تعرفه ارسال هر پیامک ۹۵ ریال

تعرفه ارسال هر پیامک 95 ريال

با عرض سلام خدمت کاربران و دنبال کنندگان وبلاگ مکث اس ام اس! بعد از مدت طولانی که ارسالی در وبلاگ نداشتیم سعی کردیم با یک خبر خوش بروزرسانی مداوم وبلاگ مکث رو از سر بگیریم. امروز اومدیم تا کمترین تعرفه کشوری رو بهتون معرفی کنیم. تعرفه ارسال هر پیامک 95 ریال!

تعرفه ارسال هر پیامک 95 ریال با مکث اس ام اس

بله درسته تعرفه ارسال هر پیامک 95 ریال! این همون تعرفه ارسالی هست که همه کاربران سامانه های پیامکی دنبالش هستند. بخصوص کاربرانی که ارسال های انبوه زیاد دارند و حتی چند ریال کاهش تعرفه ارسال پیامک براشون در ارسال های انبوه بزرگ میشه و میتونند صرفه جویی خوبی انجام بدهند و با هزینه کمتر تبلیغات و صدای خودشون رو به سمع و بصر مخاطبانشون برسانند.

مطمئنا این تعرفه بیشتر از همه نمایندگانی رو جذب خودش خواهد کرد که دنبال کمترین تعرفه ارسال کشور هستند تا در میدان رقابت راحت از رقبای خودشون پیشی بگیرن و مثل آب خوردن کاربر و نماینده زیر مجموعه برای خودشون جذب کنند! چون تعرفه ارسال پایین و تبلیغات و اطلاع رسانی ارزان و به صرفه مهمترین پارامتر در انتخاب و خرید پنل اس ام اس میباشد و هر کس در بین ارائه دهندگان مختلف این تعرفه را انتخاب خواهد کرد. فرض کنید تعرفه کاربری را روی 19 تومن ست کنید در اینصورت 50% مبلغ واریزی وی جهت خرید اعتبار سود خالص شما خواهد.

مکث اس ام اس با خرید اعتبار بالا از اپراتورها توانسته به کمترین تعرفه ارسال پیامک برسه و این تعرفه را در اختیار کاربران و نمایندگان خود نیز قرار داده است و نمایندگانی که سرویسی با این تعرفه از ما تهیه کرده اند میتوانند در ازای مبلغ دلخواه همین تعرفه رو در اختیار کاربران و نمایندگانشون قرار بدهند!

سخن آخر

برای همه اینها کافیه با سامانه پیام کوتاه مکث همراه باشید!

انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده خدمات پیامک تبلیغاتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک میکند تا کسب و کار خودتون رو راه اندازی کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا از طریق منوی امکانات و تعرفه ها خدمات ما را بررسی کنید.

4.9/5 - (11 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment