ارسال اس ام اس از طریق دکل های مخابرات

ارسال اس ام اس از طریق دکل های مخابرات

در این مقاله می خواهیم به ارسال اس ام اس از دکل مخابرات اشاره کنیم. شما می توانید از طریق دکل های مخابراتی پیام کوتاه ارسال کنید. البته باید بگویم هر پیامکی که شما ارسال می کنید از طریق دکل های مخابراتی ارسال می شوند و به تلفن همراه مخاطبین می رسند.

اکنون سوالی که مطرح می شود این است که آیا شما می دانید این دکل های مخابراتی و یا همان BTS چه چیزی هستند و چگونه می توانید با استفاده از این دکل ها ارسال اس ام اس داشته باشید؟

دکل مخابرات یا BTS

دکل های مخابراتی و یا همان BTS به آنتن های مخابراتی گفته میشود که به طور مستقیم با تلفن های همراه در ارتباط هستند و برد مفید آنها می تواند بین 20 تا 60 کیلومتر باشد. البته مفیدترین برد آنها 20 کیلومتر می باشد و در تهران و برخی از شهرهای بزرگ مانند تبریز، اصفهان ، مشهد و… فعال می باشد. اما این محدوده کمتر می باشد و این علت بخاطر وجود مشترکین بیشتر و ساختمان ها و موانع بیشتر می باشد. هنگامی که شما در پنل پیامک یک دستور ارسال پیامک می دهید، پیامک شما از طریق سرورها به دکل های مخابراتی و سپس به تلفن همراه می رسند.

اما نکته مهمی که در این مورد وجود دارد این است که اگر بخواهید بر اساس دکل های مخابراتی یا BTS ارسال اس ام اس داشته باشید باید مواردی را انجام دهید که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

ارسال اس ام اس از دکل مخابرات چگونه انجام می شود؟

هنگامی که شما از طریق دکل مخابراتی پیامک ارسال می کنید، پیامک شما به دست کسانی می رسد که تلفن همراه آنها در محدوده آن دکل مخابرات قرار دارد، به طور حتم شما دوست دارید که پیامک خود را به محدوده ای از محله ارسال کنید و می خواهید افرادی که در آن محله قرار دارند پیامک شما را دریافت کنند.

در حال حاضر این امکان فقط توسط شرکت ایرانسل و دکل های ایرانسل انجام می پذیرد.

خرید پنل ارسال پیامک BTS

شما میتوانید از طریق سامانه پیام کوتاه مکث، پنل ارسال پیامک BTS را خریداری نموده و اقدام به ارسال پیامک از طریق دکل مخابرات کنید. برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی، تنها کافیست پنل اس ام اس تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان!

4.8/5 - (6 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment