چگونه می توان از طریق پیامک دعوت نامه ارسال کرد؟

چگونه می توان از طریق پیامک دعوت نامه ارسال کرد؟

اگر صاحب کسب و کاری هستید که بزرگ هستید، از جمله شرکت، کارخانه، صاحب یک برند معروف و … مقاله امروز ما را از دست ندهید! احتمالا تا به حال برایتان پیش آمده که به مناسبت های مختلفی از جمله اعیاد، سالگرد احداث، یا یک رویداد خاصی، بخواهید از مردم و یا کارکنان شرکتتان دعوت به عمل آورند.حال اگر صاحب شرکت یا کارخانه ای هستید با یک گردهمایی یا جلسه و اگر صاحب برند و فروشگاهی معروف هستید با حراج ها و تخفیف های ویژه!
اما مساله اینجاست که چگونه اطلاع رسانی را می توان انجام داد؟ ممکن است تمامی کارکنان شما از این گردهمایی خبردار نباشند و تنها تعداد اندکی از آن ها در مراسم شما حضور بهم رسانند. پس راه حل چیست؟ چگونه می توانیم این دعوت نامه را ارسال کنیم؟ بله درست حدس زده اید! از طریق پیامک. اما چگونه ؟

چرا پیامک برای کسب و کارها مهم است؟

در همین ابتدا باید خدمتتان عرض کنم که پیامک یکی از سریع ترین و راحت ترین راه های برقراری ارتباط با افراد می باشد. در مقاله های قبلی نیز به طور مفصل در این مورد صحبت کرده ایم اما باز هم هرچقدر بگوییم کافی نیست!

با فرا رسیدن مناسبت های گوناگون از جمله اعیاد، سالگرد های تاسیس و … فروشگاه ها و شرکت ها قصد دارند که جشنی کوچک بدین مناسبت برپا کنند تا بلکه فروششان افزایش یابد یا اینکه در روحیه کارکنان خود تاثیر بگذارند! مهم نیس که کسب و کار شما دقیقا چیست. مهم اینست که بازاریابی پیامکی می تواند در هر صورت تاثیر داشته باشد! چرا؟

راه های عبور از بلک لیست

یکی از دلایل مهمی که بازاریابی پیامکی می تواند برای هر کسب و کاری مهم تلقی شود اینست که :

پیامک نخوانده رها نمی شود! طبق آمار دیوانه کننده ای که برای ما ثابت شده است، همه ی مردم حتما پیامک شما را می بینند و به آن عکس العمل نشان می دهند. می دانیم که برای بازاریابی و تبلیغات راه های بسیاری وجود دارد، از جمله فضای مجازی، ایمیل مارکتینگ، رسانه ها و … اما اغلب کانال های تبلیغاتی که افراد مایل به استفاده از آن ها هستند یا نیازمند صرف هزینه بسیار زیادی میباشد و یا اینترنتی هستند!

با توجه به اینکه مردم همیشه در دسترس نیستند اما اکثرا آنتن دهی تلفن همراه شان تا خط آخر پر است و نیز پیامک به صرفه ترین راه برای برقراری ارتباط می باشد، پس نتیجه می گیریم که بازاریابی از طریق پیامک می تواند بهترین انتخاب باشد. شما می توانید از طریق پنل پیامکی، خبرنامه پیامکی ایجاد کنید و از مشتریان و مخاطبان خود بخواهید که در آن عضو شوند و از اخبار کسب و کارتان آن ها را اگاه سازید. با استفاده از سامانه پیامکی شما می توانید با چند هزار یا شاید چند میلیون نفر در مدت زمان بسیار کمی به آسانی ارتباط برقرار کنید.

پنل اس ام اس چه کاربردی دارد؟

شما می توانید برای کارهای مختلفی که در کسب و کار تان نیاز به اجرای آن می بینید، از پنل پیامکی استفاده کنید؛ از جمله:

  • برگزاری جلسات، کنفرانس ها و یا جشن ها و …
  • اطلاعیه تخفیف ها و حراج های اخر فصل و یا مناسبت ها
  • اطلاعیه ورود اجناس جدید و مد روز
  • و…

چگونه از پنل اس ام اس استفاده کنیم و از آن بهره مند شویم؟

قبل از شروع هر چیزی در هیمن ابتدا باید بگویم که استفاده از سامانه پیامکی و کار با آن بسیار ساده می باشد. شما در صورتی از بازاریابی پیامکی فیدبک مناسبی دریافت خواهید کرد که نحوه استفاده صحیح از آن را بدانید. منظورمان این است که با فرستادن پیام های نامنظم و طولانی کاری نکنید که آنها شما را در لیست سیاه خود قرار داده و دیگر علاقه ای به دریافت هیچگونه پیامک تبلیغاتی نه از جانب شما و نه از جانب هیچ خبرنامه دیگری نخواهند داشت!

در ادامه می خواهم به شما چند راه ساده برای حفظ مشتری، افزایش فروش و جلب اعتماد مخاطبان، معرفی کنم:

داشتن یک برنامه اساسی و هدفمند

برای خودتان یک استراتژی بازاریابی طراحی کنید. ابتدا هدفی برای کسب و کارتان معین کنید و به دنبال این باشید که اصلا آیا می توانید با مشتریان ارتباط برقرار کنید؟ فکر می کنید مشتریان تان مایل به دریافت چه اخباری از شما هستند؟ یا اصلا می خواهید چه اخباری را به گوش مشتریان تان برسانید و فکر می کنید با استفاده از آن می توانید نظر مشتریان را به خود جلب کنید؟

پاسخ همه ی این موارد را لیست کنید و برای کسب و کار خود یک استراتژی ویژه برنامه ریزی کنید و با هدف گام بردارید.

تدوین یک تقویم پیامکی

فکر می کنید در کدام مناسب ها می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید؟ تقویم را جلوی خود بگذارید. روز معلم؟ روز پدر؟ روز مادر؟ یا روز دختر؟ روزهایی را که فکر می کنید در کسب و کارتان می توانند تاثیر گذار باشند، علامت بزنید. دقت کنید که زیاد نباشند تا مبادا مخاطبان تان اذیت شوند.

دسته بندی مشتریان مختلف

با دسته بندی مشتریان تان می توانید فروش تان را نیز افزایش داده و بازریابی هدفمندی را انجام دهید. به عنوان مثال فرض کنید نوجوانان و جوانان علاقه مند به کفش های اسپورت هستند و میانسالان به کفش چرم! شما با دسته بندی مشتریان می توانید پیامکی متناسب با رده سنی آنها ارسال کنید. بعلاوه از طریق خبرنامه پیامکی و با یک نظرسنجی می توانید از علایق آنها نیز آگاه شوید.

[go_pricing id=”basic15″]

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment