قانون شکنی های پیامکی که میتواند تجارت شما را از بین ببرد

در این مطلب به چند نمونه از قانون شکنی های پیامکی که میتواند تجارت شما را از بین ببرد، اشاره می کنیم و پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان از این روش ها استفاده نکنید، زیرا علاوه بر غیر قانونی بودن ، شما را به اهدافتان نیز نخواهند رساند.از اهداف اصلی بازاریابی پیامکی میتوان افزایش فهرست اعضاء خبرنامه پیامکی، افزایش فروش محصولات و  تقویت برقراری ارتباط با مشتریان را نام برد که برای رسیدن به این اهداف باید تمام کارها را به درستی  و در زمان مشخص انجام داد و همچنین نباید از پنل اس ام اس سوء استفاده کرد!

در این مطلب به چند نمونه از قانون شکنی های پیامکی که میتواند تجارت شما را از بین ببرد، اشاره می کنیم و پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان از این روش ها استفاده نکنید، زیرا علاوه بر غیر قانونی بودن ، شما را به اهدافتان نیز نخواهند رساند.

از اهداف اصلی بازاریابی پیامکی میتوان افزایش فهرست اعضاء خبرنامه پیامکی، افزایش فروش محصولات و  تقویت برقراری ارتباط با مشتریان را نام برد که برای رسیدن به این اهداف باید تمام کارها را به درستی  و در زمان مشخص انجام داد و همچنین نباید از پنل اس ام اس سوء استفاده کرد!

عدم ارسال تمام اطلاعات پیامک برای مشتریان

عدم ارسال اطلاعات باعث بی اعتمادی مشتریان خواهد شد. ارسال تمام اطلاعات پیامک برای مشتریان لزامی می باشد.بایستی در اولین متن ارسالی ، تمام اطلاعات را برای مشتریان خود ارسال کنید.

به نمونه پیامک توجه کنید:

با عضو شدن در خبرنامه پیامکی ما، ماهیانه 3 پیامک از طرف ما دریافت خواهید کرد، در صورت درخواست لغو عضویت کلمه” LAGHV ” را به شماره……. ارسال نمایید.

عدم دسترسی مخاطبان به کدهای لغو عضویت

اگر به دنبال این هستید که یک مدیر حرفه ای باشید برای مشتریان خود نحوه لغو عضویت احتمالی شان را توضیح دهید و کدهای لغو عضویت را در اختیارشان قرار دهید.

ممکن است که شما اعضای فهرست خبرنامه پیامکی خود را همیشه حفظ میکنید و علی رغم درخواست آنها جهت لغو عضویت همچنان برایشان پیامک ارسال میکنید، با انجام این کار نه تنها قانون را زیر پا میگذارید بلکه سبب  عدم رضایت و بی اعتمادی مشتریان نیز می شوید.فرستادن پیامک برای افرادی که علاقه ای به دریافت اطلاعات و یا اخبار محصولات تان را ندارند، نه تنها سودی برای شما ندارد بلکه مطمئنا باعث ضرر و زیان نیز خواهد شد.

بدون کسب اجازه از مشتریان آنها را به عضویت خبرنامه پیامکی در میاورید

این یک روش کاملا غیر قانونی بوده ، بعلاوه این روش استفاده از پنل پیام کوتاه به هیچ عنوان کارایی نخواهد داشت. بدون اجازه کتبی از مشتریان نمی توانید آنها را به عضویت خبرنامه های پیامکی خود در بیاورید.

به همین علت پیشنهاد میشود از مشتریان به صورت کتبی اجازه ارسال پیامک را بگیرید و یا اینکه بگذارید خودشان به عضویت خبرنامه در بیایند.

عدم رعایت تعداد پیامک های ارسالی

به طور حتم وقتی مخاطبان شما به عضویت خبرنامه پیامکی در می آیند، از طرف شما پیامکی حاوی تمامی اطلاعات برای آنها ارسال میشود که یکی از این اطلاعات اعلام تعداد پیام های ارسالی در ماه می باشد.

رعایت نکردن این قانون باعث بی اعتمادی مشتریان و در نتیجه لغو عضویت آنها خواهد بود.

 

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment