راه کارهایی که هنگام عمل نکردن کمپین تبلیغاتی میتوان از آنها استفاده کرد

راه کارهایی که هنگام عمل نکردن کمپین تبلیغاتی میتوان از آنها استفاده کرد

همانطور که میدانید فهرست اعضای خبرنامه پیامکی بسیار مهم است. ممکن است اعضای کمپین تبلیغاتی شما بالا باشد اما آمار بازده پایین باشد و تعداد کمی از مشترکین به شما مراجعه می کنند. در این مواقع مطمئنا سوالات زیادی برای شما پیش می آید و یا ممکن است از این نوع بازاریابی کلا صرفه نظر کنید. ما برای اینکه این مشکل را حل کنیم در این مقاله به چند نمونه راه کارهایی که هنگام عمل نکردن کمپین تبلیغاتی میتوان از آنها استفاده کرد ، اشاره میکنیم.

آیا پیشنهادات ارسالی، نظر مشترکین را جذب میکند؟

پیشنهاداتی که ارسال میکنید به چه صورت است؟

آیا پیشنهادات جذاب ارائه می دهید یا تنها درصد پایینی تخفیف می دهید؟

آیا تخفیفاتی که می دهید فقط مخصوص اعضای خبرنامه پیامکی شماست و یا افراد دیگر از طریق راه های ارتباطی دیگر نیز به این تخفیف ها دسترسی دارند؟

اگر با اعضای خبرنامه پیامکی خود مانند یک مشتری مخصوص نگاه نکنید ، به مرور زمان استقبال از کمپین تبلیغاتی شما بسیار کم خواهد شد.

آیا نیازهای مشتریان برطرف میشود؟

به طور مثال بعلت فروش نرفتن اجناس خود یک حراجی راه انداخته اید، آیا این حراجی مطابق با نیازهای تمام مشتریان شما می باشد؟

یا ممکن است اجناسی که در انبار مانده است را بصورت تخفیف ارائه می دهید.محصولاتی ارائه می دهید که علاوه بر قدیمی بودن ،نیاز و سلیقه تمام مشتریان شما نیز نمی باشد.

اگر محصولاتی که برای تخفیف در نظر گرفته اید مطابق با نیاز مشتریان شما نباشد، به مرور زمان از تعداد مشتریان شما کاسته خواهد شد.

پیشنهادات با نیاز چه تعداد از مشتریان سازگار می باشد؟

پیشنهادات و تخفیفات شما نباید به صورت خصوصی و مختص باشند.

به طور مثال شما صاحب یک فست فود هستید و به جای اینکه برای تمام پیتزاهای خود تخفیف بگذارید فقط برای یک مدل پیتزا تخفیف ارائه داده اید، که با این کار طبیعی است که میزان رضایت و علاقه مشتریان نسبت به تخفیفات فست فود شما کمتر شود.

پیشنهاداتی که ارائه می دهید نباید مختص باشد باید به گونه ای باشد که تعداد زیادی از مشتریان شما را شامل شود.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment