چند روش نادرست استفاده از بازاریابی پیامکی

چند روش نادرست استفاده از بازاریابی پیامکی

در این مطلب به چند روش نادرست استفاده از بازاریابی پیامکی و تبلیغات، اشاره میکنیم. همانطور که میدانید در انجام تمام کارها روش های درست و نادرست وجود دارد و ممکن است افرادی که به تازگی با پنل اس ام اس آشنا شده اند از روش های نادرست برای تبلیغات خود استفاده کنند. نگران نباشید، میتوان این اشتباهات را تصحیح کرد.

استفاده به عنوان ابزاری تنها جهت اطلاع رسانی

بازاریابی پیامکی تنها ابزاری برای اطلاع رسانی نمی باشد بلکه استفاده های بیشتری میشود از آن کرد. درست است که گاها برای اطلاع رسانی اخبار  و محصولات جدید از آن استفاده می شود، اما نباید از این راهکار بعنوان اصلی ترین روش تبلیغاتی استفاده کرد.

میتوانید تخفیف ها را به اطلاع شان برسانید یا از مشتریان خود بخواهید در دیگر شبکه های اجتماعی که محصولاتتان را ارائه میدهید، نیز دیدن کنند.

عدم ارائه پیشنهادات ارزشمند

شما با عدم ارائه پیشنهادات و تخفیفات ارزشمند و هیجان انگیز باعث میشوید که به مرور زمان از تعداد مشتریان شما و استقبالشان کاسته شود.

اگر میخواهید بر تعداد اعضای خبرنامه پیامکی شما افزوده شود ، اطلاع رسانی راجب تخفیفات خود را تنها با استفاده از ارسال پیامک انجام دهید، به طور مثال اگر در وبسایتی این اخبار را منتشر کردید اگر مشتریان شما لغو عضویت زدند، تعجب نکنید.

استفاده نامتعادل از لینک ها در پیامک های ارسالی

هنگامی که کمپین تبلیغاتی خود را اراه اندازی میکنید، یک راه ارتباطی با مشتریان در پیامک های خود قرار دهید، این راه ارتباطی ممکن است شماره تلفن،لینک وبسایت و یا…. باشد.

سعی کنید لینک هایی که ارائه میدهید مختصر و مفید باشد و متن آن از متن اصلی پیامک طولانی تر نباشد.

دلیل درج لینک ارتباط دلایل زیر میباشد:

اعضای فهرست خبرنامه پیامکی پیشنهادات شما را پیگیری کنند.

در مسابقات پیشنهادی شرکت کنند.

بدست آوردن اطلاعات مشتریان مانند آدرس ایمیل.

همچنین این نکته را بخاطر داشته باشید که با یک کمپین تبلیغاتی چندین هدف را دنبال نکنید!

 

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment