آیا قصد خرید پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان اردبیل شهرهای (اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال و…) را دارید؟ امروز میخواهیم با معرفی سامانه اس ام اس اردبیل به قول معروف کار شما را راه بیاندازیم و درباره امکانات پنل اس ام اس اردبیل بصورت مفصل گفتگو کنیم. با ما همراه باشید…

همانطور که میدانید در حال حاضر بازدهی تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات تراکتی، چاپ در روزنامه ها و… است چرا که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات، کم کم تبلیغات چاپی جای خود را به تبلیغات اینترنتی و پیامکی میدهند. میخواهید بدانید چرا؟ پاسخ ساده است! دیگر کسی نیست که تلفن همراه نداشته باشد و نوتیفیکیشن های تلفن همراهش را چک نکند!

قابلیت های سامانه اس ام اس اردبیل

در سامانه اس ام اس استان اردبیل، مدیریت سامانه پیامک، نوشتن پیامک، تنظیم زمان ارسال پیامک و تعداد آن و انتخاب شماره ای دائمی و یا اعتباری برای ارسال در اختیار شما را میگیرد.

قبل از هر چیز شاید بپرسید “شماره های افراد ساکن استان اردبیل را از کجا گیر بیاوریم؟” خیالتان تخت تخت! یکی از امکانات سامانه پیام کوتاه اردبیل بانک شماره موبایل بروز میباشد که مکث اس ام اس بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرهای مختلف استان اردبیل ارسال کنید.

شماره های فعال مناطق شهری استان اردبیل در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این استان پیامک ارسال کنید.

به کدام شهرهای استان اردبیل میتوان پیامک انبوه ارسال کرد؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های مختلف استان اردبیل در سامانه مکث اس ام اس موجود میباشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

اردبیل ، پارس آباد ، مشگین شهر ، خلخال ، گرمی ، بیله سوار ، نمین ، جعفرآباد ، گیوی ، آبی بیگلو ، اصلاندوز ، نیر ، عنبران ، هشجین ، سرعین ، اسلام آباد ، تازه کند انگوت ، کلور ، لاهرود ، قصابه ، هیر ، رضی ، فخر آباد ، کوراییم ، مرادلو

با خرید سامانه پیام کوتاه اردبیل و استفاده از آن می توانید به شماره های مورد نظر در شهرهای استان اردبیل دست یابید و ارسال پیام کوتاه داشته باشید و یا از سایر امکانات پنل پیامک استان اردبیل استفاده نمایید.

اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهر های استان لرستان پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. چاره چیست؟

قابلیت های سامانه اس ام اس اردبیل

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی در سامانه اس ام اس اردبیل

نگران نباشید! برای ارسال هدفمند شما پنل اس ام اس اردبیل، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید که برایتان بازدهی دارد. تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

اگر صاحب فروشگاه مواد غذایی، پوشاک و… باشید، قاعدتا اغلب مشتریان شما را افراد نزدیک به محل کسب و کارتان تشکیل میدهد. بنابراین بازار هدف شما دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارید.

کافی است تا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهرهای استان اردبیل را انتخاب کنید. تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک اردبیل، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کنید. برای اطلاعات بیشتر درمورد ارسال از طریق کدپستی از شما دعوت میکنم به مقاله ما سر بزنید…

[irp posts=”11765″ name=”ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی”]

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در سامانه اس ام اس اردبیل

یکی دیگر از امکانات سامانه پیام کوتاه اردبیل، قابلیت ارسال از طریق دکل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره های ایرانسل از این طریق پیامک ارسال کنید. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا 7 روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

ارسال پیامک برای اصناف با پنل اس ام اس اردبیل

یکی دیگر از روش های تبلیغاتی ارسال انبوه پیامک برای استان اردبیل و شهرستان های آن، استفاده از بانک اطلاعاتی اصناف استان اردبیل می باشد.
برخی از کاربران سامانه اس ام اس استان اردبیل قصد دارند برای جامعه هدف مشخصی تبلیغات و بازاریابی پیامکی انجام دهند و می خواهند تبلیغاتشان را به صنفی ارسال کنند که عمده مشتریان شان از آن صنف تامین میشود.

به طور مثال شخصی که شغلش توزیع تجهیزات پزشکی می باشد نیازمند تبلیغات برای عموم مردم نیست و جامعه هدف کسب و کارش پزشکان، متخصصین و یا بیمارستان ها می باشد.

ارسال پیامک براساس تفکیک سن و جنسیت در سامانه اس ام اس اردبیل

جدای از بحث تبلیغات پیامک و سامانه پیامک اردبیل، شما برای شروع بازاریابی ابتدا باید بازار هدف و مشتریان خود را بشناسید. آیا مشتریان شما محدود به سن و یا جنسیت خاصی میباشند؟ اگر جوابتان مثبت است، پس باید برنامه ای اساسی برای هدفمند شدن پیامک هایتان داشته باشید. اما نگران نباشید! سامانه پیامک اردبیل این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بصورت هدفمند پیامک ارسال کنید.

دقیقا یکی از رازهای موفقیت کسب و کارهای بزرگ، ارسال پیامک هدفمند میباشد. بیشتر آموزشگاه ها، سالن های آرایشی، فروشندگان لباس و… از این راه برای افزایش فروش خود استفاده میکنند.

چه ویژگی هایی سامانه اس ام اس اردبیل را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس اردبیل ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا 100٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

چه ویژگی هایی پنل پیامک را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

  • سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

  • ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

  • دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

  • عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک اردبیل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته هر هفت روز هفته
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت 10 روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه

ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس مخابرات اردبیل

پنل پیامک اردبیل دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات اردبیل، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران سامانه پیام کوتاه اردبیل هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان اردبیل، تنها کافیست پنل اس ام اس تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان!