کاربرد پنل اس ام اس برای آتلیه های عکاسی

کاربرد پنل اس ام اس برای آتلیه های عکاسی

پنل های ارسال اس ام اس کاربرد های فراوانی دارند. شما در هر شغل و حرفه ای که مشغول به کسب و کار باشید به نحوی استفاده از پنل پیامکی را جز ملزومات کسب و کار تان جهت ارتقا خدمات، افزایش مشتری و فروش بیشتر خواهید یافت. عکاسان و صاحبین آتلیه های عکاسی در هر سبکی میتوانند با استفاده از پنل پیامک و امکانات آن روز به روز بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. بازاریابی پیامکی یک روش سریع و مطمئن جهت برقراری ارتباط با مشتریان در زمینه های تعیین قرار ملاقات،‌ ارائه تخفیفات، اطلاع رسانی از متدهای جدید عکاسی و… می باشد. در این مقاله میخواهیم به چند نمونه از کاربردهای پنل اس ام اس برای آتلیه های عکاسی و عکاسان  اشاره کنیم.

پنل اس ام اس برای آتلیه های عکاسی

پنل های پیامکی با توجه به امکاناتی که ارائه میکنند نامگذاری و قیمت گذاری میشوند و هر شخصی با توجه به حرفه و نیاز های شغلی خود و با توجه به امکاناتی که مورد نیازش است پنل مورد نظر خود را انتخاب میکند.

آتلیه های عکاسی یکی از مشاغلی میباشد که برای بازاریابی موفق و افزایش مشتری در مدت زمان کوتاه نیاز قابل توجهی به استفاده از سامانه پیامکی دارند. پنل اس ام اس کاربرد های فراوانی برای آتلیه های عکاسی دارد که هر یک به نوبه خود سهم به سزایی در جذب مشتری خواهد داشت.

استفاده از سامانه پیام کوتاه برای آتلیه ها لزوما جهت جذب مشتری نیست بلکه حفظ مشتری یک نیاز اساسی تر میباشد که مسلما با ارسال پیام کوتاه و نقش بستن در ذهن مشتری میسر خواهد بود به طوریکه باعث میشود مشتری از خدمات شما احساس رضایت داشته و برای دیگر سفارشات خود نیز به اتلیه شما جذب شود.

مشتری مداری با پنل اس ام اس برای آتلیه های عکاسی

یکی از مهم ترین شیوه های مشتری مداری، حفظ مشتری است و یکی از بهترین راهکار های مشتری مداری نیز به یاد داشتن مشتری در ایام و زمان و یا مناسبت های مختلف است که این کار را با ارسال پیامک های مختلف میتوان به عمل رساند. این روش نه تنها از ارزان ترین و راحت ترین روش های مشتری مداری و جذب او می باشد، بلکه برای خود مدیر آتلیه نیز باعث صرفه جویی و میسر کردن خبر رسانی های کاری خود می شود.

 

مشتری مداری با پنل اس ام اس برای آتلیه های عکاسی

 

اطلاع رسانی به مشتریان آتلیه توسط پنل پیامک برای آتلیه عکاسی

بسیار پیش می آید که مدیر یک آتلیه نیازمند اطلاع رسانی سریع به مشتری خود باشد پس چه بسا بهتر میباشد که این پیامک را با خط اختصاصی سامانه پیامک اتلیه خود انجام دهد (نه شماره موبایل شخصی) که جذابیت خاص خود را دارد و نشانگر ارائه خدمات نوین و بروز توسط شما خواهد بود.

افزایش تعامل با مشتری با امکان ارسال پیامک مزایای زیادی دارد با ارسال پیامک میتوانید تاریخ های مختلف رابه او یادآوری کنید برای مثال مطلع سازی مشتری از اماده بودن سفارش خود و یا ساعت و روز تحویل سفارش به مشتری از این جمله میباشد.اطلاع رسانی پیامکی علاوه براینکه کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت شما را سبب می شود (که اگر این کار با تلفن تماس انجام شودچندین برابر هزینه و وقت صرف خواهد کرد) بلکه آسایش بیشتر مشتری را نیز به همراه خواهد داشت و این امر سبب ایجاد رضایت در او و وفاداری به اتلیه شما را به دنبال دارد. در ادامه به طور خلاصه چند مورد از کاربرد های سامانه ارسال اس ام اس را برای اتلیه ها و عکاسی ها بیان خواهیم نمود.

مزایای پنل اس ام اس برای آتلیه های عکاسی

  • ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس با آتلیه (جهت حفظ مشتری مداری)
  • افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان(جهت حفظ مشتری مداری)
  • ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمترین زمان ممکن(جهت حفظ مشتری مداری)
  • کاهش هزینه های تماس با مشتریان
  • قرار دادن امکان پیگیری سفارش به مشتریان از طریق ارسال اس ام اس به شماره شما”(جهت حفظ مشتری
    مداری)
  • درست کردن کلاب پیامکی مشتریان و برگزاری قرعه کشی های ماهانه
  • ارسال پیامک اتوماتیک به شما و مشتریان برای یادآوری قرار جلسه یا تاریخ های مهم
  • اطلاع رسانی سریع به مشتریان و یا کارمندان با ارسال پیامک
  • استفاده از سامانه پیامکی جهت نظر سنجی و امکان انتقاد و پیشنهاد توسط مشتریان
  • امکان معرفی خدمات آتلیه خود به شماره های حوزه فعالیت خود (با استفاده ازارسال پیامک بر اساس کد
    پستی یا منطقه ای ویا ارسال با تفکیک جنسیت ریالسن،و یا موارد دیگر)
  • ارسال اس ام اس خودکار به مدیر اتلیه و مشتریان برای یاداوری قرار جلسه
  • ارائه کوپن تخفیف به افراد حوزه منطقه خود

یادآوری زمان ملاقات جهت عکاسی

می توانید با یادآوری قرار ملاقات به مشتریان خود، از این موضوع که آنها برای عکاسی در وقت تعیین شده حضور پیدا میکنند مطمئن شوید. میتوانید با استفاده از ارسال زماندار این قرار ملاقات ها را زمانبندی کرده و برای مشتریان ارسال کنید و یا اینکه میتوانید با اختصاص دادن شماره اختصاصی و کلمات کلیدی از مشتریان بخواهید گزینه مناسب را ارسال کنند.

یادآوری زمان ملاقات جهت عکاسی

تخفیفات مدت دار

میتوانید باتوجه به ساعات شلوغی و خلوتی آتلیه خود، تخفیفاتی را برای ساعات خلوت و بدون مشتری در نظر بگیرید.با این روش میتوانید تمام روز مشتری داشته باشید.

تخفیفات مدت دار آتلیه عکاسی

برگزاری نظر سنجی

با استفاده از سامانه پیام کوتاه میتوانید در مورد نحوه خدمات و نوع عکاسی خود یک نظرسنجی برگزار کنید و از مشتریان بخواهید در این نظر سنجی شرکت کنند.

اطلاع رسانی درباره اخبار و رویدادهای عکاسی

به طور مثال امکانات و ابزار به روز و جدیدی را برای آتلیه تهیه کرده اید و یا یک سبک جدید به عکاسی تان اظافه کرده اید و میخواهید مشتریان هر چه زودتر از این اخبار مطلع شوند، با ارسال پیامک انبوه برای مشتریان آتلیه عکاسی این اخبار را به اطلاع شان برسانید.

تبلیغات آتلیه عکاسی توسط پنل اس ام اس برای آتلیه های عکاسی

از آنجایی که بالای 90٪ پیامک های ارسالی در 3 دقیقه ابتدایی خوانده میشوند، میتوان از این ویژگی منحصربفرد پیامک برای تبلیغات آتلیه استفاده کرد. در ابتدا با ارسال پیامک های تبلیغاتی آتلیه خود را به مشتریان معرفی کنید، خواهید دید که ظرف مدت کوتاهی مشتریان شما بیشتر خواهند شد. همچنین میتوانید با پیامک هایی که حاویه اطلاعات ، امکانات و یا خدمات آتلیه عکاسی شما می باشد گستره تبلیغاتی خود را بیشتر کنید.

کلام آخر…

اگر از این که آتلیه شما در اکثریت زمان ها و در طول روز خلوت است و اگر به دنبال راهی کارآمد برای افزایش مشتری و توسعه کسب و کار و در امد خود میباشد، پنل مکث اس ام اس بهترین و کاراترین پنل پیامکی با تمام امکانات درخواستی شما میباشد. پنل مکث اس ام اس با ارائه خدمات متمایز و باستفاده از کادری متخصص و مجرب آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به شما در تمام زمینه های تبلیغاتی و استفاده از پنل پیامکی خواهد بود.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

1 Comment

Leave a comment