روش های تبلیغات برای قالیشویی ها

روش های تبلیغات برای قالیشویی ها

یکی از بهترین روش های تبلیغات برای قالیشویی ها استفاده از سامانه پیامک و ارسال پیام کوتاه می باشد ، در این مقاله به انواع روش های تبلیغات برای قالیشویی ها جهت جذب مشتری صنف قالیشویان می پردازیم.

زمانی که صحبت از ارسال پیامک تبلیغاتی به میان می آید یک چیز ممکن است به ذهن همه ما بیاید و آن هم این است که دیگر کسی پیامک های تبلیغاتی را نمی خواند و یا اینکه افراد بیشتری پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند.

اما می توانید با استفاده از روش های درست بازاریابی پیامکی و امکانات پنل پیامک قالیشویی این مشکلات را به آسانی حل کنید.

راه حل های درست

  • شما باید مناطق مورد هدف با کسب و کار خود را شناسایی کنید، باید این نکته را بدانید که در چه منطقه ای می خواهید پیامک تبلیغاتی داشته باشید، به طور مثال ممکن است بعد از مدتی بگویید که پیامک های تبلیغاتی هیچ سودی برای شما نداشته است و وقتی علت را جستجو می کنیم متوجه میشویم که شما به جای منطقه ی فعالیت خود برای مناطق دیگر که مجموعه های قالیشویی در آن بیشتر بوده است،‌ پیامک تبلیغاتی ارسال کرده اید و این یعنی هدف گذاری اشتباه! شما بایستی منطقه جغرافیایی خود را با توجه به روش های ارسال پیامک موجود در سامانه پیام کوتاه مکث انتخاب نمائید مانند ارسال با کد پستی، ارسال از روی نقشه و….
  • در مرحله دوم شما باید مخاطبین خود را شناسایی کنید، اینکه به چه گروهی از افراد می خواهید پیامک تبیلغاتی ارسال کنید؟ مطمئنا افراد ما بین 15 الی 20 سال مخاطب هدف کسب و کار شما نخواهند بود و بیشترین هدف گذاری شما باید افراد دارای 30 سال باشند. خانم ها بهترین گروه مخاطب شما می باشند. می توانید با استفاده از ماژول های پنل اس ام اس مکث ، از قبیل ارسال بر اساس سن و تفکیک جنسیتی ارسال پیامک خود را به راحتی و آسانی انجام دهید.
  • در مرحله سوم باید یک متن تبلیغاتی مناسب و جذب کننده برای مشتریان و مخاطبین خود ارسال کنید.

رقابت های آخر سال زیاد و حساس می باشند و شما باید وجه تمایزی نسبت به رقبای خود داشته باشید.

به پیامک های نمونه ارائه شده توجه فرمائید:

25٪ تخفیف قالیشویی…فقط تا ساعت 18 امروز.

با نشان دادن این پیامک از 25٪ تخفیف ویژه ما برخوردار شوید.

قالیشویی…

یکی دیگر از روش های تبلیغات برای قالیشویی ها بعد از ارائه خدمات به آنها ارسال پیامک با مضمون پیشنهاد و یا انتقاد می باشد.

آیا از خدمات قالیشویی ……… راضی بوده اید؟

1-بله

2-خیر

همچنین می توانید در صورت گرفتن جواب بله از رضایت درباره خدمات خود، از مشتری تشکر کرده و برای خدمات بعدی کپن تخفیف ارائه کنید.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment