اصول مشتری مداری پیامکی

اصول مشتری مداری پیامکی

همانطور که میدانید، مشتری مداری در هر کسب و کاری اصول خاص خود را دارد. هر کسب و کاری، چه کوچک و چه بزرگ، نیازمند به مشتری است. به عبارتی می توان گفت که مشتری تنها دلیل شاغل بودن ماست! باید بگویم که در هر کسب و کاری، چه شرکتی چه سازمانی، حق مشتری تنها دریافت محصول یا خدمات از شما نیست! هر شرکتی روش های خاصی برای جلب مشتری در بین رقبای خود دارد. امروز در این مقاله از مکث اس ام اس، میخواهیم به برخی از اصول مشتری مداری پیامکی اشاره کرده و آنها را بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید…

اصول مشتری مداری چیست؟

اولین قدم برای جلب توجه و رضایت مشتری، شناخت نیازهای وی است. شما باید از نیازهای مشتریان خود آگاه باشید تا بر حسب نیاز های آنها پیامک ارسال کنید. اگر نیازهای مشتریان شما با موضوع پیامکی که ارسال می کنید مغایر باشد، در اینصورت باعث ایجاد مزاحمت و ناراحتی مشتریان خواهید شد و دیگر پیامک های ارسالی شما برای مشتریان تان اولویت نخواهند داشت.

اصول مشتری مداری چیست؟

  • جلب مشتری

دومین قدم در جلب مشتری اینست که هرگز هیچگونه تماس و یا پیغامی را از سوی مشتریان تان بی پاسخ نگذارید. سعی کنید همیشه با خوش رویی با مشتریان برخورد کرده و به سوالات آنها جواب دهید. اینکار باعث ایجاد تعامل و رابطه ی صمیمانه با مشتری خواهد شد و مشتریان شما نیز بیش از پیش به شما اعتماد خواهند کرد.

  • همیشه حق با مشتری است…!

همیشه به خاطر داشته باشید که با مشتریان خود بحث نکنید حتی اگر حق با شما باشد! در اصل باید بگویم که مشتری مداری؛ کنار آمدن با مشتری های شاکی است. انتقادپذیر باشید و انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود را در راستای بهبود کیفیت خدمت دهی بکار ببرید.

  • اطلاع رسانی به مشتری

سعی کنید مشتریان خود را در جریان خدمات و محصولات جدید خود قرار دهید چرا که بیش از نیمی از نارضایتی های مشتریان و شاکی بودنشان ناشی از بی اطلاعی است! راه های ارتباط با مشتریان خود را گسترش داده و حفظ کنید. به دنبال خلق روش های نوین و خلاقانه باشید تا مشتریان شما را شریک خود بپندارند!

در اصول مشتری مداری یک اصل همیشه پایدار است، میزان رضایت کارکنان کسب و کار شما با میزان رضایت مشتریان تان رابطه ی مستقیمی دارد. رضایت کارکنان شما اهمیت ویژه ای دارد.

جذب مشتری از طریق پیامک

شما با داشتن یک پنل اس ام اس و ایجاد خبرنامه پیامکی می توانید به مشتریان خود پیامک بفرستید و آن ها را در جریان اخبار و محصولات جدید و یا خدمت رسانی خود قرار دهید. ارائه محصولات یا خدمات با کیفیت همیشه در جذب مشتری نقش مثبتی ایفا کرده است. سعی کنید در صورت عدم رضایت مشتری پول آنها را بازپس گردانید.

صادق باشید و در ارائه ی خدمات و محصولات خود اغراق نکنید. صداقت شما در کسب و کارتان باعث اعتماد مشتریان به شما می شود و حتی مشتریان شما نیز از طریق بازاریابی دهان به دهان، دوستان و آشنایان خود را نیز دعوت می کنند.

اجازه دهید مشتریان از راه های مختلف با شما آشنا شوند؛ تبلیغات را در بستر های مختلف امتحان کنید از جمله تبلیغات گوگل، تلویزیون، فضای مجازی (اینستا گرام و تلگرام) و تبلیغات پیامکی! همانطور که می دانید تبلیغات پیامکی یکی از پربازده ترین و کم هزینه ترین راه های تبلیغاتی می باشد همچنین درصد دیده شدن پیامک نیز بسیار بالاست. شما می توانید با خرید بهترین پنل اس ام اس از مکث، پیامک های تبلیغاتی به هر قشری که مدنظرتان می باشد ارسال کنید.

4.9/5 - (7 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment