پیامک تبلیغاتی چه کمکی به افزایش بازدید سایت می کند؟

پیامک تبلیغاتی چه کمکی به افزایش بازدیدهای سایت می کند؟

امروزه اغلب کسب و کارها با توجه به پیشرفت های تکنولوژی و دنیای دیجیتال و الکترونیک، در بستر فضای مجازی راه اندازی می شوند. در نتیجه روند افزایش درآمد برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین مستقیما با نحوه دسترسی مشتریان به آنها ارتباط دارد. همانطور که می دانید افزایش بازدید سایت نیز یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کارهای اینترنتی شده است. اما چگونه پنل اس ام اس و پیامک تبلیغاتی می تواند در این موضوع دخیل باشد؟

امروز در این مقاله از مکث اس ام اس می خواهیم راهکارهایی برای افزایش بازدید سایت با استفاده از پنل اس ام اس را شرح دهیم. اگر صاحب سایتی هستید، مطلب امروز ما را از دست ندهید!

نبض افزایش درآمد کسب و کارهای اینترنتی، بازدید سایت می باشد. تنها کافیست دعوت کنید؛ “از سایت ما بازدید کنید” به همین سادگی ….!

دعوت به بازدید از سایت از طریق پیامک تبلیغاتی

طبق آمار، 56% از بازدیدهای آنلاین از طریق تلفن همراه شکل می گیرد. کاربران شما به راحتی و با استفاده از گوشی موبایل یا تبلت، با چند لمس کوتاه خرید کنند و از سایت شما بازدید کنند. ناگفته نماند که ریسپانسیو بودن سایت، ظاهر سایت و سهولت در استفاده از آن، از موارد مهمی است که در طراحی یک سایت اینترنتی باید مدنظر گرفت.

چگونه یک پیامک تقاضای بازدید از سایت بنویسیم؟

نوشتن این پیام برای دریافت پاسخ بالا از سوی مشتری می تواند بسیار چالش برانگیز و رقابتی باشد. بنابراین سامانه پیام کوتاه مکث، چند قالب پیامکی که می تواند در این راستا به شما کمک کرده و با کسب و کار شما هماهنگ باشد را آماده کرده است:

افزایش بازدید سایت

  • از خرید شما متشکریم…!

راحت ترین قالب پیامکی که می توانید در هر کسب و کاری استفاده کنید! شما می توانید چند دقیقه پس از خرید مشتری، این پیامک را به وی بفرستید و از او بابت خرید تشکر کنید. این کار باعث می شود که مشتری حس ارزشمند بودن داشته باشد. علاوه بر این شما اصول مشتری مداری را رعایت می کنید!

  • از سایت ما بازدید کنید…!

کاهش بازدید سایت امری طبیعی است. از طرفی نیز نبض کسب و کارهای اینترنتی افزایش بازدید سایت می باشد. بنابراین شما می توانید پیامکی حاوی تقاضای بازدید از سایت به مخاطبان خود ارسال کنید و با ارائه یک پیشنهاد ویژه آنها را غافلگیر کنید. همچنین می توانید از تجربه بازدید آنها بپرسید.

  • خدمات ما چگونه بود…؟

اگر می خواهید خدمت رسانی خودتان را بهبود دهید، این قالب پیامک می تواند بهترین باشد. بدین صورت شما نظرات مشتریان خود را جویا می شوید و در راستای بهبود عملکرد خود گام بر می دارید.

  • از اینکه فلان محصول ما را خریدید متشکریم…!

شما حتی میتوانید به صورت اختصاصی تری بابت محصول خریداری شده به مشتریان خود پیامک تشکر ارسال کنید. همچنین می توانید ضمن تشکر، آنها را دعوت به بازدید از دیگر محصولات سایت خود کنید در اینصورت مشتریان ترغیب به بازدید از سایت شما خواهند شد.

  • در گوگل به ما امتیاز دهید…!

شما می توانید در گوگل پلاس برای سایت خود اکانت ایجاد کنید و از مشتریان خود درخواست کنید که صفحه ی شما در گوگل پلاس را دنبال کرده و به شما امتیاز دهند. در اینصورت رتبه ی شما نزد گوگل بهبود خواهد یافت.

کلام آخر…!

درصورتی که از قالب های پیامکی بالا استفاده کنید، علاوه بر اینکه بازدید سایتتان افزایش خواهد یافت، هم راستای با آن شاهد افزایش فروش، معرفی برند و نیز وفاداری مشتریان خواهید شد. با انتخاب یک پنل اس ام اس معتبر می توانید در پیشرفت کسب و کار خود پیشرو باشید. همچنین می توانید گزارشات ارسال خود را بررسی کنید و همچنین روند بازدید سایت خود را تحت کنترل قرار دهید.

[go_pricing id=”basic15″]

5/5 - (1 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment