یادآوری اقساط با پنل پیامک

یادآوری اقساط با پنل پیامک

ممکن است بیشتر افراد در مورد پنل پیام کوتاه این باور را داشته باشند که کارایی آن تنها برای ارسال پیامک انبوه و یا ارسال پیامک های تبلیغاتی میباشد. اما امروزه پنل های پیامک دارای امکانات پیشرفته ای می باشند، که یکی از این امکانات یادآوری اقساط می باشد. اگر نمایندگی بیمه دارید و یا شغلتان به صورتی است که باید به مشتریان خود در موعد مقرر یادآوری کنید، این مقاله را از دست ندهید.

یادآوری اقساط با اس ام اس

این امکانات به شما کمک میکند تا موعد قسط هایتان را فراموش نکنید، هم قسط پرداختی خودتان را، و هم اقساطی که مشتریان باید به شما پرداخت کنند را به آنها یادآور شوید.

به طور مثال فرض کنید شما صاحب یک شرکت بیمه هستید و میخواهید موعد قسط های بیمه گزاران خود را یادآوری کنید و یا برای یادآوری اقساط به بانک میتوانید از این قسمت استفاده کنید.

در یادآوری اقساط توسط پنل پیامک شما تاریخ شروع اقساط، تعداد اقساط و سالانه یا ماهانه بودن را تعیین میکنید و سیستم بصورت هوشمند و خودکار هر ماه یا هر سال تا اتمام تعداد اقساط آنها را بصورت پیامک برایتان یادآوری خواهد کرد.

 

اقساط

 

با توجه به تصویر بالا ابتدا باید نوع دفترچه تلفن خود را انتخاب کنید ،سپس در قسمت شماره شماره اختصاصی ارسال پیامک را انتخاب کنید.

میتوانید سیستم را به صورتی تنظیم کنید که از چند روز قبل از موعد قسط، آن را یادآوری کند، همچنین با استفاده از این قسمت میتوانید برای اقساطی به طور مثال 3 ساله نیز به طور متوالی هر ماه پیامک ارسال کنید. در قسمت نوع قسط میتوانید ماهانه و یا سالانه را بستگی به مدت اقساط انتخاب کنید.

قابل ذکر است که مشخصات قسمت های فیلدها و تعداد اقساط را از قبل باید در منوی دفترچه تلفن ایجاد کنید. در آن منو باید نام افراد و تاریخ شروع اقساط را مشخص کنید. همچنین میتوان در ارسال پیامک نام افراد را نیز اضافه کرده و متن یادآوری اقساط را به دلخواه تنظیم کنید تا سیستم با تفکیک نام به مخاطبین پیامک ارسال کرده و موعد پرداخت اقساط را یادآوری کند.

4.9/5 - (8 امتیاز)
Previous Post Previous Post
Newer Post Newer Post

Leave a comment