اهمیت داشتن پنل اس ام اس

اهمیت داشتن پنل اس ام اس

16 سال پیش برای اولین بار در ایران امکان ارسال پیامک به وجود آمد تا کاربران با استفاده از آن بتوانند با یکدیگر در ارتباط باشند، اما رفته رفته با پیشرفت تر شدن تلفن های همراه و به وجود آمدن موبایل های هوشمند و انواع مختلف شبکه های اجتماعی ، پیامک به واسطه هزینه ای که برای کاربران داشت به مرور زمان کم رنگ تر شد اما همچنان جزء پرکاربردترین امکانات تلفن های همراه به حساب می آید ، علت این امر نیز این است که شما در همه جا و در هر زمان به پیامک دسترسی دارید ، اما شبکه های اجتماعی ممکن است به واسطه نبود اینترنت همیشه در دسترس شما نباشند.

پس به این واسطه نگاهی می اندازیم به فواید دارا بودن یک سامانه اس ام اس که برای کلیه صنف های اقتصادی و غیر اقتصادی ضروری است.

به کسب و کار شما اعتبار می بخشد

مطمعنا تا کنون به کسب و کارهایی که با پیامک از خرید شما تشکر میکنند و یا محصولات تازه خود را به شما معرفی میکنند برخود کرده اید ، آیا این کسب و کارها از دید شما دارای کلاس کاری بیشتری نمی باشند؟

بدون شک پیام کوتاه به کسب و کار شما یک پرستیژ و کلاس خاصی را می بخشد و حتی اگر استفاده چندانی از آن نداشته باشید باز هم برای شما اعتبار دهنده می باشد.

صندوق انتقادات و پیشنهادات

در بسیاری از صنف های اقتصادی و یا حتی ادارات و سازمان ها با برگه های چسبیده بر روی صندوق با این جمله که : هرگونه شکایات ، انتقاد و یا پیشنهادات خود را به صندوق بیندازید، برخورد کرده اید.

آیا به این فکر نمی کنید که صندوق های سنتی جای خود را به صندوق های نوین داده اند؟

با داشتن یک پنل پیامک ، یک شماره اختصاصی جای خود را به صندوق های سنتی می دهد و افراد می توانند هرگونه انتقاد یا پیشنهاد خود را از طریق پیامک به شماره اختصاصی به شما اطلاع دهند

 بازاریابی تبلیغاتی موثر و ارزان

آیا تاکنون به این مورد فکر کرده اید که با ارسال پیام کوتاه به هزار نفر چه مقدار هزینه نیاز است؟

اگر شما بخواهید به هزار نفر برای تبلیغات کسب و کار خود تراکت تبلیغاتی پخش کنید دست کم به مبلغ بیشتر از 100 هزار تومان نیاز دارید اما برای ارسال پیامک به کمتر از این مبلغ احتیاج پیدا خواهید کرد و میتوانید با استفاده از بازاریابی پیامکی به راحتی این کار را انجام دهید.

در کنار این ارزانی باید توجه داشته باشید که سرعت تبلیغات شما با پیامک بیشتر از روش های دیگر تبلیغاتی است.

امکانات پیشرفته

در سامانه پیام کوتاه مکث امکانات و ماژول های پیشرفته ای وجود دارد تا شما بتوانید بهترین استفاده را از این سامانه پیامک داشته باشید.

امکاناتی همچون ارسال پیامک هوشمند، نظیر به نظیر، ارسال به بلک لیست، ارسال پیامک انبوه و منطقه ای، نظرسنجی، قرعه کشی و مسابقات، منشی پیامکی، ارسال بر اساس تفکیک سن وجنسیت و….. بخشی از امکانات مختلف و کارآمدی است که شما میتوانید با خرید و ثبت نام در این پنل، آنها را در اختیار داشته باشید.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post