آیا بازاریابی پیامکی برای کسب و کار من مفید می باشد؟

آیا بازاریابی پیامکی برای کسب و کار من مفید می باشد؟

بازاریابی پیامکی برای کسب و کار شاخه نسبتا جدیدی بشمار می رود،‌ ارسال پیامک تبلیغاتی جهت معرفی محصولات و خدمات راهکار و روش مناسبی است که با هزینه کم شما را به اهداف تبلیغاتی تان می رساند. می توانید بازاریابی پیامکی را با انتخاب یک پنل پیامک شروع کنید، از طریق سامانه پیامک می توانید محصولات و خدمات خود را با کمترین هزینه معرفی کنید.

اکنون ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیام کوتاه برای تمامی کسب و کارها مفید است و کاربرد دارد؟ در این مطلب مثال هایی از اصناف مختلف مطرح خواهیم کرد تا به چگونگی کاربرد بازاریابی پیامکی برای کسب و کارهای گوناگون اشاره کنیم.

کسب و کارهای مختلف نیاز به تبلیغات پیامکی برای خدمات و محصولات خود دارند که یکی از این اصناف که بصورت مداوم خدمات و قیمت های متغیر خود را اطلاع رسانی می کند ، آژانس های هواپیمایی می باشند.

از امکانات و ماژول های پنل پیامک ، ماژول ارسال منطقه ای ، ارسال از روی نقشه ، ارسال تدریجی یکی از بترین انتخاب ها برای آژانس های هواپیمایی است.

کاربرد پیام کوتاه در آژانس هواپیمایی

  • اطلاع رسانی در خصوص تورهای جدید
  • پیشنهادات و تخفیفات فصلی
  • ارسال شماره های بلیط یا تور
  • یادآوری تاریخ تورها یا پرواز مسافران
  • ارسال اطلاعات پرداختی مسافران و مشتریان از طریق ارسال پیامک
  • ارسال تورهای لوکس برای مشتریان VIP

بازاریابی پیامکی برای کسب و کار هایی که در نظر دارند ، پیامک تبلیغاتی خود را برای قشر خاصی ارسال کنند کاربرد خواهد داشت.

کاربرد پیام کوتاه برای سالن های آرایشی

یک مثال دیگر برای بازاریابی پیامکی برای کسب و کار در صنف سالن های آرایشی می باشد.

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق ماژول ارسال با تفکیک سن و جنسیت برای سالن های آرایشی با توجه به اینکه خدمات برای بانوان و آقایان تفکیک شده می باشد، بسیار مناسب است.

سالن های آرایشی می توانند تبلیغات پیامکی خود را با استفاده از بانک تفکیک شده ی سن و جنسیت ارسال نمایند، به این صورت که جنسیت مخاطبین را ازیکدیگر جدا نموده و بر اساس نوع خدمتی که ارائه می کنند بر روی سن نیز فیلترگذاری کنند.

بازاریابی پیامکی و اطلاع رسانی ها

نوع دیگری از بازاریابی پیامکی ، اطلاع رسانی در مورد ارائه محصولات و یا خدمات می باشد.

به طور حتم تا کنون از محصولاتی که با گارانتی به شما داده شده است استفاده کرده اید، در چنین مواردی فروشنده از شما خواسته است تا کد درج شده روی محصول را به شماره ی خاصی ارسال کنید، بعد از ارسال پیامک ، تاریخ اعتبار گارانتی یا اطلاعات مشابه برای شما ارسال می شود.

ماژول های مانند ماژول کد خوان در سامانه پیامک وجود دارد که به صورت خودکار قابلیت تولید کد گارانتی را دارد.

به این ترتیب که مشتریان کد گارانتی محصول خریداری شده را به شماره اختصاصی سامانه پیامک ارسال می کند و بلافاصله پیامک حاوی اطلاعات مربوط به آن کد را بر روی موبایل خود دریافت می کند.

بدین صورت که مشتریان کد گارانتی (یا کد پیگیری و …) را به شماره‌ی اختصاصی سامانه پیامک درج شده بر روی کالا، پیامک کرده؛ و بلافاصله، پیامک حاوی اطلاعات مربوط به آن کد را بر روی تلفت همراه خود دریافت می‌کنند.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post