پنل اس ام اس مخابرات

پنل اس ام اس مخابرات

شاید تا به حال با کلمه پنل اس ام اس مخابرات مواجه شدید و دقیقا نمی دانید که پنل اس ام اس را چه شرکت هایی ارائه می دهند؟ آیا مخابرات خود پیامک های تبلیغاتی و انبوه را ارسال می کند؟ آیا برای اینکه پنل اس ام اس داشته باشیم و پیامک ارسال کنیم، باید به شرکت های دیگری مراجعه کنیم؟

بگذارید در همین ابتدای مقاله پاسخی کوتاه برای این سوالات بدهم! باید بگویم شرکت مخابرات ارائه دهنده پنل اس ام اس و خدمات مربوط به آن نیست؛ به عبارتی دیگر پنل اس ام اس مخابرات اصلا وجود ندارد! متاسفانه برخی از افراد سودجو و کلاه بردار با استفاده از نام مخابرات در این زمینه فعالیت می کنند که باید مراقب آنها بود.

امروز میخواهم به صورت مختصر توضیحی در این مورد به شما بدهم، پس در ادامه با ما همراه شوید.

پنل پیامکی مخابرات و شرکت های اپراتور پیامکی

شاید تا به حال فکر می کردید که پیامک های تبلیغاتی از سوی شرکت مخابرات ارسال می شوند! قبل از اینکه برویم سر اصل مطلب باید خدمتتان عرض کنم که در اصل این شرکت مخابرات نیست که پیامک های تبلیغاتی ارسال می کند بلکه اپراتور های ایرانسل و همراه اول پیامک های تبلیغاتی و انبوه ارسال می کنند. پس چه شرکت هایی این خدمات را ارائه می کنند؟ عجله نکنید! در ادامه به شما خواهیم گفت…

این اپراتورها، با افراد و شرکت های خصوصی کار نمی کنند. در این زمینه شرکت های خاصی مانند رهیاب (اپراتور 5000 و 1000)، آتیه (2000)، مگفا (اپراتور 3000)، آسانک (اپراتور خط ثابت) همکاری و مشارکت دارند که به این نوع شرکت ها شرکت های اپراتور پیامکی می گویند.

[irp posts=”18897″ name=”انواع اپراتور های پیامکی”]

سامانه پیامک مخابرات یا پنل اس ام اس

سامانه پیامک مخابرات یا پنل اس ام اس

همانطور که گفته شد، پنل اس ام اس را شرکت های خصوصی ارائه می دهند و مخابرات یا شرکت های اپراتور پیامکی، ارائه دهنده سامانه پیامک مخابرات و خدمات مربوط به آن نیستند. به عنوان مثال مکث اس ام اس کارگزار مستقیم اپراتورهای پیامکی می باشد و از طریق ما بدون واسطه ی اضافی می توانید ارسال پیامک مستقیم و با صرفه انجام دهید. بنابراین کسانی که دنبال پنل پیامک مخابرات یا پنل اس ام اس مخابرات هستند، مجبورند که به کارگزارهای اپراتور های پیامکی مراجعه کنند.

برای ارسال پیامک تبلیغاتی به کجا مراجعه کنیم؟

همانطور که گفته شد نه مخابرات و نه دفاتر پیشخوان دولت و… ارائه دهنده خدمات تبلیغات پیامکی نیستند و چیزی به اسم پنل پیامک مخابرات وجود ندارد! و شرکت های خصوصی یا نمایندگان آنها ارائه دهنده این خدمات می باشند. پس به کجا باید مراجعه کرد؟

پاسخ ساده است! همانطور که میدانید پنل اس ام اس دستگاه سخت افزاری نمی باشد بلکه نرم افزاری آنلاین و تحت وب است. شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند از جمله: مکث اس ام اس، ملی پیامک، فرا پیامک و … بنابراین شما میتوانید با ثبت نام آنلاین و تنها با داشتن دسترسی (نام کاربری و رمز عبور) پنل پیامک منحصر به فرد خود را داشته و از امکانات آن بهرمند شوید.

همچنین سامانه مکث اس ام اس، علاوه بر امکانات دیگر کل دیتابیس مخابرات (بانک شماره تلفن) را دارا می باشد که شما می توانید بصورت هدفمند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. درادامه میخواهیم به برخی از این امکانات اشاره کنیم:

  • کاملترین بانک شماره تلفن با تفکیک اپراتور (ایرانسل و همراه اول)
  • ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال پیامک منطقه ای
  • ارسال پیامک کد پستی
  • ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل
  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
  • بانک شماره تلفن مشاغل مختلف
  • ماژول مسابقه پیامکی
  • ماژول نظرسنجی پیامکی
  • ماژول یادآوری تبریکات و اخطاریه بصورت اتوماتیک
  • ارسال کلمات کلیدی هوشمند
  • ارسال از روی فایل تکست و اکسل
  • و…

جمع بندی

طبق گفته ها، شرکت مخابرات، پیامک های تبلیغاتی یا انبوه ارسال نمی کند به عبارتی دیگر هیچ سامانه ای با نام پنل پیامک مخابرات وجود ندارد و در واقع خود شما هستید که به صورت غیر مستقیم و با خرید پنل اس ام اس از کارگزاران اپراتور های پیامکی مانند مکث اس ام اس، ارسال هدفمند خود را انجام می دهید. متن پیامکی تدوین می کنید و خط ارسالی تهیه می کنید و بدین صورت تبلیغات پیامکی یا خدمات و اطلاع رسانی های پیامکی را انجام می دهید.

آیا میخواهید درمورد پنل اس ام اس بیشتر بدانید؟!

[irp posts=”19675″ name=”انواع پنل اس ام اس”]

امیدوارم که توانسته باشیم تا به حال شما را از ارائه خدمات راضی نگه داریم. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و همچنین برای دریافت کمترین تعرفه پنل نمایندگی به منوی تعرفه نمایندگی سامانه پیامک ippanel و برای دریافت کمترین تعرفه پنل اس ام اس کاربری به منوی امکانات و تعرفه های پنل اس ام اس مراجعه کنید. بی صبرانه منتظر دیدگاه های شما هستم! 🙂

 

3.8/5 - (212 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

11 Comments

  • آواتار مهدی

    مهدی

    آوریل 30, 2019 - 14:04

    سلام
    اگه مخابرات وجود نداره پس چرا
    https://maxsms.co/%D9%BE%D9%86%D9%84-%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/
    خودتون رو مخابرات اعلام کردین ؟

    • آواتار فائزه مشمول

      فائزه مشمول

      می 2, 2019 - 14:23

      سلام
      ما مخابرات نیستیم و مخابرات اصلا پنل پیامک ارائه نمیکند!
      بلکه ارائه پنل را به کارگزار های خود سپرده است و مکث اس ام اس کارگزار رسمی و مستقیم مخابرات برای ارائه پنل به هموطنان گرامی میباشد.
      در این میان برخی از افراد سودجو و کلاهبردار با معرفی خود به عنوان “مخابرات” اقدام به فعالیت در فضای مجازی کرده اند که باید مراقب این موارد باشید.

  • آواتار علی اسدی

    علی اسدی

    می 4, 2019 - 12:29

    ما با مخابرات تماس گرفتیم
    اعلام کردن که ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس و تبلیغات پیامکی نیستن و باید از کارگزاران مستقیم اقدام کنیم.
    چندتا سایت پیامکی رو بررسی کردم و از بین اونها نسبت به تعرفه و سابقه ای که دارن، مکث رو انتخاب کردم. امیدوارم پشتیبانی خوبی داشته باشین و در این مورد به مشکل بر نخوریم…

    • آواتار فائزه مشمول

      فائزه مشمول

      می 5, 2019 - 11:53

      سلام علی عزیز
      ممنون که مکث اس ام اس رو انتخاب کردین. همکاری با شما باعث افتخار ماست

  • آواتار رضوان

    رضوان

    می 11, 2019 - 12:53

    با سلام
    سپاس از مطلب شما در مورد مخابرات بود
    با اینکه اطلاعات می دهید اما به نظرم جنبه تبلیغاتی فروش و معرفی محصولات خودتون رو داره
    با ۲۰۲۱ تماس گرفتیم گفتند ****** تنها نماینده مخابرات هست و هیچ کارگذار دیگری ندارد

    • آواتار مديريت

      مديريت

      می 14, 2019 - 10:10

      سلام
      سایت مکث اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیامک میباشد و فروش محصول نداریم و معرفی خدمات در وبلاگ سایت کاملا طبیعی هست. مخابرات خودش بصورت مستقیم پنل پیامکی ارائه نمیکند و این خدمات توسط سامانه های پیامکی انجام میشود. سامانه پیام کوتاه مکث بعنوان مجری رسمی ارائه پنل اس ام اس پیشرو در خدمات مبتنی بر پیامک میباشد.

  • آواتار شاهین

    شاهین

    نوامبر 4, 2019 - 13:37

    سلام
    واقعا پنل اس ام اس مخابرات وجود نداره؟ آخه سایت هایی هستن که با این نام دارن فعالیت میکنن!

    • آواتار فائزه مشمول

      فائزه مشمول

      نوامبر 4, 2019 - 14:24

      سلام شاهین عزیز
      همونطور که در مطلب توضیح دادیم، سایت هایی هستند که با سو استفاده از نام پنل پیامک مخابرات، فعالیت می کنند. چیزی به اسم پنل پیامک مخابرات یا سامانه پیامک مخابرات یا پنل اس ام اس مخابرات اصلا وجود ندارد.

  • آواتار شاهین

    شاهین

    نوامبر 6, 2019 - 20:17

    مکث اس ام اس مجری مخابرات تهران می باشد
    من بعد از ثبت نام در سیستم های مختلف به این نتیجه رسیدم که مکث اس ام اس رابط مستقیم بین کاربران و مخابرات هست. منم قبلا از یه سایتی که با اسم پنل اس ام اس مخابرات فعالیت میکرد پنل گرفتم بعدا متوجه شدم که دفترشون توی یک روستا در کرمانشاه هس !!! بعد از ثبت نام در سایت های مختلف بالاخره به مکس اس ام اس رسیدم و دیدم واقعا رابط مستقیم پنل نمایندگی پیامک مخابرات هستند.

  • آواتار شاهین

    شاهین

    سپتامبر 5, 2021 - 13:38

    سلام وقت بخیر ببخشید یه سوال داشتم من یه پنل پیامکی گرفتم از یک شرکت و اینکه به ما گفتند که باید هزینه بیشتری برای نام تجاری مورد نظرمون پرداخت کنیم ولی متاسفانه از همان روز به ما میگن مخابرات اجازه نمیده میخواستم راهنمایی کنید منو

    • آواتار مديريت

      مديريت

      سپتامبر 6, 2021 - 10:11

      سلام. برای ارسال با نام تجاری بلی باید هزینه آن پرداخت شود ولی مشکلی در مورد ارائه آن وجود ندارد و قابل ارائه است

Leave a comment