ماژول لیست سیاه ارسال و دریافت

ماژول لیست سیاه ارسال و دریافت پیامک

کارکرد ماژول لیست سیاه ارسال و دریافت دقیقا برعکس عملکرد ماژول عضویت خودکار در دفترچه تلفن می باشد.

این ماژول در واقع مخاطبین شما را از دفترچه تلفن پنل پیامکی تان حذف می کند تا دیگر ارسال پیامک به آنها انجام نگیرد.

به طور معمول این درخواست از طرف خود مخاطب اعلام و انجام میشود ، به این ترتیب که مخاطب شما دیگر تمایلی ندارد تا پیامک های ارسالی شما را دریافت کند.

به طور مثال اگر بعد از درخواست مخاطب برای عدم ارسال پیامک، دوباره ارسال مجدد انجام شود و حذف صورت نگیرد، در واقع این ارسال به ضرر شخص فرستنده پیامک می باشد.

دلیل این امر آن است که وقتی شخص فرستنده پیامک، پیامی را ارسال میکند در بیشتر مواقع پیامک جنبه تبلیغاتی پیدا میکند و اگر کاربری از شما پیامکی دریافت کند و ناراضی باشد به هیچ عنوان مشتری شما نخواهد شد و تنها ضرری برای شماست و هزینه تان افزایش می یابد.

پس پیشنهاد می کنیم برای افرادی که نمی خواهند پیامکی از شما دریافت کنند، لیست آنها را از دفترچه تلفن خود حذف کرده تا بازده و نتیجه تبلیغات و اطلاع رسانی شما بالا رود.

در ماژول لیست سیاه ارسال و دریافت شما میتوانید به چند طریق شماره مخاطب مورد نظر خود را از دفترچه تلفن پنل تان حذف کنید:

ایجاد کلید واژه مناسب و ارسال آن برای مخاطب

در این روش شما میتوانید ابتدا یک کلید واژه مناسب برای این ماژول تعریف کنید و برای مخاطبانی که تمایل به دریافت پیامک از طرف شما را ندارند ارسال کنید، تا مخاطب با ارسال کلمه کلیدی برای شما از لیست دفترچه تلفن پنلتان حذف شود.

حذف مخاطب به صورت تکی و گروهی توسط شما

در این روش میتوانید به صورت دستی در دفترچه تلفن پنل پیامکی تان نام مخاطب و یا به صورت گروهی نام مخاطبانتان که مایل به دریافت پیامک از جانب شما نیستند را حذف کنید و یا به لیست سیاه خود اضافه نمائید.

همچنین اگر شما چند شماره اختصاصی در پنل داشته باشید میتوانید برای خطوط مختلف کلید واژه لیست سیاه تعریف کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر مخاطبی اعلام نماید که قصد دارد مجددا به دفترچه تلفن شما بازگردد این امکان میسر می باشد و می توانید شماره شخص را از لیست سیاه دفترچه تلفن خود خارج کنید، همچنین به این مورد نیز اشاره شود که اگر مخاطبی به لیست سیاه دفترچه تلفن شما اضافه شود از سامانه های دیگر همچنان پیامک تبلیغاتی دریافت خواهد کرد.

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment