برای راه اندازی اولین کمپین تبلیغاتی به این نکات توجه کنید

برای راه اندازی اولین کمپین تبلیغاتی به این نکات توجه کنید

معمولا برای تازه کارانی که برای اولین بار کمپین تبلیغاتی راه اندازی می کنند، ممکن است یک کار بسیار سخت بنظر بیاید. اما نگران نباشید ، ما در این مطلب سعی کرده ایم به چند نکته حائز اهمیت در راه اندازی اولین کمپین تبلیغاتی ، اشاره کنیم.

برگزاری جلسات با همکاران

یکی از روش های جذب مشتری، تبلیغات شرکت می باشد. برای انجام این کار می توانید جلساتی بصورت ماهانه با کارمندان خود تشکیل بدهید و نظرات و ایده هایشان را در مورد نحوه تبلیغات شرکت جویا شوید. روشی را انتخاب کنید که بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب داشته باشد.

نتایج بدست آمده را بررسی کنید

یکی از مهم ترین نکات، بررسی و آنالیز نتایج بدست آمده بعد از راه اندازی کمپین تبلیغاتی می باشد. این آمارها دارای اطلاعات با ارزش و مهمی در رابطه با عملکرد کسب و کارتان می باشد و اگر آنها را بررسی نکنید و جدی نگیرید به موفقیت نخواهید رسید. این اطلاعات به شما کمک می کنند تا بدانید که برای چه کسانی پیامک ارسال کنید، چه نوع پیامک و یا چه تعدادی ارسال کنید.

ارسال پیامک در زمان های هدفمند

به طور مثال شما صاحب یک مطب دندانپزشکی هستید و مشتریان شما در روزهای بخصوص و از پیش تعیین شده به مطب مراجعه میکنند، پس نیازی به ارسال پیامک در هر روز نمی باشد. برای درک این مطلب فقط کافیست تا نیاز های مخاطبین خود را به خوبی بشناسید و بر طبق آن برای کمپین تبلیغاتی برنامه ریزی کنید.

بررسی پیشنهادات ارسالی

پیشنهادات ارسالی خود را چندین بار بررسی کنید و ببینید که آیا پیشنهادات مورد استقبال قرار گرفته اند؟ ممکن است هنگام خرید به مشتریان خود تخفیف بدهید و یا اینکه کد تخفیف را برایشان از طریق ایمیل ارسال کرده باشید، در این مواقع دیگر نیازی نیست که کد تخفیف را از طریق پیام کوتاه نیز ارسال کنید. مشترکین شما همیشه خواستار پیشنهادات پیامکی اختصاصی می باشند.

پنل اس ام اس بهترین راهکار تبلیغات!

شما با خرید پنل اس ام اس می توانید علاوه بر تبلیغات، برای کسب و کار خود سودآوری کنید. همانطور که می دانید پنل اس ام اس دستگاهی فیزیکی و یا نرم افزار قابل نصب نیست و شما تنها با یک دسترسی به صورت آنلاین می توانید بازاریابی پیامکی کنید. پنل های پیامک مکث اس ام اس با امکانات ویژه در جدول زیر گرد آوری شده است. می توانید به راحتی بررسی کرده و برای یکی از پنل ها ثبت نام کنید.

 

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment