افزایش اعضای خبرنامه پیامکی

افزایش اعضای خبرنامه پیامکی

یکی از بخش های مهم تبلیغات پیامکی که ممکن است سخت نیز به نظر بیاید، افزایش اعضای خبرنامه پیامکی است. جمع آوری مخاطبانی که پیامک شما ممکن است به درد آنها بخورد کمی نیازمند صبر و زمان است.

خوشبختانه بخت با شما یار است! طبق تحقیقات نرخ و میزان برقراری ارتباط و مشارکت مخاطبان در خبرنامه پیامکی، امیدوار کننده می باشد. مشترکین و مخاطبین شما با رضایت خود عضو خبرنامه پیامکی شما می شوند و شما نیز بدون نگرانی از ایجاد مزاحمت، می توانید پیامک تبلیغاتی، اطلاع رسانی و …بفرستید.

 

بهبود و افزایش اعضای خبرنامه پیامکی

امروز در این مقاله می خواهیم به بررسی مراحلی بپردازیم که با بهرمندی از آنها شما می توانید فهرستی از کاربران وفاداری را که با رضایت خود در خبرنامه تان عضو شده اند را تشکیل داده و علاوه بر آن باعث افزایش اعضای خبرنامه تان شوید.

برای اینکه این مراحل را در کسب وکار و تجارت خود به کار گیرید با ما همراه باشید …

 

افزایش اعضای خبر نامه پیامکی

 

کسب اجازه از مخاطبان

تدوین یک متن پیامک تبلیغاتی و ارسال ان به شماره های زیاد، کار ساده ای است. اما زمانی کمپین تبلغاتی شما موفق خواهد بود که با اصول ارسال پیامک، آشنا باشد و آن ها را رعایت کند. به عبارتی باید به شما بگویم که ارسال پیامک های تبلیغاتی بدون کسب اجازه از گیرنده پیام، خلاف قانون بوده و علاوه بر آن باعث شکست شما نیز خواهد شد.

بدین صورت شما باید به مشترکین خود حق عضویت بدهید. به عنوان مثال، اگر آنها مایل به دریافت تبلیغات، اطلاع رسانی و یا خدمات شما باشند، عدد 1 را به سامانه پیام کوتاه شما ارسال کنند.

شاید به نظرتان این موضوع یک مانع و سد راهی بزرگ باشد اما اولین قدم برای موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی همین مورد می باشد. با استفاده از آن شما نیز در هزینه های خود صرفه جویی می کنید! تصور کنید پیامک خود را به کسانی که هیچ علاقه ای به دریافت پیامک از شما ندارند صرف می کنید. به نظر شما پاسخگو خواهد بود؟ در مقابل تصور کنید به کسی که برای شنیدن پیشنهادات، تخفیفات و … شما انتظار می کشند، پیامک خود را ارسال می کنید. کدامیک اثربخشی بیشتری خواهد داشت؟ البته که دومی!

ساده تر کردن خروج از خبرنامه

همانطور که شما برای ارسال پیامک به مشتری هایتان از آنها کسب اجازه می کنید، باید راهی برای خروج آنها از خبرنامه نیز بگذراید. هیچ اتفاقی برای مشترکین بدتر از این نیس که به زور از شما پیامک دریافت کنند و نتوانند از خبرنامه پیامکی شما انصراف دهند.

شما باید روند انصراف دادن از خبرنامه پیامکی را بسیار آسان کنید. در این صورت شما اعتماد آنها را نیز جلب می کنید.

شرایط و قوانین

سعی نکنید با آب و تاب دادن به پیشنهادات و نحوه ارائه خدمات خود باعث ایجاد حس فریب خوردگی در مشتریان شوید! به خاطر داشته باشید که هیچ یک از مشتریان شما علاقه ای به این ندارند.

شما باید با ایجاد انتظاراتی درست و به جا برای مشتریان اعتماد آنها را جلب کنید که این یکی از اثربخش ترین مراحل بازاریابی پیامکی می باشد.

ایجاد محتوایی ارزشمند

هر بار که شما می خواهید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، باید محتوای پیامک تان ارزشمند باشد. با ارائه پیشنهاداتی ویژه، کد تخفیف، اطلاع رسانی ها، تخفیف ها و حراج های ویژه فصل و هر موردی که فکر می کنید می تواند برای مشتری جذاب باشد، این حس را در مشتریان خود ایجاد کنید که آنها بجز شما نمی توانند این خدمات را در جای دیگری دریافت کنند.

پیامک باران نکنید!

یکی از دلایلی که کاربران را وادار به ترک و انصراف از خبرنامه پیامکی می کند، ارسال پیامک های زیاد می باشد. بنابراین شما باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. ارسال های نا منظم و بدون زمان بندی، باعث آزار و اذیت کاربران شده و حتی سبب ترک آنها از کمپین پیامکی شود. یکی دیگر از راز های موفقیت در بازاریابی پیامکی همین اولویت بندی زمانی می باشد. سعی کنید یک برنامه زمانبندی مشخصی برای ارسال پیامک تجاری خود در نظر بگیرید.

کلام آخر

موارد بسیار هستند که می تواند بر اثر بخشی تبلیغات پیامکی، و افزایش اعضای خبرنامه تاثیر داشته باشند.

به شما پیشنهاد می کنم حتما به مقاله های:

تاثیر زمانبندی در بازاریابی پیامکی و موارد تاثیر گذار در بازاریابی پیامکی حتما سر بزنید.

ممنون از اینکه با ما همراه هستید 🙂

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment