افزایش کیفیت خدمات دهی به مشتریان با پنل پیامک

افزایش کیفیت خدمات دهی به مشتریان با پنل پیامک

خدمات بازاریابی پیام کوتاه یکی از نتیجه بخش ترین راه ها برای بدست آوردن تعداد بالایی از مخاطبان است. با توجه به افزایش روز افزون وابستگی ارتباطات به تلفن همراه ، تنها با یک اشاره می توان حجم بسیار زیادی از مخاطبان را بدست آورد. سرعت بازاریابی پیام کوتاه ، همچنین قابلیت دریافت گزارش از پیامک های رسیده یا نرسیده به دست مخاطبان ، فرصتی مناسب را برای افزایش مخاطبانتان به شما می دهد. در این مطلب سعی شده تا به چند راه کار، جهت افزایش کیفیت خدمات دهی به مشتریان با پنل پیامک اشاره شود.

برای پاسخ دادن به مشتریان خود همیشه آماده باشید

چنانچه به مشترکین پنل پیامکی خود خدماتی  ارائه میدهید یا مشترکین از طریق ارسال پیامک از شما خریدی را انجام می دهند ، پرسنل جوابگوی شما ، باید به طور 24 ساعته و در تمام طول ایام هفته پاسخگو مشتریان باشند ، یا اگر به طور مثال در روز و ساعت مشخصی امکان پاسخگویی وجود دارد این موضوع را به مشترکین خود اطلاع دهید ،صادق بودن در این مورد باعث می شود که مشتریان خود را از دست ندهید.

به مثال ها توجه فرمائید :

در صورت احساس رضایت از محصولات فروشگاه ، عدد 1 را به سامانه ما یا سامانه……. ارسال نمایید.

پیشنهادات مهم خود را از طریق پیامک به مشترکین اطلاع دهید

به طور یقین مشتریان شما دوست ندارند پیشنهادات و فرصت های استثنائی را ازدست بدهند.

راه کار کاربردی در این روش این است که پیامکهای خود را منطقی ارائه بدهید ، لیست خود را طبقه بندی کنید و نظراتی را که با هدف های کسب و کار شما سازگاری دارد را تنظیم کنید.

همچنین می توانید پیامک های خود را در روز ها و ساعت هایی ارسال کنید که می دانید در این روزها و ساعت ها بیشترین تمایل خرید از طرف مشتریان شما ممکن است وجود داشته باشد.

به نمونه پیامک ارائه شده توجه بفرمائید :

مشتریان گرامی فروشگاه………

حراج کلیه کیف و کفش ها

آدرس………….

تلفن………..

به فروشگاه ما سری بزنید!

به مشتریان خود حتما خدمات بعد از فروش ارائه دهید

یک نکته مهم و کلیدی : “ارتباط شما با مشتریانتان هیچگاه بعد از خرید آنها به اتمام نمی رسد”

مشتریان شما باید به دفعات زیاد از فروشگاه شما خرید کنند ، پس بهتر است همیشه بعد از فروشتان  با حمایت های خود آنها را همراهی کنید.

به طور مثال اگر مشتریان شما محصولتان را به صورت آنلاین خریداری میکنند ، به آنها اطلاعات کافی در مورد شرایط کالا و نحوه دریافت آن بدهید.همچنین میتوانید یک راهنمای مفید و سریع در اختیار آنها قرار دهید.

می توانید برای مشتریان خود امکاناتی ایجاد کنید که اگر سوالی در مورد محصولات شما دارند ، بتوانند از طریق سامانه پیام کوتاه ، سوال خود را از شما بپرسند.

خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار دهید

به طور یقین هیچ یک از مشتریان شما دوست ندارند هزینه ای جهت نظر دادن به محصولات شما صرف کنند ، پس اگر میخواهید بالاترین آمار بازخورد از نظرات مشتریان خود را داشته باشید و مشتریان شما بی دلیل هزینه ای پرداخت نکنند، میتوانید خدمات رایگان در اختیارشان قرار دهید.

از طریق سرویس سامانه پیامکی خود با حداقل هزینه با بیشترین مشتریان خود در ارتباط باشید.

به طور مثال می توانید از آنها بخواهید با ارسال پیامک رایگان به محصولات ، کالا و یا خدمات شما نمره دهند و مطمئن باشید دریافت اینچنین نظراتی از طرف مشتریان در طولانی مدت باعث پیشرفت تجارت شما می شود.

یک راه حل مفید و سریع در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا بتوانند به شما پاسخ دهند

مشتریان شما همیشه دوست دارند که نظر یا رضایت خود را ، راجب کیفیت و نوع ارائه خدمات ، کالا و یا محصولات شما بیان کنند ، اما آنها نمی توانند وقت خود را برای یک تماس تلفنی یا ایمیلی که صرفا برای این هدف قرار گذاشته شده باشد ، تلف کنند ، پس شما میتوانید با ارائه خدمات سرویس پیامکی خود جهت پاسخگویی مشتریان با زحمت کمتر و سرعت بیشتر ، این مشکل را حل کنید.

به طور مثال می توانید یک لینک جهت نظر سنجی در پایان پیامک خود قرار دهید و به مرور زمان نتیجه این راه کار را ببینید.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment