پنل پیامک برای موسسه خیریه

پنل پیامک برای موسسه خیریه

اگر تصمیم دارید از پنل پیامک برای موسسه خیریه خود استفاده کنید لازم است به موارد گوناگونی توجه کنید تا بیشترین بازدهی را از این طریق برای کار خود بدست آورید. شما می توانید با استفاد از امکانات سامانه پیام کوتاه رویدادها و پیشنهادات جدید را به اطلاع مشترکین و مخاطبان خود برسانید و یا داوطلبانی برای امور خیریه بدست آورید،‌ آگاهی مردم را با توجه به اهداف موسسه خود بالا ببرید و حتی کمک های مردمی را جمع آوری نمائید.

زمانبندی و تعداد پیامک ها اهمیت دارند

اگر نمی خواهید با پیامک های ارسالی خود برای مخاطبانتان مزاحمت ایجاد کنید لازم است که از ارسال زود هنگام و یا دیر وقت اجتناب نمائید، همچنین این در مورد تعداد پیامک های ارسالی در طول هفته و یا ماه نیز صدق می کند.

پیغام های بیش از حد برای مخاطبان خود ارسال نکنید (حداکثر 5 پیامک در ماه) ، البته هیچ زمانی در روز وجود ندارد که برای همه  مخاطبان مناسب باشد، اما معمولا بعد از ظهر برای افرادی که کار روزانه دارند بهترین زمان می باشد،‌ در این زمان حداکثر افراد بخشی از کارهای خود را به پایان رسانده اند و برای چک کردن پیامک های دریافتی خود مشکلی ندارند.

جمع آوری مشترکان پیامکی

برای اطلاع رسانی بهتر و بدست آوردن بیشترین بازدهی از پیامک های ارسالی، لازم است شماره تماس افرادی را که با اهداف مؤسسه خیریه شما علاقمند هستند و قصد دارند در محقق شدن این اهداف سهیم باشند را جمع آوری کنید.

به این منظور می توانید سامانه پیامک خود را به صورتی تنظیم نمائید تا شماره و نام مخاطب با ارسال کلمه کلیدی به خط اختصاصی تعریف شده از طرف شما در سامانه اس ام اس ثبت گردد.

پس از تنظیم این موارد باید اشتراک پیامکی خود را همه جا تبلیغ نمایید و از مخاطبان بخواهید با عضویت در این اشتراک از جدیدترین اخبار و موضوعات در مورد موسسه شما باخبر شوند.

به این صورت اطمینان خواهید یافت که تمام مخاطبان پیامک های شما، هدف موسسه تان را حائز اهمیت می دانند و در نتیجه پیامک های ارسال شما را با دقت مطالعه می کنند.

یکی از روش های مناسب برای بدست آوردن مشترکان بیشتر برگزاری مسابقه و یا نظرسنجی می باشد ، با این روش مخاطب بیشتری درگیر شده و در نتیجه تعدادافراد بیشتری به لیست مشترکین پنل پیامک شما می پیوندند.

همچنین شما باید با پنل پیامک برای موسسه خیریه خود به اکثریت مخاطبان توجه کنید و احتمال اینکه افراد جوان تر به برنامه های پیامکی موسسه خیریه شما جواب دهند و کمک های مالی خود را برای شما ارسال کنند بیشتر از سایرین خواهد بود.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post