خرید پنل اس ام اس خدماتی

خرید پنل اس ام اس خدماتی

اگر به دنبال خرید پنل اس ام اس خدماتی و یا بهتر است بگویم خط خدماتی هستید، حتما متوجه شده اید که 70 درصد از مخاطبان در بلک لیست قرار دارند و جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند. در این صورت اگر شما از خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک هایی مثل کد تایید، اطلاع رسانی پرداخت یا ثبت نام موفق و… استفاده کنید، پیامک شما به دست مخاطب تان نخواهد رسید!

قبل از هر چیز باید بگویم خدماتی کردن خط ربطی به پنل پیامک ندارد بلکه باید خط پیامکی تان خدماتی شود. شما هر پنل اس ام اس از هر سامانه پیامک خدماتی دریافت کنید، خطوط آن خدماتی نیست و باید خودتان اقدام به خدماتی کردن خط کنید.

تفاوت خط خدماتی با خط تبلیغاتی

هر خط پیامکی که خریداری می شود، در ابتدا ذاتا تبلیغاتی می باشد و نمی تواند به شماره های بلک لیست ارسال کند. در صورت نیاز و تمایل باید اقدام به خدماتی کردن خط مذکور کنید. به عنوان مثال فرض کنید صاحب یک وب سایت یا اپلیکیشن هستید و میخواهید به مشتری تان کد تایید ثبت نام ارسال کنید. اگر مشتری شما جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته باشد (که اصطلاحا به این شماره ها بلک لیست میگوییم) پیامک شما را دریافت نخواهد کرد. که البته این مشکل با تهیه خط خدماتی مرتفع میگردد.

پنل پیامک خدماتی و روش دریافت خط خدماتی

خطوط خدماتی را میتوان به 2 دسته تقسیم کرد. خط خدماتی اختصاصی و خط خدماتی اشتراکی که در ادامه به تفاوت این دو مورد خواهیم پرداخت…

خط خدماتی اختصاصی در پنل پیامک خدماتی

همانطور که از نام آن مشخص است، این خط صرفا برای شما بوده و میتوانید از آن ورودی نیز داشته باشید. همانطور که در بالا نیز گفته شد، خطوط پیامکی به صورت پیشفرض تبلیغاتی هستند و پس از خرید باید اقدام به خدماتی کردن آن کرد. خدماتی کردن خط اختصاصی نیازمند 2 چیز است: مدارک شرکتی و 20 میلیون سفته.

شرایط خدماتی کردن خط اختصاصی (تبلیغاتی)

به عبارتی اگر شما شرکت ثبتی نباشید، نمیتوانید خط تبلیغاتی تان را خدماتی کنید. لازم به ذکر است پروسه خدماتی کردن خط حدود 60 روز زمانبر است و بستگی به مخابرات کشور دارد. در مقاله ای جداگانه کاملا به این موضوع پرداخته ایم توصیه میکنیم مقاله زیر را بخوانید:

[irp posts=”18474″ name=”خدماتی کردن خط اختصاصی”]

خط خدماتی اشتراکی (عمومی) در پنل اس ام اس خدماتی

شاید شما مانند اکثر استارتاپ ها شخص حقیقی باشید و شرکت ثبتی نداشته باشید! آنگاه تکلیف چیست؟ نگران نباشید! مکث اس ام اس چندین خطوط خدماتی دارد که آن ها را به صورت اشتراکی بین کاربران خود قرار میدهد که فقط با خرید پنل اس ام اس خدماتی در اختیار شما قرار داده می شود، استفاده کنید. شما میتوانید از این خطوط برای ارسال متن های صرفا اطلاع رسانی استفاده کنید. تنها کافیست پس از خرید پنل پیام خدماتی ، درخواست خط خدماتی عمومی کنید! همچنین شما با استفاده از این خطوط میتوانید پیامک هایی از جمله تبریک تولد، ارسال کد رهگیری مرسوله پستی، تبریک اعیاد، یادآوری تمدید قرارداد بیمه و… ارسال کنید.

برای مطالعه بیشتر در مورد کاربرد های خط خدماتی عمومی میتوانید به مقاله زیر سر بزنید:

[irp posts=”12402″ name=”خط خدماتی عمومی پنل اس ام اس”]

اما همانطور که گفته شد خط خدماتی عمومی بیشتر به درد وب سایت ها، اپلیکیشن ها، ارسال OTP و وب سرویس میخورد! فرض کنید صاحب وب سایت فروشگاهی هستید و میخواهید مشتریان خود را از تخفیفات و جشنواره های خود مطلع سازید، آنگاه تکلیف چیست؟ در ادامه میخواهیم به حل این مشکل نیز بپردازیم…

ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان

با استفاده از قابلیت ارسال پیامک به باشگاه مشتریان مکث اس ام اس، شما می توانید حتی به شماره های بلک لیست نیز ارسال پیامک انجام دهید. ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان یعنی به مشتریانی میتوانید پیامک ارسال کنید که بانک شماره تلفن شان را دارید و مشتریان خودتان هستند.

توسط این قابلیت میتوانید به مشتریان خود پیامک های اطلاع رسانی و نیمه تبلیغاتی (تخفیف، فروش ویژه، جشنواره و…) ارسال کنید. تنها کافیست پنل اس ام اس خدماتی مکث را تهیه کنید و به تمامی این اماکانات دسترسی داشته باشید.

در مقاله قبلی به صورت مفصل در مورد نکات ارسال پیامک به باشگاه مشتریان صحبت کرده ایم! حتما سر بزنید:

[irp posts=”23708″ name=”ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان”]

کلام آخر

اگر متن شما کاملا تبلیغاتی است و شماره مشتریان و بازار هدف خود را ندارید، میتوانید از قابلیت ارسال پیامک انبوه با سیم کارت سامانه استفاده کنید. انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک می کند تا ارتباط خود با مشتریان تان را حفظ و تقویت کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا از طریق منوی امکانات و تعرفه ها خدمات ما را بررسی کنید.

4.8/5 - (6 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

3 Comments

  • نحوه جلوگیری از دریافت پیامک های تبلیغاتی | ‎پنل اس ام اس مکث

    می 29, 2021 - 15:37

    […] محبوبتان هم نمی‌ تواند پیامکی برایتان بفرستد. اما پیامک‌ های خدماتی و اطلاع‌ رسانی بانک‌ ها باقی می‌ […]

  • آواتار یاسین قلی پور

    یاسین قلی پور

    جولای 14, 2021 - 13:50

    ممنون که خطوط خدماتی رو رایگان در اختیار ما گذاشتین . این امکانات باعث شده که ما به مشکل بلک لیست بر نخوریم

    • آواتار مديريت

      مديريت

      جولای 15, 2021 - 10:53

      از اظهار نظر و لطف شما ممنون. در ضمن برای اینکه ارسال های شما با سرعت آنی انجام بشه باید بر اساس پترن ارسال کنید. ارسال پترنی هم در کدنویسی اختصاصی ممکنه هم در افزونه ها تنظیمات پترنی وجود داره.

Leave a comment