کاربرد پنل پیامک برای بنگاه های املاک

کاربرد پنل پیامک برای بنگاه های املاک

اگر صاحب بنگاه املاک هستید و قصد دارید مشتریان زیادی جذب کرده و یا موردهای املاکی برای فروش، رهن و اجاره را به اطلاع مشتریان خود برسانید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سامانه پیامک برای بنگاه املاک تان می باشد. امروز در این مقاله میخواهیم در مورد کاربرد پنل پیامک برای بنگاه املاک و همچنین ویژگی هایی که سامانه پیامک املاک در اختیار شما قرار می دهد، صحبت کنیم. شما در پایان این مقاله خواهید توانست با استفاده از پنل پیامک برای بنگاه املاک و ارسال پیامک تبلیغاتی، تماس ها و درآمد خود را افزایش دهید.

همانطور که میدانید، اکثر بنگاه های املاک برای فروش، اجاره و رهن ملک به صورت محله ای و منطقه ای بازاریابی انجام میدهند. یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای اینکار، استفاده از سیستم ارسال پیامک منطقه ای می باشد. با استفاده از این امکان شما دیگر نیازی به چاپ و پخش تراکت و سایر روش های تبلیغاتی ندارید. بنابراین قابلیت هایی که برای کسب و کار شما مورد توجه خواهد بود، ارسال پیامک از نقشه گوگل و ارسال پیامک کدپستی می باشد تا بتوانید به افرادی که در منطقه شما هستند یا به افرادی از مناطق شهر موردنظرتان پیامک ارسال کنید.

کاربرد سامانه پیامک برای بنگاه املاک

از مهمترین ویژگی های پنل اس ام اس، بارازیابی پیامکی می باشد. بازاریابی پیامکی به علت سرعت پاسخگویی بالا، مقرون به صرفه بودن و صرفه جویی در زمان از مهمترین روش های بازاریابی می باشد. صاحبین بنگاه مسکن که فهرست زیادی از خانه ها را دارند و مشغله زیاد کاری اجازه نمیدهد تا به تمام امورات رسیدگی کنند می توانند با استفاده از ویژگی های پنل پیامک و با انتخاب مناطق و یا افرادی مشخص اطلاعات منازل را برای متقاضیان ارسال کنند.

ارسال پیامک به بانک شماره تلفن سامانه مکث اس ام اس

با استفاده از بانک شماره موبایل سامانه مکث اس ام اس، شما میتوانید بر اساس برنامه هدف خود، به کسانی که در مناطق مختلف هستند پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید. شما توسط اماکانات زیر در سامانه پیامک میتوانید این کار را انجام دهید:

  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی مناطق
  • ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل
  • ارسال پیامک منطقه ای برای شهر موردنظرتان با تفکیک سن و جنسیت

طبق تجربه؛ بهترین روش ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشاوره املاک ، دو روش زیر است:

  1. ارسال پیامک انبوه به منطقه ای که بنگاه املاک شما در آنجا قرار دارد.
  2. ارسال پیامک انبوه به منطقه ای که قصد فروش، اجاره و رهن ملک را دارید.

ارسال پیامک به مشتریان ثابت بنگاه املاک از طریق دفترچه تلفن سامانه

اگر شما صاحب یک دفتر مشاوره املاک هستید و قصد دارید ارتباط با مشتریان خود را آسان تر کنید، بهتر است بجای تماس با مشتریان یا هر روش دیگری، از طریق پیامک با آنها در ارتباط باشید. این کار باعث می شود شما در ذهن مخاطب ماندگار شوید!

ماژول ارسال پیامک هوشمند با نام دفترچه تلفن

ارسال پیامک به بانک شماره موبایل هایی که خودتان جمع آوری کرده اید، می تواند یک کلید طلایی برای بازاریابی پیامکی شما باشد! تنها کافیست تا شماره موبایل مخاطبان خود را در دفترچه تلفن سامانه پیامک بنگاه املاک ذخیر کرده و با کمک ماژول منشی پیامکی از آنها در قالب یک متن پیامکی بخواهید تا در خبرنامه شما عضو شوند.

ایجاد خبرنامه پیامکی در پنل پیامک بنگاه املاک

یکی از مزایای بسیار خوب بازاریابی پیامکی این است که صاحبین بنگاه های املاک دیگر نیازی به کاغذ بازی های اضافه و انباشت آنها ندارند. برای بازاریابی پیامکی ابتدا باید اعضاء و مشترکین خبرنامه پیامکی خود را افزایش دهید. برای اینکار باید از روش هایی استفاده کنید تا مخاطب برای عضویت ترغیب شود. اگر بتوانید از راه درست وارد شوید مطمئن باشید در مدت زمان کوتاهی متقاضیان زیادی برای خرید و یا اجاره خانه مورد علاقه شان به شما مراجعه خواهند کرد.

استراتژی ارسال پیامک تبلیغاتی برای بنگاه املاک

برای ارسال پیامک های خود برنامه ریزی کنید، از ارسال پیامک های غیر هدف بپرهیزید، زمان مشخص برای ارسال های خود تعیین کنید، از ارسال در ساعات نامناسب خودداری کنید، اگر به مشترک خود قول 2 پیامک در هفته را داده اید سر قول خود بمانید و از ارسال های بیشتر و همچنین از ارسال دیر به دیر پیامک نیز خودداری کنید.

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا بازرایابی پیامکی برای بنگاه های املاک مفید است؟ برای دریافت جواب سوال خود به چند نمونه کاربردهای  زیر توجه فرمائید:

  • اطلاع رسانی به روز در مورد موقعیت و موردهای عالی
  • اطلاع رسانی از فروش ویژه خانه ها
  • اطلاع رسانی به متقاضی در مورد لیست و شرایط خانه های جدید
  • یادآوری کردن جلسات و قرار های ملاقات
  • ارسال جزئیات در مورد اطلاعات خانه ها به متقاضیان

دیگر کاربردهای ارسال پیامک تبلیغاتی دفتر مشاوره املاک

همانطور که در فوق نیز گفته شد، قاعدتا مشاورین املاک برای خرید و فروش بر روی منطقه خاصی تمرکز می کنند. بنابراین هنگامیکه قرار است تبلیغ بنگاه املاک خود را انجام دهید، بهتر است به افراد ساکن در آن منطقه متمرکز شوید. چرا که احتمال مراجعه این افراد به دفتر مشاوره املاک شما خیلی بیشتر از کسانی است که نقطه ای دور از شهر قرار دارند.

سامانه پیام کوتاه مکث اس ام اس در پنل پیامک بنگاه املاک امکاناتی مانند: ارسال کدپستی، ارسال منطقه ای، ارسال رده سنی و جنسیت، ارسال مشاغل، ارسال از روی نقشه گوگل و… را برای شما فراهم میکند تا بتوانید پیامک تان را به قلب بازار هدف بزنید!

به عنوان مثال فرض کنید یک مطب برای فروش یا اجاره دارید، مسلما تبلیغات برای عموم مردم بی نتیجه خواهد بود! از طرفی زمان و هزینه زیادی نیز در پی خواهد داشت. در این حین شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال پیامک به بانک مشاغل پزشکی و دندان پزشکی فقط به این قشر جزئیات و آدرس مطب را پیامک کنید.

همچنین شما میتوانید پنل پیامک بنگاه املاک را به نرم افزار های محبوب مشاوران املاک متصل کنید تا پیامک ها به صورت اتوماتیک و خودکار برای مشتری یا مدیریت ارسال شود.

کلام آخر

انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک می کند تا ارتباط خود با مشتریان تان را حفظ و تقویت کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا برای ثبت نام در پنل ippanel از طریق منوی امکانات و تعرفه های پنل پیامک و برای دریافت نمایندگی پنل پیامک ippanel از طریق منوی پلن های نمایندگی پنل اس ام اس خدمات ما را بررسی کنید.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment