پنل اس ام اس برای دفاتر پیشخوان دولت

پنل اس ام اس برای دفاتر پیشخوان دولت

امروزه دفاتر پیشخوان دولت بدلیل ارتباط نزدیک با مخابرات، مکانی برای انجام خدمات الکترونیکی موبایل و تلفن همراه موبایل هستند. بدلیل اینکه اینگونه خدمات در دفاتر پیشخوان انجام می شود زمانیکه کسی به پیامک انبوه نیاز داشته باشد، احتمالا بدلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد پنل اس ام اس، به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و درخواست ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بکند. از طرفی ارسال پیامک جزء خدمات پایه دفاتر پیشخوان دولت نمی باشد و اینگونه سازمان ها سیل بزرگی از مشتریان و مراجعه کنندگان و مشتریان خود را از دست می دهند که می توانند از این طریق سود کنند.

مکث اس ام اس در این راستا به شما پیشنهاد می کند که با تهیه پنل اس ام اس دفتر پیشخوان این مشتریان را از دست ندهید و سود کنید! امروز در این مقاله از مکث اس ام اس می خواهیم به بررسی جوانب سامانه پیامکی مخصوص دفاتر پیشخوان و امکانات آن بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید…

تعرفه ارسال ارزان و رقابتی در پنل اس ام اس دفاتر پیشخوان دولت

تعرفه ارزان یکی از مهمترین ملاک های انتخاب در زمینه ارسال اس ام اس انبوه می باشد. چرا که شما هم می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید و هم سود بیشتری دریافت کنید. بنابراین شما باید به دنبال سامانه پیام کوتاه با کمترین تعرفه ارسال باشید!

در این راستا مکث اس ام اس، با کمترین تعرفه ی ارسال در کل کشور، ارائه دهنده پنل اس ام اس؛ به اینگونه از مشتریانی که ارسال های بالایی دارند تعرفه ای ارزان تر ارائه می کند.

امکانات ارسال در پنل اس ام اس دفاتر پیشخوان دولت

شما با تهیه یکی از پنل های نقره ای و بالاتر از آن در مکث، می توانید با تمامی امکانات ارسال از جمله ارسال از روی نقشه، ارسال منطقه ای کدپستی و… ارسال های خود را انجام دهید. برای مشاهده ی ریز به ریز امکانات پنل ها می توانید به منوی امکانات و تعرفه ها مراجعه کنید.

در ادامه می خواهیم این امکانات را شرح دهیم…

قابلیت های پنل اس ام اس

ارسال از روی نقشه در پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت

همانطور که در مطالب دیگر نیز گفته شده است، ارسال از روی نقشه یکی از قابلیت های پنل اس ام اس می باشد که برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و… کاربرد دارد. همانطور که می دانید در این نوع از ارسال، نقشه شهر های مختلف قابل مشاهده می باشد که تمامی محله های شهر ریز به ریز بلوک بندی شده اند. شما تنها کافیست با انتخاب محله ی موردنظرتان به تعداد دلخواهی از شماره های همراه اول و یا ایرانسل پیامک ارسال کنید.

ارسال منطقه ای کدپستی در پنل اس ام اس دفاتر پیشخوان دولت

در این روش از ارسال شما باید کدپستی مناطق مورد نظر خود را که می خواهید برای آن منطقه ارسال انجام دهید، وارد سامانه می کنید و سامانه پیامکی به صورت خودکار تمامی شماره های ثبت شده در این منطقه را نمایش خواهد داد. شما می توانید به تعداد دلخواهی از آن شماره ها پیامک ارسال کنید.

[irp posts=”11765″ name=”ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی”]

ارسال تفکیک سنی و جنسیتی در سامانه پیامک دفاتر پیشخوان دولت

ممکن است تبلیغات کسب و کار شما فقط به یک قشر خاص از جامعه هدفمند باشد. از این رو برای صرفه جویی در هزینه و زمان این نوع ارسال می تواند مفید واقع شود. در این نوع از ارسال با انتخاب پیش شماره ی استان و شهر، رده سنی و جنسیت مرد یا زن را تعیین می کنیم و سپس به تعداد شماره های دلخواه می توانیم پیامک ارسال کنیم.

[irp posts=”15199″ name=”ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت”]

ارسال بر اساس پیش شماره همراه اول در پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت

در این نوع از ارسال شما ابتدا استان و سپس شهر مورد نظر خود را انتخاب می کنید. سامانه به صورت خودکار تمامی پیش شماره های همراه اول را نمایش خواهد داد که از میان آنها می توانید پیش شماره ی مورد نظر خود را با تفکیک اعتباری یا دائمی بودن انتخاب نمایید. سپس می توانید به صورت دلخواه به تعداد شماره های موجود پیامک ارسال کنید.

ارسال از طریق دکل BTS ایرانسل در پنل اس ام اس دفاتر پیشخوان دولت

یکی دیگر از روش های ارسال پیامک، ارسال از طریق دکل ایرانسل می باشد که شما در این روش ابتدا از منوی ارسال دکل ایرانسل در سامانه، استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب می کنید و سپس آدرس و محدوده ارسال را نیز مشخص می کنید سپس در قدم بعدی تعداد ارسال ها و زمان ارسال پیامکتان را نیز مشخص می نمایید. در آخر نیز متن پیامک مورد نظرتان را نوشته و ارسال می کنید.

[irp posts=”11919″ name=”ارسال اس ام اس به دکل ایرانسل BTS”]

کلام آخر…

برای اطلاع از قیمت ها و نیز مقایسه پنل ها، به منوی امکانات و تعرفه ها در سامانه پیام کوتاه مکث مراجعه کنید، امکانات کلی پنل ها و تعرفه ارسال آنها نیز در آن جدول لیست شده اند.

[go_pricing id=”basic15″]

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment