پنل اس ام اس برای هیئت ها

پنل اس ام اس برای هیئت ها

از آنجا که هیئت های مذهبی نقش عمده ای در تقویت و پرورش اعتقادات افراد جامعه دارند پس باید به اتفاقاتی که در آن رخ میدهد توجه ویژه داشت. این امر یک مدیر منسجم میطلبد تا با برنامه ریزی بتواند ان را در راستای صحیح پیش ببرد. استفاده از پنل اس ام اس برای هیئت ها، همیار مناسبی برای یک مدیر موفق خواهد بود که بتواند ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه با مخاطبان و جوانان فعال و غیر فعال هیئت و یا عضو بسیج مسجد ارتباط برقرار کند.

چرا استفاده از پنل اس ام اس برای هیئت های مذهبی؟

تهاجم فرهنگی ارزش ها، انسانیت و انقلاب ما را نشانه گرفته است از این رو همه مردم، گروه ها و بویژه هیئت های مذهبی وظیفه دارند که تمام تلاش و ظرفیت خود را برای مبارزه با این پدیده شوم به کار گیرند. و نقش برجسته خود را در مقابله با تهاجم فرهنگی شدید که امروزه گریبان گیر ما شده است نشان دهند.

آشنا کردن نسل جوان با مفهوم و اهداف مبارزه فرهنگی از طریق برگزاری همایش ها و دوره های کوتاه مدت آموزشی از مهم ترین اهداف هیئت های مذهبی می باشد. لذا هیئات در این راستا وظایف مهمی بر عهده دارند پس قبل از اجرای برنامه های خود نیازمند به جذب اقشار جامعه به ویژه نیروی جوان به هیئت ها و مساجد نیازمندند.

چرا استفاده از پنل اس ام اس برای هیئت های مذهبی؟

اطلاع رسانی شروع ثبت نام کلاس ها و دوره ها با سامانه پیامک برای هیئت ها

اغلب مساجد و هیئت ها برای گسترش معارف اسلامی، کلاس های زیادی برگذار میکنند. با استفاده از سامانه پیامک برای هیئت ها شما میتوانید به اعضا هیئت و همچنین عموم مردم دوره ها، کلاس ها، سمینارها را اطلاع رسانی نمایید. به عنوان مثال شما میتوانید پیام زیر را با ارسال انبوه و هزینه ای بسیار اندک برای شماره های مختلفی ارسال کنید:

شروع کلاس های قرآن و تفسیر احادیث از تاریخ 20 ام مرداد! جهت کسب اطلاعات بیشتر به مسجد امام حسین مراجعه کنید.

اطلاع رسانی مراسم سوگواری و ولادت با پنل اس ام اس برای هیئت ها

مراسم هایی مانند دهه اول محرم، شب های قدر، ایام فاطمیه و… از جمله مراسم هایی می باشند که باید برای مدت ها روی آن کار کرد. شما با استفاده از ماژول ارسال زماندار در پنل اس ام اس هیئت مذهبی میتوانید برای برگزاری این گونه مراسمات که زمان مشخصی در تقویم دارند، به صورت خودکار به اعضای هیئت و همچنین افرادی که در آن منطقه زندگی میکنند، پیامک ارسال کنید.

همچنین شما میتوانید با تنظیم ارسال پیامک در زمانی مشخص، به اعضای هیئت پیامک تسلیت ارسال کنید و در صورت نیاز از آنها برای حضور در مسجد و هیئت دعوت به عمل آورید.

ارسال پیامک از روی نقشه و کد پستی

همانطور که در فوق نیز اشاره شد، برای تمامی برنامه هایی که هیئت ها و مساجد اجرا می شود باید به اهالی محله اطلاع رسانی شود. ایام فاطمیه، دهه اول محرم، شب های قدر و اعتکاف و… از مجله این مراسمات مهم مذهبی می باشند. شما با استفاده از پنل پیامک برای هیئت میتوانید با قابلیت “ارسال پیامک از روی نقشه” به تفکیک شماره های ایرانسل و همراه اول پیامک ارسال کنید. به نمونه متن زیر توجه کنید:

اعضای محترم محله زمزم، مراسم دهه اول محرم در مسجد علی اصغر همچون سال‌ های گذشته برگزار خواهد شد.

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل پیامک ایرانسل

شهرهای کوچک تر که امکان ارسال از روی نقشه ندارند، میتوانند از قابلیت ” ارسال پیامک از طریق کدپستی” سامانه پیامک برای هیئت ها استفاده کنند. تنها کافیست تا 5 رقم اول کد پستی منطقه خود را بدانید پس از آن میتوانید به آن منطقه پیام ارسال کنید.به متن زیر توجه کنید:

اهالی محترم شهرستان خرمدشت، مراسم شب های قدر پس از برگزاری نماز عشاء در مسجد برگزار خواهد شد.

دریافت پیشنهادات و انتقادات

با استفاده از پنل اس ام اس برای هیئت های مذهبی شما میتوانید مراسمات سوگواری و یا ولادت ها را با برنامه ریزی بهتری انجام دهید. میپرسید چگونه؟ سامانه پیامک برای هیئت ها قابلیتی برای دریافت شکایات و پیشنهادات نیز دارد که میتوانید با مردم محله خود تعامل بیشتری داشته باشید. مردم بدین صورت میتوانند با توجه به اینکه به نظرشان اهمیت داده می شود، به سامانه شما پیامک ارسال کنند. اط طرفی دیگر اگر پیشنهادی در مورد اجرای بهتر مراسمات داشته باشند، از همین طریق میتوانند اعلام کنند.

[irp posts=”623″ name=”برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی”]

دیگر کاربردهای پنل اس ام اس برای هیئت های مذهبی

  • ارسال پیام جهت همکاری با دستگاه های فرهنگی و وزارتخانه ها ، آموزشی به منظور تعمیق و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی
  • سامانه ارسال پیام جهت همکاری علمی و تحقیقاتی و کمک به توسعه کمی و کیفی مراسم فرهنگی،مذهبی و مردمی
  • اطلاع رسانی جهت ثبت نام دوره های جدید آموزشی اطلاع رسانی جهت برگزاری همایش ها و سمینار ها
  • ارسال اتوماتیک پیامک به مناسبتهای مختلف از قبیل هفته دفاع مقدس و دهه فجر و سالروز تشکیل بسیج و…
  • ارسال پیامک جهت اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده ، شرایط غیر مترقبه و …)
  • اطلاع رسانی جهت برگزاری نظرسنجی در رابطه با دوره های فرهنگی و هنری
  • ارسال اس ام اس اطلاع رسانی جهت تغییر برنامه کلاس ها به بسیجیان
  • اطلاع رسانی جهت زمان برگزاری اردوهای مختلف در پایگاه بسیج
  • ارسال و دریافت پیام جهت جلب مشارکت های مردمی در اجرای برنامه ها
  • ارسال پیامک های تبلیغاتی جهت پایگاه بسیج
  • اطلاع رسانی جهت تغییر برنامه کلاس ها به بسیجیان
  • ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
  • ارسال پیامک جهت یادآوری زمان و مکان هیئت

خرید سامانه پیامک برای هیئت و مسجد

انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک می کند تا ارتباط خود با مشتریان تان را حفظ و تقویت کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا برای ثبت نام در پنل اس ام اس برای هیئت و مسجد از طریق منوی امکانات و تعرفه های پنل پیامک خدمات ما را بررسی کنید.

4.5/5 - (10 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment