پنل اس ام اس ایرانسل

پنل اس ام اس ایرانسل

اپراتور ایرانسل به عنوان رتبه ی اولین اپراتور دیتای ایران، کاربران زیادی را شامل می شود. اگر صاحب پنل اس ام اسی هستید و می خواهید ارسال هدفمند و پربازدهی داشته باشید، می توانید به مشترکین ایرانسل با امکانات و از روش های مختلفی پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

بدین منظور، مکث اس ام اس به عنوان ارائه کننده امکانات پنل اس ام اس ایرانسل می باشد که در ادامه این مطلب می خواهیم به بررسی و تحلیل آنها بپردازیم…

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل پیامک ایرانسل

همانگونه که در مطلب قبلی گفته شد، ارسال از روی نقشه یکی از امکاناتی است که برای ارسال پیامک تبلیغاتی و… به کار می رود. این نوع از ارسال پیامک بر اساس کدپستی مناطق مختلف که در نقشه گوگل برایتان آماده شده است، انجام می شود.

در این منو از ارسال، نقشه ی شهر های مختلف برای شما نمایش داده می شود که همه ی محله ها به همراه کد پستی در آن بلوک بندی شده اند و شما با انتخاب محله ی مورد نظرتان، تعداد شماره های ایرانسل موجود در آن منطقه برایتان نمایش داده خواهد شد.

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل پیامک ایرانسل

ارسال مناطق کد پستی با سامانه پیامک ایرانسل

در این نوع از ارسال شما باید کد پستی منطقه ای را که می خواهید برای آن ارسال انجام دهید، بدانید. با وارد کردن کد پستی منطقه موردنظرتان، سامانه ما به صورت اتوماتیک تمامی شماره موبایل های ثبت شده در این کدپستی را نمایش می دهد و در مرحله ی بعد شما با انتخاب تعداد شماره ی دلخواهی ارسال تان را انجام می دهید.

همانطور که در مقالات قبلی نیز گفته شده، ارسال منطقه ای کد پستی می تواند آنی، زمان دار و حتی به صورت هفتگی،ماهانه یا سالانه باشد.

ارسال از طریق دکل BTS با پنل اس ام اس ایرانسل

در این نوع از ارسال پیامک، شما بعد از تهیه پنل اس ام اس از مکث، از منوی ارسال از دکل ایرانسل در مرحله اول استان و شهر مورد نظر را انتخاب کرده و سپس آدرس محدوده ی ارسال را از روی نقشه تعیین می نمایید. در مرحله دوم شما تعداد ارسال هایتان را در فیلد مربوطه وارد می کنید و روز و ساعت ارسال پیامکتان را نیز مشخص می نمایید. در مرحله ی آخر متن پیامک موردنظرتان را نوشته و سپس ارسال می کنید.

پس از ارسال پیامک از طریق دکل، یک گزارش کلی از ارسال پیامک در قسمت لیست ارسال ها قرار می گیرد.

ارسال منطقه ای با تفکیک شهر از طریق پنل پیامک ایرانسل

در این منو از ارسال، ابتدا استان و سپس شهر موردنظر را انتخاب می کنید و سپس میتوانید به شماره های ارسال آن شهر پیامک خود را ارسال کنید. توسط این منوی ارسال شما میتوانید به کل شماره های ایرانسل موجود در شهر خود و یا دیگر شهرها نیز پیامک ارسال کنید. نگران بانک شماره تلفن نباشید! سامانه پیام کوتاه مکث با دارا بودن بانک شماره تلفن کامل و بروز شده آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشد.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment