پیامک تبلیغاتی چه مییییکند؟!

پیامک تبلیغاتی چه مییییکند؟!

اکثر مردم شاید باور نکنند که تبلیغات پیامکی یکی از موثرترین روش های بازاریابی است. به همین دلیل امروز می خواهم در مورد اینکه پیامک تبلیغاتی چه مییکند، با شما صحبت کنم و آماری را اطلاع دهم که شاید باورتان نشود. آمار و ارقامی که میتواند انتظارات شما را تغییر داده و باعث تصمیم گیری آسان شما بشود.

به نظر شما پیامک های تبلیغاتی چقدر دیده می شود؟

هیچ میدونستید که پیامک های تبلیغاتی تقریبا 98% دیده می شوند؟ بله! این آمار باور نکردنی است و بیانگر این است که باید تبلیغات پیامکی را دست کم نگیرید!

بیایید آمار کانال های تبلیغاتی دیگه رو هم بررسی کنیم:

پست های تبلیغاتی فیس بوک فقط 12% احتمال دیده شدن دارند.

حداکثر 29% از توییت های شما شانس خوانده شدن دارند.

احتمال باز شدن ایمیل های تبلیغاتی فقط 20% است.

حالا چرا آمار پیامک تبلیغاتی نسبت به بقیه کانال ها بیشتره؟

دلایلی هست که بیان میکند چرا 98% پیامک های تبلیغاتی دیده می شوند:

تلفن های همراه در یک روز تقریبا، 14 ساعت نزدیکی ما قرار دارند.

به طور میانگین، اغلب مردم در طول روز 150 بار تلفن خود را چک می کنند.

درصد اندکی از مردم راضی به لغو اشتراک پیامک های تبلیغاتی هستند.

بهتر است که از خبر نامه های پیامکی استفاده کنیم چون …

خبرنامه های پیامکی همان اطلاع رسانی ها و اخباری هست که با اجازه، از طریق SMS به دوستان و آشنایان خودتون می فرستید.

این اطلاع رسانی ها می توانند در مورد اضافه شدن قابلیت جدید به سایت و یا حتی کد تخفیف باشند.

آمار و ارقام بیانگر اینه که :

حدودا 75% مردم ترجیح میدهند که کد های تخفیف از طریق SMS به آنها فرستاده شود.

کدهای تخفیفی که از طریق SMS ارسال می شوند 10 برابر بیشتر از کدهای موجود در روزنامه و ایمیل شانس دیده شدن دارند.

تقریبا 22% کدهای تبلیغاتی ارسال شده از طریق ایمیل، حداقل با یک دوست به اشتراک گذاشته می شوند.

در حالی که فقط 15% مردم ترجیح می دهند تبلیغات را از اینترنت ببینند و فقط 10% مردم دوست دارند که تبلیغات را در اپلیکیشن های گوشی خود مشاهده کنند.

باور نمی کنید؟!

اگر هنوز هم در مورد بازاریابی تبلیغاتی در شک و تردید هستید به این آمار توجه کنید:

متوسط زمان بازخورد به پیامک تقریبا 90 ثانیه است. درحالیکه میانگین زمان بازخورد به ایمیل حدودا 2/5 روز است.

تقریبا 83% از مردم از دریافت 2 پیامک تبلیغاتی در ماه نه تنها ناراحت نیستند بلکه خوشحال هم هستند!

خب، گمون کنم که پی برده باشید پبامک تبلیغاتی چه میییکند؛ اما میخواهم حقیقت دیگری را نیز بازگو کنم، اگر توجهی به اصول بازاریابی پیامک های تبلیغاتی نداشته باشید و تبلیغات آزار دهنده برای مردم بفرستید، نه تنها نتیجه مثبتی نمی گیرید، بلکه نتیجه معکوس خواهد شد!

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

2 Comments

Leave a comment