پیامک متناسب با ارتباطات داخلی

پیامک متناسب با ارتباطات داخلی

آیا می دانید اکثر ما هر 30 دقیقه یکبار تلفن همراه خود را چک می کنیم؟ تلفن های هوشمند یک عضو محصور شده ی زندگی های روزمره ما شده اند ، آنها ما را با یکدیگر مرتبط نگه می دارند و بسیاری از ما وقتی یکی از آنها در اختیار ما نباشد عصبی می شویم.

بنابراین سازمان ها به سمت مسیری که بیشتر اغلب به عنوان یک ابزار ارتباطی داخلی باشد گرایش پیدا نمی کنند، در حالیکه کارکنان به طور فزاینده ای از حجم بالای ایمیل ها خسته می شوند اما پیام کوتاه می تواند به اثرگذارترین روش از بین بردن شلوغی مبدل شود.

فوریت

اکثر اوقات رسیدن پیامک به مقصد چند ثانیه ممکن است طول بکشد ، با یک کانال ارتباطی پیامک یکپارچه سازی شده ی کامل ، ماهیت تکنولوژی اطلاعات در زمان پیش آمدن یک مشکل می تواند فورا اطلاع داده شود ، این قابلیت را به آنها می دهد که به سرعت اختلالاتی که بر فروش مشتری یا رخدادهای قبلی تاثیر می گذارد را حل و فصل کند.

به همین ترتیب عمده فروشانی که پیامک را با بستر تجارت الکترونیک خود یکپارچه ساخته اند را قادر می سازد تا هشدار را برای وقتی انبار آنها به مرز خالی شدن رسید و نیاز به تامین دوباره داشت، مهیا سازند.

یک معاهده اطلاع رسانی از طریق پیامک میتواند نقشه عمل اضطراری یک سازمان را شکل دهد.

از طریق ارسال اطلاعات و به روز رسانی ها به کارمندان و یا سازمان ها می توانند ریسک هایی که توسط اتفاقات غیر مترقبه رخ می دهند را کاهش دهند.

این هشدارها می تواند شامل هشدارهای آتی ، سرپرستها را در مواقع اظطراری سریع آگاه سازند.

امکان دستیابی آسان به هرکس و در هر کجا

پیام های کوتاه در هر شرایط مکانی و یا پوشش دهی اینترنت در دسترس شما می باشد ،این امکان می تواند به شدت و به طور خاص برای افرادی که کارشان پشت میزی نیست  مانند بازرگانان و یا گروه های فروش مسافرتی و… سودمند باشد .

کسب و کارهایی که مربوط به کارکنان پاره وقت می باشد می تواند کمپین پیامک تبلیغاتی خود را با لیست کارکنان اجرایی نماید.

بنابراین انواع مختلف تجارت می تواند بدون نیاز به تماسهای وقت گیر و یا ایمیل هایی که به ندرت خوانده می شوند ادامه پیدا کنند.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment