روش های تبلیغات سوپرمارکت ها و فروشگاه ها

روش های تبلیغات سوپرمارکت ها و فروشگاه ها

امروز در این مقاله می خواهیم روش های تبلیغات سوپرمارکت ها و فروشگاه ها را معرفی کنیم که می توانید بدین گونه مشتریان زیادی جذب کنید. فرقی ندارد؛ صاحب یک سوپرمارکت سر کوچه باشید یا یک فروشگاه زنجیره ای! قطعا بعد از آشنایی با برخی از راه کارهایی که معرفی خواهیم کرد، شاهد افزایش سود آوری کسب و کارتان خواهید بود. پس در ادامه با ما همراه شوید…

راهکارها و روش های تبلیغات سوپرمارکت ها و فروشگاه ها

در ادامه می خواهیم به بررسی 3 روش کلی برای تبلیغات فروشگاه و جزئیات و جوانب مختلف آن بپردازیم، این شما و این هم راهکار های طلایی:

اول – ساختن یک صفحه اینستاگرام

در ابتدا اگر دنبال راهی برای معرفی کسب و کارتان می گردید، در اینستاگرام یک صفحه کاری برای کسب و کارتان بسازید، تصاویری از محصولات و اطلاعاتی از محل کارتان را در آن به اشتراک بگذارید. شاید بپرسید خب چه کمکی می تواند به بازاریابی شما بکند؟

فواید اینستاگرام در تبلیغات سوپرمارکت ها و فروشگاه ها

همانطور که می دانید اینستاگرام به یک اپلیکیشن همگانی تبدیل شده است و شما به راحتی می توانید از امکانات و قابلیت های بروز آن استفاده کنید. برای معرفی صفحه ی اینستاگرامی خود می توانید از سامانه پیامکی استفاده کنید که در ادامه به آن نیز اشاره خواهیم کرد. اما فواید استفاده از اینستاگرام در کسب و کارتان چیست؟

معرفی محصولات جدید به مشتریان از طریق اینستاگرام

اغلب مشتریان شما منتظر محصولات جدیداند که بدانند آیا شما آن ها را ارائه می دهید یا خیر؟

به همین علت داشتن یک پیج کاری در اینستاگرام تا حد زیادی می تواند برای کسب و کار شما مفید و اثر بخش باشد و همچنین با این روش می توانید مشتریان خود را در جریان محصولات جدید خود قرار دهید.

اطلاع رسانی به مشتریان از محصولات تخفیف دار

اعمال تخفیفات روی اجناس همیشه یک ترفندی است که جوابگو می باشد. اگر می خواهید تعداد زیادی از مشتریان را به فروشگاه خود جذب کنید، این روش می تواند پاسخگوی خوبی باشد! شما با اطلاع رسانی به مخاطبان از طریق اینستاگرام، دنبال کننده های خود را مشتری های وفادار خود می سازید.

با اینکه تخفیف باعث افزایش مشتری ها و سود آوری بیشتر می شود، اما نباید از این ترفند همیشه استفاده کنید. شما می توانید تخفیف های خود را در مدت زمانی محدود اعمال کنید. علاوه بر آن می توانید مشتریان خود را از احداث شعبه جدید یا تغییر آدرس فروشگاهتان نیز آگاه کنید.

برگزاری مسابقه اینستاگرامی

مسابقات اینستاگرامی ترفندی است که باعث افزایش فالور های شما و در نتیجه معرفی و شناخته شدن کسب و کار شما می شود. به عنوان مثال شما با طراحی یک مسابقه شما از فالور های خود می خواهید که چند نفر از دوست های خود را در زیر آن پست تگ کنند. سعی کنید بد قول نباشید و جوایز خوبی برای برندگان تعیین کنید. خلاقیت به خرج دهید و مسابقه را جذاب تر کنید.

سفارش آنلاین می گیرید!

اگر شما اعتماد مشتریان تان را به خوبی جلب کرده باشید، می توانید سفارش آنلاین هم از آنها بگیرید. بدین صورت می توانید هزینه ارسال را نیز از آنها دریافت کنید. برای اینکه مشتریان به شما اعتماد کنند، سعی کنید پرداخت درب منزل انجام دهید.

دوم – استفاده از پنل اس ام اس برای تبلیغات سوپرمارکت ها و فروشگاه ها

همانطور که می دانید بازاریابی پیامکی یکی از شیوه های پربازدهی است که برای بازاریابی و تبلیغات سوپرمارکت ها و فروشگاه ها می توانید از آن بهره مند شوید. اما این تنها نقطه ی مثبت نیست!

عوامل دیگری نیز تاثیر بازاریابی پیامکی را افزایش می دهند. شما می توانید با گسترش خبرنامه پیامکی خود، ارسال پیامک به اهالی و ساکنین آن منطقه، دسته بندی مشتری ها، نظرسنجی از آنها و برگذاری مسابقات پیامکی یک برنامه مشخصی برای بازاریابی خود تدوین کنید.

برای اطلاع از چگونگی برنامه ریزی آن پیشنهاد می کنم به مقاله های ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و برای جذب چه مشتریانی سامانه پیامک مناسب است؟ مراجعه کنید.

سوم – برای کسب و کار خود سایت داشته باشید

این راهکار مناسب فروشگاه های زنجیره ای بزرگ است. توصیه من برای صاحبان مغازه ها و فروشگاه های کوچک همان صفحه ی کاری اینستاگرام است.

اما یک سایت برای فروشگاه های بزرگ حتما از جمله واجبات کسب و کار شما می باشد. شما می توانید در سایت خود :

  • آدرس شعبات را قرار دهید
  • امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم کنید
  • از تبلغات گوگل ادوردز استفاده کنید
  • کد تخفیف تعیین کنید و اطلاع رسانی کنید
  • و ….

کلام آخر…

در پایان از شما فروشندگان عزیز سوال دارم که شما تا به حال از کدام روش های تبلیغات سوپرمارکت ها و فروشگاه ها ی خود استفاده کرده اید؟

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم 🙂

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

2 Comments

  • آواتار محسن

    محسن

    جولای 6, 2019 - 12:49

    سلام
    من و برادرم وقتی سوپر مارکت خودمونو باز کردیم با قرار دادن جنس زیاد و قبولوندن به مشتری که ما عمده فروش هستیم اسممون رو سر زبون انداختیم چون شهر کوچکی داریم سریع همه جا پیچید و فروشمون خیلی زیاد شد البته قیمتهامون هم خوبه،الان هم سعی میکنیم جنس های کمتر شناخته شده را بین مشتریها جا بندازیم با قیمتهای کمتر از نوع برند ان جنس حالا که فروشگاه های زنجیرهای اومده با تبلیغ زیاد یه تاثیر رو کار ما داشته الان باید از چه روشی برا مغابله با این تهدید این فروشگاهها استفاده کنیم متشکر.

    • آواتار مديريت

      مديريت

      جولای 7, 2019 - 13:38

      سلام
      شما میتونید از قدرت تبلیغات پیامکی برای شکست رقبا استفاده کنید. به محله ها و مناطق نزدیک فروشگاه پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و مشتری ها رو به فروشگاهتون بکشونید.

Leave a comment