واژه های قدرتمند بازاریابی پیامکی

واژه های قدرتمند بازاریابی پیامکی

با توجه به محدودیت در کاراکترهای پیامک ، هر پیامک ما را به چالش میکشد تا حد ممکن متن ارسالی آن مختصر و مفید باشد و به گونه ای ما را مجاب میکند تا با انتخاب درست عبارات و جمله ها دقیقا تیر خود را به قلب هدف بزنیم. در این مقاله ما برای شما چند نمونه از واژه های قدرتمند بازاریابی پیامکی را گرد هم آورده ایم تا شما را به هدفتان برسانیم.

واژه های قدرتمند در بازاریابی پیامکی پیست؟

“شما”

تمام اینها بخاطر شماست!

این یک عبارت قدرتمند است که می تواند در متن پیامک آن را گذاشت، چه پیامک ارسالی شخصی باشد و یا تجاری و تبلیغاتی! بازاریابی پیامکی یک رابطه صمیمی را برقرار میکند که میتوان از آن بیشترین استفاده را برد و در تمام اشکال ارتباطی از این مزیت لستفاده کرد.

در کل برای استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل، متن پیام ها میتواند بصورت کلی و یا عمومی باشد و مخاطب خاصی نداشته باشد، اما در متن پیامک، آن را بصورت شخصی و صمیمانه بنویسید

از این موضوع مطمئن شوید که دریافت کننده پیامک به محض دریافت آن ، این موضوع را دریابد که شما به شکل مشخص خود آن شخص را مورد خطاب قرار داده اید و با استفاده از این رویکرد چه بهتر که متن پیامک خود را نیز بر سلیقه و شخصیت دریافت کننده آن بنویسید.

 

واژه های قدرتمند بازاریابی پیامکی

“فوق العاده!” از واژه های قدرتمند بازاریابی پیامکی

شواهد نشان داده است که کاربران سامانه پیامک و سرویس های تبلیغاتی به پیامک هایی که در آن واژه فوق العاده بکار برده شده است به صورت خاصی بیشتر واکنش نشان می دهند، در حالی که قدرتمند ترین واژگان در متن های تبلیغاتی فعل هایی هستند که به خرید و اقدام در راستای تبلیغ کاربران را ترغیب میکنند، اما این واژه ی فوق العاده از این قانون مستثنا است.

بنظر می رسد که ما در برابر این واژه کنجکاو می شویم که به دنبال آن یک حس نیاز شدید به وجود می آید تا ادامه ی موضوع را دنبال کرده و از آن آگاه شویم.

این موضوع را به خاطر داشته باشید که محصولی را که با واژه فوق العاده معرفی کرده اید حتما فوق العاده باشد تا پیامک تبلیغاتی شما نقش خود را به خوبی ایفا کرده باشد.

“جدید”

به ساده ترین صورتی که ممکن است به نظر بیاید واژه ی کوتاه و بیضرر جدید، یکی از بهترین و موفق ترین واژه های بازاریابی پیامکی می باشد.

مخاطب به اخبار قدیمی و تاریخ گذشته علاقه ای ندارد ، پس از این موضوع اطمینان حاصل کنید که مخاطبان را آگاه ساخته اید که اخبار و اطلاعات ارسالی به موبایل هایشان،‌جزء تازه ترین اخبار شما می باشد.

می توانید از ترکیب این واژه و دیگر واژگان یک ترکیب قدرتمند برای بازاریابی پیامکی خود بسازید.

“تضمین شده” از کلمات قدرتمند بازاریابی پیامکی

یکی دیگر از واژه های قدرتمند بازاریابی پیامکی ، واژه تضمین شده است که برای بازخورد کمک شایانی میکند.

زمانی که موضوع فروش به میان می آید تصمیم گیری مشتریان به نگرش آنها بستگی دارد ، استفاده از واژه ی تضمین شده در متن پیامک تبلیغاتی شما به مشتریان این حس را القا میکند که نیازی به نگرانی نیست و ریسکی در کار نمی باشد، بلکه محصولی با ارزش را نیز بدست خواهید آورد.

این واژه، یکی از واژگانی است که مشتری را ملزوم میکتد تا در سریع ترین زمان ممکن در راستای پیامک ارسالی و پیشنهاد شما اقدام کند.

“بیشتر”

به طور یقین هر فرد خواستار سود بیشتر با هزینه کمتر می باشد ، مشتریان همیشه به دنبال یافتن بهترین پیشنهادات هستند و اگر بدانند شما بیشتر از همه پیشنهاد میدهید، احتمال اینکه به سمت بازار شما میل داشته باشند بیشتر خواهد بود. با ترکیب واژه بیشتر و دیگر واژگان ، عبارات قدرتمند و جذاب بسازید و بهترین نتایج بازاریابی را از آن خود سازید.

به نمونه پیامک توجه کنید :

اکنون اقدام کنید تا بیشتر از همیشه در هزینه ها صرفه جویی کنید!

در این پیامک به استفاده از واژه بیشتر دقت کنید ، با طرح این پیشنهاد جذاب، مشتری را بیشتر به سمت خود جذب می کنید.

“صرفه جویی”

در عصر کنونی چند موضوع وجود دارند که غریزه انسانی ما را تحریک می کنند که یکی از آنها ، فرصتی برای پس انداز بیشتر پول و صرفه جویی بالاتر از هزینه هاست.

یکی دیگر از واژه های قدرتمند در بازاریابی پیامکی واژه صرفه جویی و یا پس انداز می باشد.  البته تنها برای مسائل مالی کاربرد ندارد چرا که مردم مدام در حال جستجو برای یافتن راه های تازه به منظور صرفه جویی در زمان هستند، بنابراین مطمئن شوید که استفاده مفید و کاربرد گسترده این واژه های قدرتمند بازاریابی پیامکی را نادیده نگرفته باشید.

4.8/5 - (6 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment