مدت رضایت و توجه بیمه گذار را جلب کرده باشند.  معمولا با استفاده از پنل ارسال اس ام اس پیامک های تبریک تولد / تبریک و تسلیت مناسبت ها / اطلاع رسانی در مورد اتمام سررسید قرارداد و … را ارسال می کنند. با استفاده از امکان ارسال زمانبندی شده میتوانند در همان ابتدا پیامک های تبریک و اتمام سر رسید را تنظیم کنند و پنل اس ام اس پیامک ها را در زمان مقرر ارسال خواهد کرد.