دلایل نیاز مشاغل کوچک به پنل اس ام اس

دلایل نیاز مشاغل کوچک به پنل اس ام اس

با توجه به فراگیر شدن پیام کوتاه در بین کاربران در سراسر دنیا و محبوبیت آن ، در این مطلب قصد داریم به دلایل نیاز مشاغل کوچک به پنل اس ام اس و مزایای سامانه پیامک برای مشاغل کوچک و خرده فروشان بپردازیم.

در استفاده از خدمات پنل پیامک برای مشاغل کوچک دو مزیت عمده وجود دارد ، اولین مزیت آن فراگیر بودن آن است یعنی تمام تلفن های همراه دارای دریافت و ارسال پیامک را دارند و تقریبا هیچ کاربری وجود ندارد که چگونی استفاده از آن را نداند.دومین مزیت استفاده از پنل اس ام اس، انعطاف پذیر بودن پیامک می باشد.

ساختار نسبتا ساده پیام رسانی و دامنه گسترده از کاربردهایش باعث شده است که مشاغل کوچک بتوانند به دلایل مختلف از آن بهره مند شوند و هچنین می توان گفت نه تنها برای بهبود تجربه کلی مشتری بلکه برای بهبود ارتباطات کلی در کسب و کار موثر می باشد.

در ادامه مطلب به چند روش استفاده از پیام کوتاه برای رونق بخشی به کسب و کارهای کوچک اشاره می نمائیم.

 

دلایل نیاز مشاغل کوچک به پنل اس ام اس

فهرست بندی کارمندان و اطلاعیه ها

پیام کوتاه تنها برای ارتباط با مشتریان نمی باشد ، آمار بالای باز شدن و خوانده شدن پیام کوتاه آن را به موثرترین روش برای دستیابی به کارمندان نیز تبدیل کرده است.

ممکن است کارمندان شما به ندرت در محل کار خود بمانند و در مشاغل شما نمی توانید انتظار داشته باشید که کارمندانتان همیشه در پت میز کاری خود نشسته باشند و به ایمیل ها دسترسی داشته باشند اما پیام کوتاه شما را قادر می کند تا به همه آنها به طور همزمان دسترسی داشته باشید.

تایید سفارش و به روز رسانی مراحل تحویل

یکی از عوامل نارضایتی خریداران آنلاین و یا آفلاین انتظار در خانه برای دریافت محصولات خریداری شذه خود است بدون اینکه از زمان و تاریخ دریافت بسته خود اطلاع داشته باشند.

کسب و کارهای کوچک و خرده فروشان می توانند این مشکل را حل کنند و با ارسال پیامک تایید خرید و به روز رسانی زمان و تاریخ تحویل روابط خد را با مشتریان بهبود ببخشند.

بازاریابی پیام کوتاه

بازاریابی پیامکی  یکی از محبوب ترین کاربردهای سامانه پیامک برای مشاغل کوچک بوده است و همچنان هم فرصت های مناسبی را برای دستیابی و جذب مشتریان فراهم میکند.

در زمینه بازاریابی پیامکی ، از اطلاعیه های فروش و فروش های روزانه،‌ قدرت پیامک در فوریت آن است ، وقتی مشتریان در کمپین تبلیغاتی شما عضو شوند شما می توانید شروع به ایجاد پیشنهادات پیامکی و اطلاعیه های فروش کنید به طوری که می توانید در ازای وفاداری مشتریان ، میزان فعالیت و حفظ روابط طولانی مدت آنها با شما،‌ به آنها پاداش و یا تخفیفات ویژه بدهید.

ایجاد پایگاه اطلاعات مشتریان

اگر به دنبال روشی برای سرعت بخشیدن به رشد پایگاه اطلاعات مشتریان خود هستید،‌ پیامک یک گزینه عالی می باشد. مشتریان هنگامی که یک جایزه و یا کوپن تخفیف را از طریق پیام کوتاه دریافت می کنند تمایل بیشتری به ارائه اطلاعات شخصی و اشتراک پیدامی کنند.

 

Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment