ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های ایرانسل

ارسال پیامک تبلیغاتی به ایرانسلی ها

آیا شما هم قصد ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های ایرانسل را دارید؟ پس این مقاله برای شما نوشته شده است. با ما همراه باشید تا صفر تا صد ارسال پیامک به ایرانسلی ها را برایتان شرح دهیم…
همانطور که میدانید، ایرانسل بعنوان یک غول اپراتور تلفن همراه در ایران تعداد بسیار زیادی مشترک دارد. که این محبوبیت را با ارائه خدمات نوین و بروز و ارزان در سطح دسترسی و پوشش وسیع بدست آورده است و بخصوص محبوبیب خاصی بین قشر جوان دارد.

با توجه به این همه محبوبیت و همه گیر شدن ایرانسل و تعداد بسیار زیاد مشترکین این اپراتور محدود کردن تبلیغات پیامکی فقط به مشترکین همراه اول اصلا کار درستی نیست و چشم پوشی از یک بازار هدف پر رونق به حساب می آید. با این حال برخی از شرکت های ارائه دهنده پنل ارسال پیامک تبلیغاتی بانک شماره موبایل های ایرانسل کشور را ندارند و کاربران این شرکت ها امکان ارسال پیامک به این دسته از مشترکین را ندارند. ولی مکث اس ام اس مفتخر است که بانک کامل و دسته بندی شده از مشترکین اپراتور ایرانسل را دارد و امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به ایرانسل برای تمام کاربران محیا شده است.

ارسال اس ام اس انبوه به شماره های ایرانسل با دو روش و طبقه بندی مختلف در سامانه پیامک مکث قرار داده شده است:

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به ایرانسل بر اساس پیش شماره

ارسال اس ام اس تبلیغاتی براساس پیش شماره ایرانسل در واقع یک نوع ارسال کشوری است. در این نوع ارسال شما ابتدا یکی از انواع شماره ایرانسل 0930 یا 0933 یا 0935 یا 0936 یا 0937 یا 0938 یا 0939 را انتخاب میکنید و بعد یکی از پیش شماره های موجود برای آن را انتخاب میکنید.

مثلا ابتدا نوع شماره 0935 را انتخاب میکنید و بعد برای آن پیش شماره 2 را انتخب میکنید. این به این معنی است که شما قصد ارسال پیامک به تمام یا قسمتی از شماره موبایل هایی که با 09352 شروع میشوند را دارید. سپس سامانه پیامک تعداد کل مشترکین از این پیش شماره را محاسبه و نشان میدهد و شما تعداد دلخواه از انها را انتخاب میکیند و ارسال را انجام میدهید.

اگر قصد ارسال به قسمتی از تعداد نشان داده شده را دارید میتوانید ارسال ترتیبی را انتخاب کنید تا در ارسالهای بعدی به شماره های تکراری ارسال نکنید.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه ایرانسل براساس کدپستی

این نوع ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های ایرانسل در وقع یک ارسال منطقه ای میباشد و میتواند ارسال در حد یک شهر یا منطقه و محله خاص باشد. در ارسال کد پستی، شما فقط کد پستی شهر یا منطقه یا محله یا خیابان موردنظر را وارد میکنید و سامانه تعداد مشترکین موجود برای این کدپستی را مشخص میکند و شما به تمام و یا قسمتی از این مشترکین میتوانید متن پیامک تبلیغات را ارسال کنید.

ناگفته نماند که در ارسال کدپستی به ایرانسل نیز میتوانید از ارسال ترتیبی یا تصادفی کمک بگیرید.

سخن آخر…

همانطور که گفتیم ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های ایرانسل در قسمت تبلیغات همه پنل های مکث اس ام اس وجود دارد. برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های ایرانسل، تنها کافیست پنل اس ام اس تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان!

 

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

1 Comment

  • آواتار ارسال ایمیل تبلیغاتی

    ارسال ایمیل تبلیغاتی

    دسامبر 2, 2017 - 11:38

    ممنون از اطلاعات خوبی که قرار دادید

Leave a comment