راه های عبور از بلک لیست مخابرات

راه های عبور از بلک لیست مخابرات

به طور حتم تمام افرادی که از سامانه پیام کوتاه استفاده می کنند با کلمه لیست سیاه و یا بلک لیست آشنایی دارند. شماره های لیست سیاه مخابرات همان شماره های مسدودی هستند که از طرف گیرنده، پیامک تبلیغاتی مسدود شده است و تمایلی به دریافت اینگونه پیامکها ندارند. در این مقاله قصد داریم راه های عبور از بلک لیست مخابرات را برایتان شرح دهیم. اگر میخواهید در مورد ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله ما را از دست ندهید؛

[irp posts=”12405″ name=”ارسال اس ام اس به بلک لیست مخابرات”]

اما برخی از کاربران تمایل دارند تا برای مشتریان، کارمندان و … اس ام اس ارسال کنند و میدانند که آنها برای دریافت پیامک های آنان رضایت دارند. اکنون سوال اینجاست که چگونه می شود شماره تلفن یک شخص هم در لیست سیاه مخابرات باشد و هم بتواند از سامانه پیامک دریافتی داشته باشد؟!

روش های ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات

فرض کنید صاحب کسب وکاری هستید و میخواهید به اعضای خبرنامه پیامکی خود، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و این در حالی است که اعضای خبرنامه پیامکی شما، پیامک هایتان را با آغوش باز پذیرا هستند و با تمایل خود در خبرنامه پیامکی تان عضو شده اند! اما در این حالت چگونه می توان به اعضای بلکلیست پیامک تبلیغاتی ارسال کرد؟!

راه های عبور از بلک لیست

 

  • راهکار عبور از بلک لیست مخابرات (ارسال پیامک های تبلیغاتی)

تنها راه برای ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه، ارسال سیمکارتی میباشد. اما ارسال سیم کارتی چیست و عبور از بلک لیست مخابرات چگونه با ارسال سیمکارتی ممکن است؟!

ارسال سیمکارتی توسط مودم های GSM مکث اس ام اس صورت می گیرد. همانطور که می دانید یکی از قابلیت های اینگونه مودم ها ارسال سیمکارت میباشد و دقیقا مانند گوشی موبایل عمل میکند. اگر میخواهید در این مورد بیشتر بدانید مطلب ما را از دست ندهید:

[irp posts=”19568″ name=”تفاوت پنل اس ام اس و مودم های GSM”]

پیامک های تبلیغاتی، از سیمکارت های واقعی ایرانسل ارسال میشوند. خوشبختانه سامانه پیام کوتاه مکس از امکان ارسال سیم کارتی برخوردار میباشد و کاربران براحتی میتوانند حتی پیامک های تبلیغاتی کسب و کار خود را تحت پنل اس ام اس و با امکاناتی ویژه انجام دهند! نکته قابل ذکر اینکه ارسال پیامک تبلیغاتی از سیمکارت ممکن است تاخیر زیادی داشته باشد. بنابراین این نوع ارسال برای پیامک های اطلاع رسانی مناسب نیست.

میخواهید پیامک انبوه ارسال کنید؟ نگران نباشید! شما میتوانید با استفاده از ارسال سیمکارتی حتی پیامک انبوه نیز ارسال کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد ارسال سیمکارتی، مقاله دیگر ما را از دست ندهید:

[irp posts=”17582″ name=”ارسال پیامک انبوه با سیم کارت”]

  • عبور از بلک لیست مخابرات (ارسال پیامک های خدماتی)

فرض کنید صاحب وب سایت و یا اپلیکیشنی هستید و میخواهید اطلاعیه هایی از جمله پرداخت، کد تایید، کد تخفیف و… را به کاربران خود ارسال کنید. همانطور که میدانید به اینگونه پیامک هایی که مخاطب منتظر دریافت آن است، پیامک های اطلاع رسانی یا خدماتی میگویند. اما درصورتیکه نتوانید به بلک لیست ارسال داشته باشید، قاعدتا اعتبار شما نزد مشتریان خود از بین خواهد رفت.

از طرفی دیگر به دلیل تاخیر ارسال سیم کارتی، شما نمیتوانید پیامک هایی را که مخاطبان تان در همان لحظه منتظر دریافت آن هستند، از طریق سیمکارت ارسال کنید. پس راه چاره چیست؟

نگران نباشید! راهکار عبور از بلک لیست مخابرات، استفاده از خط خدماتی عمومی میباشد که مکث اس ام اس به کاربران خود 2 خط خدماتی عمومی هدیه میدهد. با استفاده از خطوط خدماتی عمومی، شما میتوانید متن های صرفا اطلاع رسانی را به کاربران خود کمتر از 3 دقیقه ارسال کنید! میخواهید در مورد خط خدماتی عمومی بیشتر بدانید؟ پیشنهاد می کنم مقاله ما را از دست ندهید:

[irp posts=”12402″ name=”خط خدماتی عمومی پنل اس ام اس”]

کلام آخر…

سامانه پیامکی علاوه بر عبور از بلک لیست مخابرات که ارائه میدهد، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از امکانات ویژه ای همچون:

  1. ارسال پیامک منطقه ای
  2. ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل
  3. ارسال پیامک از نقشه گوگل
  4. ارسال با تفکیک سن و جنسیت
  5. و…

تنها کافیست برای یکی از پنل ها ثبت نام کنید و از این امکانات بهره مند شوید و هدفمند بازاریابی کنید!

 

4.8/5 - (13 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment