ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت

یکی از امکانات پرکاربرد پنل پیام کوتاه، ارسال اس ام اس با تفکیک سن و جنسیت مخاطب می باشد. بدین ترتیب که شما می توانید پیامک تبلیغاتی به رده سنی و جنسیتی مورد نظرتان ارسال کنید.

کاربرد سرویس ارسال پیام کوتاه با تفکیک سن و جنسیت

اینکه چه شغلی داشته باشید اصلا مهم نیست، تنها موردی که برای استفاده از این سرویس اهمیت دارد این است که نسبت به ارائه خدمات و کالا، چه رده سنی و یا نوع جنسیت برای شما کارآمد است. اطلاع رسانی شما برای کدام رده سنی نوجوان، جوان، میانسال و یا سالمند و یا نوع جنسیتی مرد یا زن مفید است؟

اگر کالا و یا خدمات شما مناسب آقایان است و یا فقط مناسب رده سنی میانسال میباشد، استفاده از سرویس ارسال با تفکیک سن و جنسیت، مناسب ترین گزینه برای پیشبرد اهداف کاری شما می باشد بطور مثال برای فروشگاه لوازم آرایشی اگر بتوان فقط به زنان بالای 18 سال پیامک ارسال کرد، این یک تبلیغات بسیار هدفمند و پربازدهی خواهد بود.

نحوه ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت در مکث اس ام اس

پیامک با تفکیک رده سنی و جنسیت

بعد از ورود به سامانه پیام کوتاه به منوی ارسال رفته و قسمت رده سنی و جنسیت و سپس افزودن گیرندگان را انتخاب کنید، همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید ابتدا استان و شهر مورد نظر را انتخاب کرده و سپس جنسیت مرد یا زن و رده سنی مورد نظر را به صورت سال تولد انتخاب می کنید، در تنظیمات ارسال اس ام اس سنی و جنسیت پیش شماره و نوع خط اعتباری و یا خط دائمی نیز برای شما قابل انتخاب است و همینطور از تعداد کل گیرندگان به هر تعداد دلخواه میتوان به ترتیب ارسال کرد.

ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت در منطقه شهری/روستایی یا کد پستی

در این نوع روش ارسال، میتوانید پیام کوتاه تبلیغاتی خود را برای رده جنسیتی خاص در یک کد پستی و یا منطقه شهری، روستایی مورد هدفتان ارسال کنید. همچنین درخواست ارسال پیامک انبوه شما نیز میتواند بر اساس این تفکیک ها باشد. شما بعنوان صاحب یک کسب و کار میتوانید در هر بازه سنی و جنسیتی، پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال نمائید.

 

 

تفیک سنی و جنسی در منقطه کد پستی

 

علاوه بر ماژول ارسال سن و جنسیت در منوی ارسال کد پستی کشور نیز میتوان جنسیت مرد/ زن  هدف را نیز مشخص کرد. همانگونه که در عکس بالا مشاهده می کنید ، ابتدا اپراتور همراه اول و یا ایرانسل بودن را مشخص ، سپس کد پستی 5 رقمی منطقه مورد نظر را وارد و جنسیت را نیز انتخاب می کنید.

[irp posts=”598″ name=”ارسال پیامک منطقه ای”]

4.9/5 - (9 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

4 Comments

Leave a comment