ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان

ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان

اگر تا به حال برای ارتباط با مشتریان خود و یا تبلیغات خدمات و کسب و کارتان از سامانه پیامکی و بازاریابی پیامکی استفاده کرده اید، حتما با مقوله ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان آشنا هستید. بلک لیست یا لیست سیاه به کسانی گفته می شود که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند و نمی توان به آنها پیامک ارسال کرد! اما در سامانه پیامکی مکث راه کارهایی برای حل این مشکل وجود دارد. در پایان این مطلب شما با دانشی که کسب کرده اید، میتوانید به راحتی به باشگاه مشتریان خود پیامک ارسال کنید.

انواع روش های ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان

همانطور که در مقاله های قبلی نیز گفته شده، ارسال پیامک به بلک لیست از خطوط خدماتی انجام می شود. به عبارتی هنگامیکه شما اقدام به خرید خط می کنید، آن خط پیامکی به صورت پیشفرض تبلیغاتی می باشد و سپس باید اقدام به خدماتی کردن خط کنید. خدماتی کردن خط پیامکی نیازمند به مدارک شرکتی می باشد و اشخاص حقیقی نمی توانند خطوط پیامکی شان را خدماتی کنند. جهت مطالعه بیشتر در این زمینه مطالعه مقاله زیر را از دست ندهید:

[irp posts=”18474″ name=”خدماتی کردن خط اختصاصی”]

پس برای اشخاص حقیقی چه؟ کسانی که مدارک شرکت ثبت شده ندارند چگونه میتوانند به بلک لیست ها پیامک ارسال کنند؟ عجله نکنید! در ادامه به آن نیز خواهیم پرداخت…

خط خدماتی عمومی مکث اس ام اس

مکث اس ام اس برای رفع این مشکل، چندین خط خدماتی به صورت عمومی و اشتراکی بین کاربران خود قرار میدهد تا بتوانند از آن برای ارسال پیامک حتی به بلک لیست استفاده کنند. منتها خط خدماتی عمومی صرفا برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی می باشد و شما نمی توانید از آن برای ارسال پیامک های تبلیغاتی استفاده کنید! ارسال پیامک های تکی و وب سرویس با خط خدماتی عمومی انجام می شود. مانند پیامک زیر:

سارا کرمی عزیز، ثبت نام شما با موفقیت انجام شد. کد تایید شما: 25369 می باشد.

اگر صاحب وب سایت (شرکتی، فروشگاهی و…) و یا اپلیکیشن هستید، خط خدماتی عمومی خوراک شماست! در مقاله زیر به کاربرد های خط خدماتی عمومی اشاره کرده ایم:

[irp posts=”12402″ name=”خط خدماتی عمومی پنل اس ام اس”]

[irp posts=”22646″ name=”وب سرویس ارسال سریع پترن”]

بنابراین اگر میخواهید تعداد پیامک نسبتا بالایی (تا 10 هزار پیامک) به لیست شماره های مشتریان خودتان ارسال کنید، میتوانید از قابلیت “باشگاه مشتریان” مکث اس ام اس استفاده کنید.

ارسال پیامک به باشگاه مشتریان

با استفاده از ماژول ارسال پیامک به باشگاه مشتریان مکث اس ام اس، شما می توانید حتی به شماره های بلک لیست نیز ارسال پیامک انجام دهید. ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان یعنی به مشتریانی میتوانید پیامک ارسال کنید که بانک شماره تلفن شان را دارید و مشتریان خودتان هستند.

توسط این قابلیت میتوانید به مشتریان خود پیامک های اطلاع رسانی و نیمه تبلیغاتی (تخفیف، فروش ویژه، جشنواره و…) ارسال کنید. اصطلاحا در سامانه های دیگر به این قابلیت ماژول پیامک سفید نیز گفته می شود. مثلا پیامک های زیر را میتوانید از طریق قابلیت باشگاه مشتریان یا club در سامانه پیامکی ارسال کنید:

  • کاربران گرامی، 50% تخفیف جمعه سیاه شروع شد! مهلت استفاده تا ساعت 24 امشب. با تشکر ژاکت
  • مشتریان عزیز افق کوروش؛ برنج تنظیم بازار با قیمت دولتی موجود شد!
  • دانشجویان عزیز آموزشگاه فارابی، کلاس آنلاین امروز ساعت 16 برگزار می شود. جهت ورود به سامانه از لینک زیر اقدام کنید: test.com

نکاتی در مورد ارسال پیامک به باشگاه مشتریان

امکان ارسال پیامک به باشگاه مشتریان هم برای افراد حقیقی و هم حقوقی امکان پذیر می باشد و با این روش تمامی افراد می توانند برای مخاطبان و مشتریان خود پیامک ارسال نمایند. اما در ادامه به برخی از نکات این ماژول می پردازیم:

ارسال پیامک به باشگاه مشتریان

باید شماره های مشتریان تان را داشته باشید!

همانطور که از نام این ماژول مشخص است، شما نمیتوانید از این قابلیت برای ارسال پیامک به بانک شماره تلفن داخل سامانه پیامکی استفاده کنید. در نتیجه بایستی شماره موبایل مشتریان خود را داشته باشید. نگران نباشید! سامانه پیام کوتاه مکث فایل خور می باشد. یعنی شما میتوانید فایل اکسل و یا تکست که شماره موبایل مشتریان تان در آن وجود دارد را در سامانه آپلود کنید.

همچنین شما میتوانید به صورت هوشمند پیامک ارسال کنید! یعنی اگر نام و نام خانوادگی مشتری خود را نیز میدانید، میتوانید به صورت هوشمند در متن پیامک خود، مشتری تان را با نام شان مخاطب قرار دهید. در مورد ارسال هوشمند به این شیوه ای که گفتیم، توصیه میکنیم مقاله زیر را مطالعه کنید:

[irp posts=”15304″ name=”ماژول ارسال هوشمند کلمات کلیدی”]

شروع متن پیامک باشگاه مشتریان مهم است!

پیامک یک تریبون برای ارتباط با مشتریان تان می باشد! سعی کنید به مشتریان خود احساس ارزشمند بودن بدهید. بنابراین این کار را باید در ابتدای متن پیامکی تان انجام دهید. پیامک تان را با عناوینی مانند “مشتری گرامی، کاربر گرامی، مشترک گرامی و…” باید شروع کنید.

انصراف از خبرنامه نباید سخت باشد!

حتما پیامک هایی در این قالب دریافت کرده اید:

مشتری عزیز، 25% تخفیف در اجناس بهاری! آخرین مهلت تا 31 اردیبهشت. لغو1

عبارت “لغو1” به شما این امکان را میدهد تا اگر تمایلی به دریافت پیامک ندارید، به راحتی بتوانید انصراف دهید. اصولا شما نمیتوانید مشتریان تان را به زور وادار به دریافت پیامک کنید. از این رو ماژول باشگاه مشتریان بصورت خودکار در آخر متن شما کلمه “لغو1” را اضافه خواهد کرد. بنابراین اگر میخواهید متن پیامک تان به اندازه 1 پیامک (70 کاراکتر) باشد، باید 5 کاراکتر برای این عبارت خالی نگه دارید.

تعداد محدود است!

شما در هر بار ارسال پیامک به بلک لیست باشگاه مشتریان، باید زیر 10 هزار عدد پیامک ارسال کنید. بدین ترتیب اگر لیست باشگاه مشتریان شما بیشتر از 10 هزار عدد می باشد، ابتدا باید 10 هزار تای اول را ارسال کرده و سپس به باقیمانده ها اقدام به ارسال کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا روش های ارسال پیامک بلک لیست به باشگاه مشتریان با شما در میان بگذاریم. اگر بخواهیم قالب های پیامکی باشگاه مشتریان را مثال بزنیم، افق کوروش مثال خوبی برای این مورد می باشد. چرا که با دادن کد تخفیف، اطلاع رسانی جشنواره و… در مدت زمان تعیین شده، مخاطب را مشتاق به سفارش و خرید می کند!

قابلیت باشگاه مشتریان همچنین به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به صورت مداوم با مشتریان خود در ارتباط باشید تا شما را فراموش نکنند! انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ ای ارائه دهنده خدمات پیامک تبلیغاتی مانند مکث اس ام اس به شما کمک میکند تا ارتباط خود با مشتریان تان را حفظ و تقویت کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 02191300036 تماس بگیرید و یا از طریق منوی امکانات و تعرفه ها خدمات ما را بررسی کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment