برگزاری مسابقه پیامکی جهت جذب مشتری فروشگاه شما

برگزاری مسابقه پیامکی جهت جذب مشتری فروشگاه شما

همانطور که در مقالات مکث اس ام اس خوانده اید، قبلا در مورد بازاریابی پیامکی رستوران ها و کافی شاپ ها مطالب مفیدی را بیان کرده ایم، اینک قصد داریم در مورد برگزاری مسابقه پیامکی جهت جذب مشتری فروشگاه شما بیشتر صحبت کنیم. یکی از موثرترین روش های جذب مشتری با استفاده از سامانه پیامک، برگزاری مسابقات پیامکی می باشد.

شما می توانید برای فروشگاه خود مسابقات متنوع پیامکی ترتیب دهید و با این راه کار بر تعداد مشتریان خود روز به روز بیفزایید. در این مطلب به چند نمونه از این مسابقات اشاره می نمائیم.

ارائه تخفیف بدون تاریخ انقضاء

می توانید یک مسابقه پیامکی راه اندازی کنید و برای برندگان این مسابقه کپن تخفیف بدون تاریخ انقضاء اهدا کنید. با این تخفیف برندگان شما می توانند بدون تاریخ انقضاء از تخفیفات فروشگاه استفاده نمایند، با این روش می توانید مشتریان دائم و وفادار داشته باشید.

این نکته را در نظر داشته باشید، تخفیف شما به گونه ای باشد که نظر مشتری را برای شرکت در مشابقه جلب نماید و همینطور به ضرر شما نیز نباشد. تخفیف 10 الی 20 درصد برای اینکار  ایده ال به نظر می آید.

اهداء جوایز با ارزش

برای برگزاری مسابقه پیامکی جوایز نفیس و با ارزش برای مشتریان خود در نظر بگیرید. هر چقدر جوایز با ارزش تر باشند میزان جذب مشتریان شما برای شرکت در مسابقه بیشتر خواهد شد. باید جوایزی را در نظر بگیرید که مشتریان نتوانند در مقابل آن مقاومت کنند و راغب به شرکت در مسابقه شوند.

استفاده یک سال رایگان از محصولات یا خدمات

می توانید برای جذب بیشتر مشتری، جوایزی مانند استفاده رایگان یک ساله از یک محصول یا برخی خدمات فروشگاه تان را در نظر بگیرید. با این روش به طور حتم مخاطبین زیادی در این مسابقه پیامکی عضو و شرکت می کنند. مطمئن باشید با این روش نتیجه مثبت و مفیدی را کسب خواهید نمود.

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment