کاربرد پنل پیامک برای هتل ها

کاربرد پنل پیامک برای هتل ها

چه صاحب هتل مجلل و زنجیره ای با مسافرانی از تمام دنیا، یا هتلی کوچک و محلی و مشتریان محدود، بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامک برای هتل ها می تواند کمک بسیار مهمی برای شما باشد.

با توجه به ارقام و آمار بدست آمده تقریبا 90٪ پیامک های تبلیغاتی ارسالی توسط مخاطب خوانده می شود، اما در روش های دیگر بازاریابی، تبلیغات درصد پایینی از توجه مخاطب را جلب می کند.

به طور مثال مسافری به شهر شما آمده اما نتوانسته هتل مناسبی را پیدا کند و همان موقع پیامکی از طرف شما بدستش می رسد، به طور حتم نتیجه خوبی خواهد داشت.

شما با استفاده از خدمات پنل پیامک برای هتل ها و ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید هتلی باشید که پیشنهادات ویژه خود را به موقع بدست مشتریان خود می رساند.

نکات مهم بازاریابی پیامکی برای هتل ها

اگر این تصمیم را دارید که برای کسب درآمد هتل خود از بازاریابی پیامکی استفاده کنید باید نکاتی را رعایت کنید. با استفاده از این نکات می توانید در این راه موفق شوید.

توجه داشتن به حریم شخصی مشتری

این یک تصمیم اشتباه است که فکر کنید، چوت مشتری هتل شما را انتخاب کرده پس علاقمند به دریافت پیامک های مربوط به هتل شما است و شما برایشان پیامک ارسال کنید.

اجازه بدهید این کار با علاقه خودشان باشد و به عضویت خبرنامه پیامکی هتل شما در بیایند. به همین منظور می توانید امکان اشتراک آنها را از طریق وب سایت هتل، ثبت نام و یا شبکه های اجتماعی فراهم بیاورید.

ایجاد رابطه نزدیک با مشتری

در هنگام ارسال پیامک به این نکته توجه کنید که لحن صمیمی بکار ببرید و با مشتری یک ارتباط نزدیک و صمیمانه اس ام اسی برقرار کنید. به این ترتیب مشتری احساس اعتماد بیشتری به شما خواهد داشت و درنتیجه باز هم از مشتریان هتل شما خواهد بود.

ارزشمند بودن پیامک ارسالی

از دیگر نکات مهم بازاریابی پیامکی ارزشمند بودن موضوع و یا پیشنهاد ارسالی می باشد. پیشنهادات ارسالی شما باید برای مشتری ارزشمند باشد و مشتری احساس کند که از این پیشنهاد سودی می برد، با این کار مشتری متوجه می شود که هتل شما متمایز با دیگر هتل ها می باشد. سعی کنید متن ارسالی شما علاوه بر تداعی چشم انداز مناسب و عالی هتل شما برای مشتریان، به نفع آنها نیز باشد و مشتریان از این پیامک ها احساس مزاحمت نداشته باشند.

کاربرد بازاریابی و پنل پیامک برای هتل ها

از بازاریابی پیامکی می توانید برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان قدیمی و جدید خود استفاده کنید. در ادامه مطلب به چند نمونه از کاربرد بازاریابی و پنل پیامک برای هتل ها اشاره می کنیم :

می توانید  برای تائید گرفتن، ارائه کد رزرو و یا حتی پیامک یادآوری استفاده کنید.

ارائه هدیه به مشتریانی که به عضویت خبرنامه پیامکی هتل شما درآمده اند، از قبیل تخفیف در پرداخت هزینه اتاق.

برگزاری نظرسنجی و آمار در مورد نظرات مشتریان درباره نحوه خدمات دهی هتل شما.

برنامه ریزی جهت کسب سود آخر هفته با ارائه پیشنهادات جذاب برای مشتریان.

ارائه پیشنهادات آخر لحظه ای برای جذب مشتریان و پر کردن اتاق های خالی.

برگزاری مسابقات جذاب همراه با اهدا جوایز نفیس و چشمگیر برای مشتریان.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment