دلایل بی توجهی به پیامک تبلیغاتی

دلایل بی توجهی به پیامک تبلیغاتی

در این مقاله سعی داریم تا در خصوص دلایل بی توجهی به پیامک تبلیغاتی، توضیحاتی ارائه شود، همچنین دلایل عدم رضایت از دریافت پیامک های تبلیغاتی را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

پیامک تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی را می توان یکی از پرکاربردترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغات در عصر حاضر تلقی کرد. پیامک تبیلغاتی یکی از راه کارهای سریع و آسان در مبحث تبلیغات می باشد. افزایش استفاده از تکنولوژی و تلفن های هوشمند ، دلیلی بر ارسال پیامک تبلیغاتی توسط صاحبین کسب و کارهای مختلف گردیده است تا بتوانند با کمترین هزینه از طریق پنل ارسال پیام کوتاه خدمات و محصولات خود را به عموم معرفی نمایند.

در سال های اخیر عدم استفاده صحیح از قابلیت ها و امکانات سامانه اس ام اس، دلیلی بر افزایش نارضایتی دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی شده است. به همین علت بیشتر مخاطبان پیامک های تبلیغاتی، دریافت این نوع پیامک ها را مسدود کرده اند.

ارسال پیامک در زمان مناسب

صاحبین کسب و کارهای مختلف در بسیاری از موارد به ساعات ارسال پیامک تبلیغاتی توجهی ندارند و همین علت عدم توجه به ساعات ارسال پیامک، می تواند از مهم ترین دلایل نارضایتی مخاطبین بازاریابی پیامکی باشد. اگر در زمان استراحت افراد و یا خارج از ساعات اداری پیامک تبلیغاتی ارسال گردد مطمئنا نارضایتی مخاطب را در بر خواهد داشت.ارسال پیامک انبوه و یا پیامک تبلیغاتی که از طریق پنل پیامک صورت میگیرد میبایست مابین ساعات 9 صبح الی 9 شب تنظیم و ارسال گردند.

جلوگیری از بروز خطا در ارسال پیامک

در زمان هایی که سرورهای مخابراتی و دکل های ارسال پیامک دچار اختلال باشند، امکان دارد پیامک های تبلیغاتی برای هر مخاطب چندین بار ارسال گردد و نارضایتی آنها را به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی توصیه میشود همواره قبل از ارسال هرگونه پیامک، به پیام های هشداری که در داخل سامانه پیام کوتاه مکث قرار داده شده است توجه فرمائید. و یا اینکه جهت اطمینان از نمایش درست متن پیامک ارسالی، یک نمونه از پیامک را به صورت آزمایشی برای یک خط همراه اول و یا ایرانسل ارسال کرده تا از صحت نمایش صحیح اطلاعات در پیامک اطمینان حاصل کنید.

محتوای بی ارزش برای پیامک تبلیغاتی

تعدادی از شرکت های ارائه دهنده سامانه پیامک، کنترلی بر روی پیامک های ارسالی خود ندارند، پیامک هایی که از سوی کلاهبرداران و یا متخلفین جهت سوء استفاده و با مضمون های قرعه کشی و اهدا جایزه و وعده های دروغین برای کشاندن مخاطبیت به محلی خاص و… ارسال میگردد.

چنین پیامک هایی قطعا می تواند باعث آزار مخاطبین باشد،‌ سامانه پیامکی مکث با سیستم فیلترینگ و انجام بررسی های دقیق بر روی پیامک های ارسالی کاربران موفق شده است تا به نحوی مطلوب این موضوع را مدیریت نماید و جهت جلوگیری از هرگونه تخلف پیامکی و ایجاد نارضایتی و مزاحمت برای مخاطب،‌مکث اس ام اس قوانین اپراتورهای پیامکی را به شدت دنبال و اعمال می نماید ، توجه به این اصول می تواند بازخورد تبلیغات پیامکی را به میزان قابل توجهی تضمین نماید.

Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment