مزایای پنل پیامک برای هتل ها

مزایای پنل پیامک برای هتل ها

امروز می خواهیم مزایای پنل پیامک برای هتل ها را در 6 مرحله بررسی کنیم، خب! اگر مدیر بخش تبلیغات یک هتل هستید با ما همراه شوید:

اولا، به مسافرانی که به صورت آنلاین هتل شما را رزرو کرده اند، پیامک بفرستید!

یکی از مسائلی که در کشور ما کمتر به آن توجه می شود، ایجاد ارتباط با مشتری و تعامل با اوست. ارسال پیام کوتاه به مشتری تان باعث ایجاد صمیمیت هرچه بیشتر شما و مشتری شده و باعث جلب رضایت وی نیز می شود.

شما می توانید در مرحله اول، با ارسال خوش آمد گویی و تشکر یا متذکر شدن تاریخ اقامت آنها یک اس ام اس به مشتری تان ارسال کنید.

دوما، خسیس نباشید و رمز وای فای را به مشتریان هتل خود بدهید!

هیچ چیز مانند رمز وای فای، بعد از سفر و خستگی راه به مسافر نمی چسبد! بعد از ثبت نام مشتریان در هتل، رمز wifi را برایشان پیامک کنید. با اینکار شما مشتری مداری خود را اثبات می کنید که حتی حاضرید رمز wifi را به آنها بدهید!

سوما، به مشتریان خود پیشنهاد ها و تخفیفات ویژه ارائه دهید!

شیرین ترین کلمات برای ما ایرانی ها می تواند تخفیف و پیشنهادات ویژه باشد و باعث شادی مشتریان نیز می شود. برای مثال می توانید یک شهرگردی رایگان و یا یک تخفیف برای شام خوشمزه را به او هدیه کنید.

چهارم، یادآور رزرو های مشتری هایتان باشید!

برای مثال می توانید با ارسال پیامک یادآور رزرو های مشتریان خود برای میز رستوران باشید. در اینصورت مشتری تان احساس مهم بودن کرده و از شما تشکر خواهد کرد!

پنجم، مشتری تان را در روز آخر اقامت سورپرایز کنید!

یکی دیگر از مزایای پنل پیامک برای هتل ها اینست که، هنگامی که یک روز از اقامت مشتری تان در هتل مانده است، شما می توانید با ارسال پیامک او را آگاه ساخته و به او پیشنهاد اقامت 3 روز بیشتر با تخفیف ویژه بدهید!

ششم، نظر مشتری را جویا شوید!

بعد از تحویل اتاق از مسافر و خداحافظی با او، با ارسال پیامک، درمورد ارائه خدمت و یا هر سوال دیگری که مد نظر دارید نظر وی را جویا شوید. در اینصورت با تعامل با مشتری، نظر او را جلب کرده و نشان می دهید که برای او اهمیت قائلید.

جمع بندی…

این مقاله نگاهی کوتاهی به مزایای پنل پیامک برای هتل ها بود که توسط آن می توانید مشتریان خود را به مشتریان دائمی تبدیل کنید. شاید بپرسید که چطور؟ شما برای اجرا و پیاده سازی آن نیاز به یک سامانه پیامکی قدرتمند دارید. این سامانه می تواند به وب سایت و یا اتوماسیون هتل وصل شده و پیامک را ارسال کند. امیدواریم که این مطلب مفید واقع بوده باشد.

4.8/5 - (6 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment