پیامکی ارسال کنید که محصولات تان را بفروشد

پیامکی ارسال کنید که محصولات تان را بفروشد

با توجه به پیشرفت علم و فناوری روش های متفاوتی برای بازاریابی و تبلیغات وجود دارد ، که با توجه به امکانات بازاریابی پیامکی، انتخاب این روش میتواند به گسترش و رونق کسب و کار شما کمک بسزایی داشته باشد. پیامک بعلت مقرون بصرفه بودن و سرعت پاسخگویی بالایی که دارد میتواند یک روش آسان و مناسب جهت تبلیغات کسب و کار شما باشد. در این مطلب به چند راه کار جهت تضمین موفقیت تبلیغات پیامکی اشاره می کنیم.

پیامکی ارسال کنید که محصولات تان را بفروشد

شناسائی بازار هدف

قبل از انجام هر گونه تبلیغات باید در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهید،‌ به طور مثال وقتی تخصص شما فروش لباس زنانه می باشد ، اینکار منطقی نمی باشد که برای آقایان پیامک ارسال کنید. این کار باعث میشود که در طولانی مدت ضرر به کار شما وارد بیاید.

ارسال پیامک مختصر و مفید

همانطور که میدانید تعداد کاراکترهای یک پیامک محدود می باشد و همینطور به طور حتم هیچکس نمیخواهد که وقت خود را صرف خواندن پیامک طولانی کند،‌ پس بهتر است برای تبلیغ کار خود از یک متن مختصر و مفید استفاده کنید.

ایجاد حس ضرورت در پیامک

در کل افراد وقتی بدانند پیشنهاد پیامک ارسالی مدت محدودی دارد واکنش سریع تری به آن نشان خواهند داد، مشتریان دوست دارند که احساس کنند آنها با بقبه فرق دارند و این دقیقا همان نکته ای می باشد که شما باید به آن دقت کنید.

استفاده از پیشنهادات مهیج در پیامک

همیشه سعی کنید از کلمات محکم و  پیشنهادات مهیج در پیامک ها استفاده کنید.همه مردم از پیشنهادات جذاب و تخفیفات استقبال خوبی میکنند.

قبل از ارسال پیامک انبوه، آن را برای دوستان و آشنایان بفرستید

همیشه قبل از ارسال پیامک انبوه به عنوان تست و نتیجه گیری، پیامک را برای دوستان و آشنایانتان ارسال کنید تا ببینید آنها چه واکنشی نشان میدهند؟ آیا موردی برای ویرایش وجود دارد؟‌ و یا ممکن است شما یک اشتباه تایپی داشته باشید.

این یک روش مناسب برای اطمینان از بی نقص بودن پیامک ارسالی میتواند باشد.

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment