راه کارهای مورد استقبال قرار گرفتن پیامک تبلیغاتی

راه کارهای مورد استقبال قرار گرفتن پیامک تبلیغاتی

در این مطلب به چند راه کار مورد استقبال قرار گرفتن پیامک تبلیغاتی اشاره می کنیم.

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم یکی از روش های موثر موفق بازاریابی روز ،بازاریابی پیامکی می باشد. می توانید با استفاده از این روش و ارسال پیامک های تبلیغاتی کسب و کار خود را گسترش دهید.

اما اگر این روش تبلیغاتی به درستی صورت نپذیرد می تواند به حریم خصوصی مشترکین تجاوز کند ، زیرا این روش یک روش شخصی می باشد و به اطلاعات مشترکین دسترسی کامل دارد. ممکن است به مرور زمان از مشتریان پیامک تبلیغاتی شما کاسته شود، یکی از علل این موضوع می تواند عدم رضایت مشتریان از پیامک های تبلیغاتی ارسالی شما باشد. اگر چنین اتفاقی افتاد باید هر چه سریع تر به حل این مشکل بپردازید تا از کاهش مشترکین جلوگیری نمائید.

به طور مثال شما مشتری یک فروشگاه کیف و کفش هستد، از طرف فروشگاه هر هفته یک پیامک  کد تخفیف برای شما ارسال می شود، این موضوع تا چندین هفته ادامه دارد اما کم کم پیامک های ارسالی فقط یک متن تبلیغاتی بدون هیچ پیشنهاد می باشد. مطمئنا شما نیز به مرور زمان دیگر تمایلی به خواندن پیامک ها ندارید.

برای پیشنهادات خود تاریخ انقضاء قرار دهید

فرض کنید برای فروش بیشتر محصولات فروشگاه خود پیامک با کد تخفیف ارسال می کنید. توجه داشته باشید که در این پیامک ها حتما تاریخ انقضاء را قرار دهید. زیرا این کار باعث می شود که مشتریان شما برای شرکت در این امر، سریع تر اقدام کنند.

ارائه پیشنهادات همگانی

برای جذب بیشتر مشتری همیشه پیشنهادات دقیق و همگانی ارائه نمائید. پیشنهادی ارائه نمائید که درصد بیشتری از مشترکین شما بتوانند از آن استفاده کنند.

به طور مثال شما صاحب یک فست فود هستید ، می خواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، فرضا پیامکی ارسال کنید با این موضوع که “با سفارش هر ساندویچ مخصوص یک نوشیدنی مهمان ما باشید“. با این پیشنهاد نمی توانید درصد بالایی از استقبال را دریافت کنید. یشنهادی ارائه دهید که همگانی بوده و بیشترین استقبال را داشته باشد.

ارسال پیامک با روش و متد ثابت

شما  هر هفته 3 پیامک تبلیغاتی ارسال میکنید، اما با مرور زمان بر تعداد این پیامکها اضافه میشود ‍! یا مثلا شما برای مشترکین هر هفته یک پیامک با کد تخفیف ارسال می کنید اما بعد از گذشت چند هفته این پیامکها جایشان را به پیامکهای صرفا اطلاع رسانی می دهند!

این روش باعث می شود که اعتماد مشتریان به شما  کم شود و با مرور زمان از تعداد آنها کاسته شود که به طبع این موضوع بر کسب و کار شما تاثیرات منفی را در پی خواهد داشت.

پنل اس ام اس بهترین راهکار تبلیغات!

شما با خرید پنل اس ام اس می توانید علاوه بر تبلیغات، برای کسب و کار خود سودآوری کنید. همانطور که می دانید پنل اس ام اس دستگاهی فیزیکی و یا نرم افزار قابل نصب نیست و شما تنها با یک دسترسی به صورت آنلاین می توانید بازاریابی پیامکی کنید. پنل های پیامک مکث اس ام اس با امکانات ویژه در جدول زیر گرد آوری شده است. می توانید به راحتی بررسی کرده و برای یکی از پنل ها ثبت نام کنید.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

4 Comments

Leave a comment to کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای | پنل اس ام اس مکث Cancel comment