تبلیغ خبرنامه پیامکی در مراسم یا همایش

تبلیغ خبرنامه پیامکی در مراسم یا همایش

اگر صاحب پنل اس ام اس هستید و نمی دانید چگونه اعضای خبرنامه پیامکی خود را افزایش دهید، امروز با ما همراه باشید.

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در مراسم یا همایشی مرتبط با کسب و کارتان حاضر شوید اما نمی دانید چگونه خبرنامه ی پیامکی خود را تبلیغ کنید. اگر شما با ارائه تخفیفات و پیشنهادات خود مشتریان تان را ترغیب به خرید محصولات تان نکنید، قطعا فهرست اعضای خبرنامه پیامکی شما افزایش نخواهد یافت.

افزایش اعضای فهرست خبرنامه پیامکی مساوی است با گسترش تجارت شما. بنابراین اگر شما تلاشی در این زمینه نکنید، کسب و کارتان نیز با شکست مواجه خواهد شد.

امروز و در این مقاله، می خواهم انواع روش ها برای تبلیغ خبرنامه پیامکی در مراسمات یا همایش ها را برایتان توضیح دهم.

1- استفاده از بیلبوردها و یا مانیتورها

از این روش سعی کنید برای ارائه تخفیفات و یا پیشنهادات خود استفاده کنید تا بتوانید مشتریان خود را ترغیب کنید. جزئیات بازاریابی پیامکی و آمار های مربوط به آن را روی بیلبورد ها یا مانیتور ها نمایش دهید. اما توصیه ما به شما این است که تمام زمان خود را صرف انجام این کار نکنید. همچنین شما می توانید با استفاده از بیلبوردها یا مانیتور ها، برای برگزاری مسابقات پیامکی بهره ببرید.

2- استفاده از مجری برنامه به عنوان مُبلغ خبرنامه پیامکی به تماشاگران

تردید نداشته باشید که مردم هنوز هم به این روش اطمینان دارند چرا که توسط فردی مطمئن و با نفوذ این تبلیغ انجام می شود. از مجری برنامه یا همایش بخواهید که چندین بار در لا به لای سخنان خود، از حاضرین دعوت کند که در خبرنامه پیامکی تان عضو شوند. همچنین از او بخواهید که با سخنانی کاملا صریح و ساده و مختصر منظور خود را بیان کنند و با توضیحات طولانی و پیچیده، تماشاگران را سر در گم نکنند.

بازاریابی پیامکی هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد!

3- پخش کاتالوگ و بروشور و تراکت تبلیغاتی

سعی کنید در پایان مراسم یا همایش، یک بسته حاوی هدایای مختلف به حاضرین اعطا کنید و در کنار آن بروشور مربوط به جزئیات خبرنامه پیامکی خود را قرار دهید. اینگونه مشتریان شما توسط بروشور های تبلیغاتی اطلاعات دقیق تری از جزئیات خبرنامه پیامکی شما کسب می کنند.

امیدوارم که نهایت استفاده را از مطلب امروز ما برده باشید 🙂

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment