پنل اس ام اس بیمه

در مقاله های وبلاگ سامانه پیام کوتاه مکث ، مزایا و کاربرد های پنل اس ام اس در مشاغل مختلف را بررسی کرده ایم. همانطور که می دانید پیامک، ارزانترین و ساده ترین راه برای بازاریابی و اطلاع رسانی می باشد. رسانه ها و کانال های تبلیغی دیگر می توانند هزینه بر نیز باشند. بعلاوه پیامک، شما را قادر می سازد تا بتوانید با کسانی که به محصولات و یا خدمات شما علاقه مندند، ارتباط داشته باشید و آنها را حفظ کنید. دقیقا بر عکس رسانه های تبلیغی سنتی که به صورت کلی و جمعی بازاریابی می کنند! امروز در این مطلب می خواهیم به پنل اس ام اس بیمه بپردازیم.

چرا برای تبلیغات از پنل اس ام اس بیمه استفاده کنیم؟

امور بیمه خدماتی می باشد که تمام مردم به آن نیاز دارند، اما برای گسترش این کار تنها اتکا کردن به بازار وسیع آن کافی نمی باشد، باید یک راه تبلیغاتی مفید را برای این هدف انتخاب کنید که بازاریابی پیامکی به علت امکانات و امتیازهای مفید و کارآمد بودن، می تواند یک روش موفقیت آمیز برای تبلیغات دفاتر بیمه باشد.

کاربرد پنل اس ام اس نمایندگی بیمه دو مورد است:

  1. تبلیغ و جذب مشتری جدید
  2. ارتباط با بیمه گذار (مشتری)

تبلیغ و جذب مشتری جدید برای بیمه با سامانه پیامک بیمه

نمایندگان بیمه میتوانند با تهیه یک پنل اس ام اس از امکانات تبلیغات و ارسال پیامک انبوه برای جذب مشتری یا حتی بازاریاب استفاده کنند. ماژول تبلیغات پنل اس ام اس مکث دارای امکاناتی مثل: ارسال پیامک تبلیغاتی به منطقه پستی خاص، ارسال به یک استان خاص و یا شهر خاص و به پیش شماره خاص، تفکیک سیم کارت دائمی و اعتباری، بانک مشاغل.

[irp posts=”12416″ name=”ارسال پیامک از روی نقشه گوگل”]

دفاتر نمایندگی بیمه میتوانند با استفاده از امکانات ذکر شده متن پیامک تبلیغاتی را به صورت انبوه به محله مجاور یا هر منطقه پستی دیگر ارسال کنند. همچنین نمایندگان دفاتر بیمه می توانند به شماره های شهر مشخصی، پیامک ارسال کنند. البته میتوانند ارسال هایشان را تقسیم بندی کنند و در هر دوره زمانی مثلا هر هفته به تعداد مشخصی پیامک کنند و در پایان دوره ها به تمام شماره موبایل ها پیامک تبلیغاتی را ارسال کرده باشند.

ارتباط با بیمه گذار (مشتری) توسط پنل اس ام اس بیمه

بیمه نامه ها بصورت قرارداد های زمان دار هستند و معمولا یکساله می باشند. نمایندگان بیمه برای اینکه در سال بعد نیز قرارداشان را با مشتری (بیمه گذار) تمدید کنند باید در این مدت رضایت و توجه بیمه گذار را جلب کرده باشند.  معمولا با استفاده از پنل ارسال اس ام اس پیامک های تبریک تولد، تبریک و تسلیت مناسبت ها، اطلاع رسانی در مورد اتمام سررسید قرارداد و … را ارسال می کنند. با استفاده از امکان ارسال زمانبندی شده میتوانند در همان ابتدا پیامک های تبریک و اتمام سر رسید را تنظیم کنند و پنل اس ام اس پیامک ها را در زمان مقرر ارسال خواهد کرد.

مزایا و کاربردهای پنل پیامک بیمه

همانطور که می دانید در هر کسب و کاری ارتباط با مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است به ویژه در صنعت بیمه که در آن مشتریان اولویت هستند. شما با استفاده از پنل پیامکی می توانید مشتریان خود را راضی نگه دارید منتها در صورتیکه به صورت درستی از آن استفاده شود. می پرسید چگونه ؟ در ادامه می خواهم به موارد استفاده از پنل پیامک در بیمه اشاره کنم، مواردی از جمله :

  • ایجاد روابط صمیمی و قوی با مشتریان
  • کاهش هزینه ها به جای ارسال نامه (که معمولا نخوانده می مانند)
  • آسان ترین راه برای برقراری ارتباط دو طرفه با مشتری
  • قابلیت استفاده از سرویس ارسال خودکار پیامک
  • کاهش هزینه ها از لحاض یادآوی به مشتریان به جهت به روز نگه داشتن بیمه نامه های مشتریان

مزایا و کاربردهای پنل پیامک بیمه

هشدار اتمام زمان بیمه و یا تمدید بیمه

برای این منظور بهترین و سریعترین راه ارسال پیام کوتاه می باشد. با استفاده از ماژول یادآوری پنل پیامک برای دفاتر بیمه می توانید این هشدارها را به صورت خودکار ارسال کنید و دیگر نیازی نیست برای هر بار، ارسال را به صورت دستی انجام دهید.

[irp posts=”15491″ name=”ماژول تبریک تولد یا رویداد”]

ارسال پیام تبریکات برای مشتریان

این روش یکی از بهترین روش ها برای جلب اعتماد مشتری می باشد علاوه بر این با ارسال پیام تبریک به مناسبت های مختلف و یا تولد مشتری، ارتباط نزدیکی می توانید با آنها برقرار کنید.

دریافت اطلاعات درخواستی مشتریان از طریق پیامک

می توانید با استفاده از تنظیمات پنل پیامک برای دفاتر بیمه ، امکان ارسال خودکار را تنظیم کنید تا مشتریان با ارسال عدد مشخص شده به خط اختصاصی تعریف شده، اطلاعات مورد نظر و یا آخرین وضعیت بیمه خود را دریافت کنند.

اطلاع رسانی مشتریان از اخبار و خدمات جدید بیمه

می توانید با ارسال پیامک مشتریان را از آخرین اخبار مربوط به بیمه و یا خدمات جدید خود آگاه سازید. حتی می توانید برای ترغیب مشتریان به دریافت این پیامک ها، تخفیفی را در نظر بگیرید.

برگزاری مسابقه و یا نظر سنجی پیامکی

این روش یک راه عالی برای جذب مشتری می باشد. می توانید یک مسابقه راه اندازی کنید و برای برنده جایزه ارزشمندی را در نظر بگیرید، به این ترتیب افراد بیشتری با شما و خدمات بیمه تان آشنا می شوند. همچنین برگزاری نظر سنجی می تواند حس اعتماد مشتریان را به شما بیشتر کند.

[irp posts=”623″ name=”برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی”]

دیگر موارد استفاده از سامانه پیامک برای بیمه

  • ارسال پیامک یادآوری به مشتریان برای قرار ها و …
  • ارائه پیشنهادات ویژه و تخفیف های بیمه و اطلاع رسانی آنها
  • معرفی نرم افزار ها و ارائه آنها به مشتریان
  • اطلاع رسانی به مشتریان در مورد تاریخ پایان و شروع بیمه آنها
  • طراحی نظرسنجی پیامکی به جهت بالابردن کیفیت کار خود
  • مطلع ساخت از پرداخت ها
  • ارسال پیامک تذکر در خصوص پرداخت بعدی توافق نامه بیمه
  • و…

خرید پنل اس ام اس برای نمیاندگی بیمه

پنل اس ام اس در هر کسب و کاری می تواند بدرخشد و نتیجه مطلوبی نیز داشته باشد. کافیست با اصول بازاریابی پیامکی آشنا باشید خواهید دید که چقدر افزایش فروش خواهید داشت و مشتریان شما نیز افزایش خواهند یافت.

انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک می کند تا ارتباط خود با مشتریان تان را حفظ و تقویت کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا برای ثبت نام در پنل پیامک بیمه از طریق منوی امکانات و تعرفه های پنل پیامک خدمات ما را بررسی کنید.

 

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment