دلایل استفاده از سامانه پیامک برای برقرار کردن ارتباط با کارمندان

دلایل استفاده از سامانه پیامک برای برقرار کردن ارتباط با کارمندان

در این مطلب سعی کرده ایم به چند دلیل مهم و موثر، برای ارتباط برقرار کردن از طریق سامانه پیام کوتاه، با کارمندان و یا همکاران اشاره کنیم.

موبایل ابزاریست که همیشه همراه مخاطبان است

به طور مثال پزشکان و یا پرستاران در بیمارستان ها همیشه دستگاه پیجر بهمراه دارند تا در مواقع نیاز بتوانند سریع در دسترس باشند.

شما نیز برای برقراری ارتباط سریع با کارمندان خود، بهتر است از آنها بخواهید که موبایل خود را همیشه همراه داشته باشند. به این ترتیب میتوانید پیغام های ضروری و مهم تان را در اسرع وقت به اطلاعشان برسانید.

سرعت پاسخگویی بالا

یکی از علت هایی که ارسال پیامک بیشتر مورد توجه و استقبال قرار گرفته است میزان سرعت پاسخگویی می باشد.

مخاطب ممکن است در مکانی باشد که امکان پاسخگویی به تماس شما وجود نداشته باشد، اما با ارسال پیام کوتاه و تنها با یک اشاره و نگاه مخاطب به پیام شما دسترسی خواهد داشت.

ارتباط آسان و سریع

همانطور که می دانید پیام کوتاه در عرض چند ثانیه به مقصد میرسد، هیچکدام از وسایل ارتباطی سرعت بیشتری را نسبت به پیامک ندارند.

ممکن است تماس های شما به علت های مختلف برقرار نشود و یا حتی ایمیل های شما با این سرعت بدست مخاطب نرسد، یا ممکن است مخاطب در همان لحظه امکان خواندن ایمیل را نداشته باشد.

حال ممکن است چندین سوال در این زمینه ها برای شما پیش امده باشد که در ادامه مطلب به چند نمونه از این سوالات اشاره می کنیم.

چگونه از ورود شماره های غریبه به لیست شماره های شرکت جلوگیری کنم؟

در شغل های مختلف ورود افراد غیر کارمند ممکن است خطرناک باشد.

برای جلوگیری از این کار کد ثبت نام و یا ورود مخاطبان را تنها برای کارمندان خود ارسال کنید و یا میتوانید طریقه ثبت نام را برایشان در یک ایمیل ارسال کنید.

در اداره سازمان ها، آیا کنار پنل پیام کوتاه لازم است از سیستم ایمیل نیز استفاده شود؟

اگر اطلاعیه ها و یا اخبار شما طولانی باشند، به طور حتم باید از سیستم ایمیل استفاده کنید، زیرا کاراکترهای یک پیام کوتاه، محدود می باشد و اجازه ارسال پیام های طولانی را به شما نمی دهد.

می توانید پس از ارسال ایمیل یک پیام کوتاه ارسال کنید و به کارمندانتان درباره ارسال ایمیل اطلاع رسانی کنید.

 

 

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment